Ssshht. Ik was niet hier, je hebt me niet gezien, we spreken er nooit meer over.quote:
Give me one good reason!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ssshht. Ik was niet hier, je hebt me niet gezien, we spreken er nooit meer over.
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.quote:
Lampje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.
Wat?!? Ga weeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week achter dat zij Hart van Nederland of zo doet.
En dat doe je als ik slaapquote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is gezoend. En niet met de Spanjaard.
Shocker!
Hoe laat sliep je?quote:
Ik zag jou vanmorgen al heel vroeg weer postenquote:
Ik kon niet slapen toen ik weer thuis wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag jou vanmorgen al heel vroeg weer posten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon niet slapen toen ik weer thuis was.
Dan komt de man met de hamer zo langsquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag anderhalf uur een beetje gesluimerd.
Ik heb nog geen hamer opgepakt hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
Snelle veroudering door dat verbouwen Ll!
Alleen het regelen alquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hamer opgepakt hoor
Ik snapte er geen hout van, maar is dat zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
God wat een hypocriet zooitje is het toch ook
Achteraf bonussen belasten van bankiers is not done, maar je mag wel nu 'ineens' studenten die al 5 of 6 jaar studeren of met een 2 studie bezig zijn paar duizend extra euro uit de zak kloppen, ook al kunnen ze NU niks meer doen om die achterstand in te lopen
Mjah dat is wel het idee toch? Alle langstudeerders krijgen gewoon een boete. En niet dat vanaf nu mensen die starten met een studie en er dán lang over doen (dan weet je dus dat je een boete kan krijgen) een boete krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen het regelen al
[..]
Ik snapte er geen hout van, maar is dat zo?
Hoorde wel iets over mensen die 3 jr terug meer dan een bepaald bedrag bijverdienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |