SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We hebben zo'n boontjesmachine, dus sowieso altijd vrij sterke koffiequote:
Ik zou em ook nooit meer kwijt willenquote:
Het dekt ook zo mooi de lading.quote:
Hoe werkt dat? Mensen afbledden?quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Ben je al thuis Ing?![]()
Zul je net zien: 20 mensen afgebled voor vanavond en eentje die nog niet heeft gereageerd op mijn stalk voicemail, sms en mail.
Moet ik dadelijk tot 6 uur wachten omdat ik haar niet voor een gesloten deur wil laten staan.En ook nog kans dat ze sowieso niet komt, maar we zijn de inschrijvingsformulieren een beetje kwijt.
Dat staat er heul niet.quote:
Hip ende modern.quote:
Heeft hij vast gewijzigd.quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie ook nog afgebled staan hoor. Bij Erik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |