quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
OMG, rooie indringer alert.![]()
Beest zat in mijn tv kast met grote ogen te kijken, vloog naar de deur (Naartjie en Yoko sliepen vredig)... en kwam daar Satsu tegen.Iedereen is nu over de zeik. Dikke staarten, grommen en gevaarlijk gillen alom.
![]()
Die rooie is allang naar buiten. Over het schrikdraad. Wat aan staat.![]()
En ik krijg de katten het komende half uur vast niet naar bed.
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wake up light=fel licht
Balen zeg Cat, die gaat ook vast terug komen
Oeh, specs willen we graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
Moggequote:
Whut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
I know, rightquote:
Go Erikquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, right!
Afgesproken met iemand. Leren kennen via een mobiele app. Bij hem thuis. 28 jaar, beetje indo, schattig en leuk. En voordat ik het wist (nou ja, eigenlijk na een paar uur bij hem gezeten te hebben), was er gezoen
.
Maar toen kwam ik thuis, vind ik in mijn facebookinbox een berichtje van de Spanjaard! Shocker! Nou, die kwam melden dat ie het heel erg vond om te moeten zeggen en dat ie me echt aardig vond bladiebla, maar dat ie terug gaat naar zijn ex.
! Like wutf
, en maar zeggen dat je me zo leuk vindt... ass. Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar, die dichterbij woont (namelijk IN utrecht)
.
Kijk, daar houden we vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje vroeg om te zeggen. Maar wat een verschil met de Spanjaard
, deze ging er gewoon voor. Dat is veel leuker dan dat onzekere twijfelachtige gedoe.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, het is maar weer afwachten wat de toekomst brengt. Maar gisteren zei ik tegen iemand op msn:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar je moet onthouden en genieten van het feit dát je loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |