Ik ook, alleen in de bioscoop. Thanks voor de tip, dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem pas één keer gezien, dus zeker zin om te kijken
Ik doe niet aan sex voor het huwelijkquote:
Tuuuuurlijk niet meid.quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
+1quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex voor het huwelijk
Smerig gedoequote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk niet meid.
He bah, het idee alleen al
Jij zit ook buiten dat ene broekje?quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Bedankt Loveless*stuk kruidkoek weglegt.
eh...quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wat hebben jullie nou liever? Dat ik mijn broekje kom of in die van jullie
Kan echt enorm goed visualiseren (ook ongewild helaasquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent ook snel je eetlust kwijt!
Cup-a-soup pakt
Dat je die tekst lekker bij je houdt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wat hebben jullie nou liever? Dat ik mijn broekje kom of in die van jullie
Ik ook, maar dan visualiseer ik daarna iets lekkersquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan echt enorm goed visualiseren (ook ongewild helaas).
Goed voor de lijn
Joh, het is Ll!quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat je die tekst lekker bij je houdt.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
joh
Tombo 3x naar Limburg? Heb je er tegenwoordig een vriendje?
Mieeeww?quote:
Waar naartoe?quote:
Naar mij natuurlijkquote:
Dat mag idd helemaal nog niet danquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naar mij natuurlijkhelaas is hij dan nog erg ietepetiterig.
Nope helaas pindakaas.quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag idd helemaal nog niet dan
Goede ideeën van Ingquote:
Is goed, maar dan moet je zorgen dat je als eerste komt, bij 3+ mensen die kletsen laat ie zich niet zien denk ikquote:
Wat hap je snel tegenwoordigquote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit tot eind mei vol momenteelquote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Leukeven rekenen hoor ieg na half mei dan
Dan ben ik er als eerstequote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet je zorgen dat je als eerste komt, bij 3+ mensen die kletsen laat ie zich niet zien denk ik
Had jij anders ook Tombo's poezz willen knuffen?quote:
Ehh Sjefke en die nieuwe? Ja hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij anders ook Tombo's poezz willen knuffen?
Dat zijn katersquote:
Ik zou maar wat sterkers nemenquote:
Er is nu geen liveshow toch?quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit Greys weer in de studio bij SST?
En waaaaar is Cattekop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was zinguh en daaansuh.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Misschien heeft ze wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten vlekkie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nou, gezellig is dat.quote:
Slaap lekkerquote:
Alleen als je geen maoams hebt gegetenquote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Sjefke al geknuffeld.En Sawyer.
![]()
Wie wil mij aanraken?
quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als je geen maoams hebt gegeten
quote:Op maandag 4 april 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als je geen maoams hebt gegeten
Slaap lekker!quote:
Maoams gegeten toevallig?quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En waaaarom gaat iedereen slapen als ik binnenkom?
Omdat het half elf is en om 6 uur de wekker weer gaatquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En waaaarom gaat iedereen slapen als ik binnenkom?
Laat die wekker toch lekker wekkeren.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat het half elf is en om 6 uur de wekker weer gaat
No offence![]()
Ja, als ie dat doet wordt zij juist wakkerquote:
Meneer I. kan dat wel heel goed, vraag Cat maarquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als ie dat doet wordt zij juist wakker
Ik vind het echt vervelend, mijn katten over de zeik en het beest is niet tegen te houden, Of ik moet het katteluik dichtdoen, maar dat was juist niet de bedoeling ervan. Maar het grommen is inmiddels afgezakt, nu nog dunne staarten zien en katten van verstopplekken krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Die rooie is wel brutaal zeg![]()
Trusten Em El
quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. kan dat wel heel goed, vraag Cat maar
Wake up light=fel lichtquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
OMG, rooie indringer alert.![]()
Beest zat in mijn tv kast met grote ogen te kijken, vloog naar de deur (Naartjie en Yoko sliepen vredig)... en kwam daar Satsu tegen.Iedereen is nu over de zeik. Dikke staarten, grommen en gevaarlijk gillen alom.
![]()
Die rooie is allang naar buiten. Over het schrikdraad. Wat aan staat.![]()
En ik krijg de katten het komende half uur vast niet naar bed.
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wake up light=fel licht
Balen zeg Cat, die gaat ook vast terug komen
Oeh, specs willen we graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
Moggequote:
Whut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
I know, rightquote:
Go Erikquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, right!
Afgesproken met iemand. Leren kennen via een mobiele app. Bij hem thuis. 28 jaar, beetje indo, schattig en leuk. En voordat ik het wist (nou ja, eigenlijk na een paar uur bij hem gezeten te hebben), was er gezoen
.
Maar toen kwam ik thuis, vind ik in mijn facebookinbox een berichtje van de Spanjaard! Shocker! Nou, die kwam melden dat ie het heel erg vond om te moeten zeggen en dat ie me echt aardig vond bladiebla, maar dat ie terug gaat naar zijn ex.
! Like wutf
, en maar zeggen dat je me zo leuk vindt... ass. Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar, die dichterbij woont (namelijk IN utrecht)
.
Kijk, daar houden we vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje vroeg om te zeggen. Maar wat een verschil met de Spanjaard
, deze ging er gewoon voor. Dat is veel leuker dan dat onzekere twijfelachtige gedoe.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hij wist niet dat ie eigenlijk alweer vervangen was voor een jonger exemplaar
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, het is maar weer afwachten wat de toekomst brengt. Maar gisteren zei ik tegen iemand op msn:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar je moet onthouden en genieten van het feit dát je loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |