Het lijkt me een type dat zn gloedjenieuwe telefoon niet meeneemt de badkamer inquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!![]()
Is die ene al uit bad of moeten we de smscirkel gaan starten?
Awquote:
Ten eerste moet je niet wanhopen! Ten tweede vind ik een tijd opleggen wanneer je weer mag smsen stom. Dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit bijna in wanhoops-sms-modus jongens, houd me tegen. Potverdorie, heb 'm gisteren nog gewoon gezien
.
Dan kun je toch laten weten dat je het leuk vond gister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit bijna in wanhoops-sms-modus jongens, houd me tegen. Potverdorie, heb 'm gisteren nog gewoon gezien
.
Ja, en ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ten eerste moet je niet wanhopen! Ten tweede vind ik een tijd opleggen wanneer je weer mag smsen stom. Dus.
Gewoon smsenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mijn laatste bericht aan 'm was "We moeten dat van gisteren nog wel eens overdoenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je toch laten weten dat je het leuk vond gister?Kort en duidelijk?
Van je telefoon ga je niet dood hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem mijn telefoon ook niet mee de badkamer in, hoor!![]()
maar dat is meer omdat ik dan bang ben voor een Frits van Houtentje![]()
Was dat niet met een tv?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem mijn telefoon ook niet mee de badkamer in, hoor!![]()
maar dat is meer omdat ik dan bang ben voor een Frits van Houtentje![]()
Wanneer gestuurd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn laatste bericht aan 'm was "We moeten dat van gisteren nog wel eens overdoen" En daar reageert ie niet op
!
Jaquote:
Echt? Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb mijn vorige 2x in bad laten vallen, hij deed t nog
Misschien zit ie in bad?quote:
Lekker gaan slapen dan straks.quote:
Hij was 2x helemaal onder, ik heb twee keer als een malle de nummers overgeschreven omdat ik dacht dat ie later alsnog zou crashenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? OhZeker een ultieme snelle catch?
Ja he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan straks.En fijn dromen en niet gelijk in paniek raken
Is zich mooi aan het maken voor een telefoontje met Erik.quote:
Kun je wel handig wanhoops-mmsjes makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou mijn telefoon ook niet meenemen in bad denk ik. Te bang dat het ding uit mijn handen glipt, en ik houd niet van naakt bellen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je wel handig wanhoops-mmsjes maken![]()
![]()
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.quote:
Die kan je nu ook sturen natuurlijk (en dan niet per ongeluk naar de verkeerdequote:
Ja, Cat...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mensen nooit zo geloofd dat het zoenmoment gewoon ontstaat, maar dat is dus blijkbaar wel een beetje zo
.
Nee joh! Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is nog maar een kleine twee uurtjes geleden. Je hebt mensen (ja, ik wist het ook niet) die niet constant op hun mobiele telefoon kijken. Schijnt. Heb ik van horen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben online al net zo'n vlotje als mobiel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie nu pas dat Amy uit TBBT Blossom is!
The Big Bang Theoryquote:
Ik zie Amy vandaag voor het eerst hoor, ik kijk niet op volgorde maar wat toevallig op tv isquote:
Is het een serie?quote:
Blossom!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie nu pas dat Amy uit TBBT Blossom is!
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie Amy vandaag voor het eerst hoor, ik kijk niet op volgorde maar wat toevallig op tv is
Maar hoe on-Blossom
Dat zegt ze toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?
Ik doe haast nooit iets volgens schemaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, kijk je het niet volgens het USA schema?
quote:
OOOOOH, somebody's taking bitch-pillsquote:
Die Cat weer zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOH, somebody's taking bitch-pills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |