Dit is gênant.quote:
Idd, het is gewoon een beetje genant aan het worden nu.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Breekfast het volgende:
Dit is gewoon een discussieclubje van Ajaxieden hoe het nu verder moet met hun clubje![]()
Beschamend, echt beschamend dat dit nog op de publieke omroep te zien is.
Ajax = voetbal.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef F-Bravo het volgende:
Waar the fuck gaat dit nog over???? Heb het is over voetbal!! Gaan we straks ook de bonusstructuur van de ING bespreken? Tering zeg.
Arno= Dj_Dayquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Geo3kant het volgende:
Geweldig ditArno..
achteraf gewoon zeggen dat je aan het trollen was zoals dj dvjvjvv dingus
Eens, heb ook al gemaild .. maar je doet er niks aan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon een beetje genant aan het worden nu.
Hij komt geeneens in beeldquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
'Ben ik ff blij dat ik PSV'er ben' zie je die Waterreus denken
14 minuten and countingquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wordt een beetje ziek van dat ajax geblaat
Ik ook. En ik ben nog wel ajacied ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wordt een beetje ziek van dat ajax geblaat
Dat kan wel zo zijn. Maar minder verhit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef BobW het volgende:
Bij VI hadden ze het minstens zo lang over Ajax hoor
Wie zijn Twente en PSV vergeleken bij Ajax?quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef F-Bravo het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!
Heb het is over aankomende wedstrijden van Twente en PSV in de Europa League of iets dergelijks. Gadverdamme, dom geblaat.
Verschrikkelijk pisnicht. Duidelijk ingesproken door Johan voor de inzending.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Hoolii het volgende:
Zei die vieze gladjakker van een Molenaar maar dat ie naar huis ging
Geniaal dit!quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Ronald Waterreus aan je tafel de meest evenwichtige is weet je het wel
QFT.quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Gwunnik het volgende:
Arno heeft het wiel van de RvC/Directie gekozen... en volgt dat nu blind. Anderen doen dat juist bij Cruijff... waarheid ligt ongetwijfeld ergens in het midden.
De nummer #1 en #2 van de ranklijst.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie zijn Twente en PSV vergeleken bij Ajax?
Stabiele topclubs.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie zijn Twente en PSV vergeleken bij Ajax?
quote:
En wat heb je daarop te zeggen Morendo?quote:
Inderdaad, en als hij lekker de belangen van Johan zou verdedigen dan krijgt hij een mooi baantje (ook al schijnt hij gezegd te hebben dat niet te willen). Plus misschien een piemel in ze reetquote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk pisnicht. Duidelijk ingesproken door Johan voor de inzending.
En Vermeulen verdedigt van der Boog, wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Hoolii het volgende:
En gladjakker Molenaar verdedigt Cruijff weer
Wat moet je anders op de zondagavond voor je je nest in duiktquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
En de uitzending zit er bijna op. Ik word hier zo naar van...
Waarom ik hier nog naar kijk is me dan eigenlijk een groot raadsel
Voor de spanning.. dat het een keer anders zou zijn? Keer op keer wordt je teleurgesteld.quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.sport1.nl/vide(...)bij-milan-blijf.htmlquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Praat eens over seedorf jezus godverdomme!!
Waarom hebben ze het nog niet over Sparta gehad?!?quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Same here! Wat een dom gelul zeg. Echt, al praten ze over de keepert van De Graafschap, alles beter dan dit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vermeulen doet dat uit eigen overtuiging. Molenaar is ingesproken door Cruijffquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En Vermeulen verdedigt van der Boog, wat wil je hiermee zeggen?
Probeer je even leuk te doen..quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het nog niet over Sparta gehad?!?
Vermeulen heeft ook contact met vd Boog hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Vermeulen doet dat uit eigen overtuiging. Molenaar is ingesproken door Cruijff
Kom nou toch jongen. Verlaag jezelf niet tot dit niveau, nergens voor nodigquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van het geld niet. Als je mij 500.000 euro fast cash toeschuift zeg ik ook wat je wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Contact tussen Vermeulen en vd Boog is van een hele andere aard dan tussen Molenaar en Cruijffquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vermeulen heeft ook contact met vd Boog hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Probeer je even leuk te doen..
Heb het gewoon even over de andere clubs. Dit is gewoon minachtend.
VI heeft daar de perfecte balans in gevonden.
terwijl Piet Keizer er tegen is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Cruijff's decipelen:
- Van Gelder
- Keje
- Derksen²
Omdat zelfs Ajacieden zoals ik wel eens naar worden van die constante berichtgeving over de club. Zeker bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ajax is verreweg de grootste, meest populaire club van Nederland. Dan kun je het wel over Twente en Heracles hebben, maar ja, voor wie eigenlijk?
Ga beetje het arrogante mannetje uit hangen op een ander forum.. je loopt gewoon te patsenquote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: Ajax is verreweg de grootste, meest populaire club van Nederland. Dan kun je het wel over Twente en Heracles hebben, maar ja, voor wie eigenlijk?
Voor het gemak "vergeet" Keje dit te melden.quote:
nee hebben we in het vorige topic al behandeld.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Ook de meest gehate. Meer zien liever Ajax liever niet dan wel. Goede reden om het nooit meer over die schijtclub uit Amsterdam te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Als deze discipelen enkel en alleen in verzoeking gebracht worden door Arno Vermeulen is JC wel veilig.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Cruijff's decipelen:
- Van Gelder
- Keje
- Derksen²
quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga beetje het arrogante mannetje uit hangen op een ander forum.. je loopt gewoon te patsenRoda en willem 2 .. 4 - 5, dat is ook wel noemenswaardig.. zo nog 100 dingen.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee hebben we in het vorige topic al behandeld.
verhouding is niet 45 min tegen 5 min voor de rest
quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Ook de meest gehate. Meer zien liever Ajax liever niet dan wel. Goede reden om het nooit meer over die schijtclub uit Amsterdam te hebben.
die al 7 jaar geen kampioen is geworden.quote:Op zondag 3 april 2011 23:04 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Ook de meest gehate. Meer liever zien Ajax liever niet dan wel. Goede reden om het nooit meer over die schijtclub uit Amsterdam te hebben.
quote:
Oleguer misschien? ;$quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mag ik hopen.. is eigenlijk geen discussie toch?
Niks van gemerktquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef F-Bravo het volgende:
Haha goed, dit was echt de laatste keer ooit. Teveel Ajax voor mij.
Ach als alle rook weer is opgetrokken en het niet meer zo heel veel over Ajax gaat blijft het alsnog een kutprogramma.. dus gelijk heb jequote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef F-Bravo het volgende:
Haha goed, dit was echt de laatste keer ooit. Teveel Ajax voor mij.
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kan je nagaan, als Ajax weer een keer mee gaat doen volgend jaar of daarna om de titel.. komt helemaal niets anders meer aan bod!
Je bent wel een falende trol.quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
Leuke uitzending, maar hopelijk besteden ze volgende week wat meer aandacht over hoe het nu eigenlijk verder moet met Ajax.
Inderdaad.quote:
Klopt hij faalde net zo hard als Morendo..quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
Ik heb die Arno Vermeulen niet één argument horen gebruiken, enkel en alleen maar "Nee, nee dat is niet zo. Het is zoals ik het zeg. Nee. Nee, nee, nee, nee." En alsof dat niet genoeg is gooit hij er een nieuwe gerucht bovenop....
Wat maakt het uit. Feit is dat het een grote amateuristische bende was/is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
Ik heb die Arno Vermeulen niet één argument horen gebruiken, enkel en alleen maar "Nee, nee dat is niet zo. Het is zoals ik het zeg. Nee. Nee, nee, nee, nee." En alsof dat niet genoeg is gooit hij er een nieuwe gerucht bovenop....
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Alsof er bij SV bepaalt gaat worden hoe het verder moet met Ajax
Ik ben dus één van die fans.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Maurice de Hond als hij toch bezig is ook eens een poll houden hoeveel % van de kijkers vinden dat het Ajaxgehalte te hoog is.
Ze zeggen altijd wel dat Ajax de grootste club is van Nederland, en dat dat dus het meest moet worden besproken, maar er zijn ook 17 andere clubs die nu nauwelijks behandeld zijn, en ik denk dat ook de Ajaxfans al dat gelul voor 40 minuten wel zat zijn.
Hoe meer propoganda, des te meer de supporters een kant kiezen en in gaan grijpen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Feit is dat het een grote amateuristische bende was/is.
IK hoop dat dit programma snel van de buis word geflikkerd.
Je bedoeld dat Derksen alleen een uur lang over Johan Cruijff mocht praten en iedereen die het niet met Cruijff eens was door de mangel te halen, zie door het slijk. Zoals Johan Cruijff die voorzitter van Ajax toe siste ik maak je kapot . hij heeft genoeg vriendjes bij de pers Derksen , Mulder, De Groot, Barend die dat allemaal voor de heilige Johan doen , Amenquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar minder verhit.
Daar gaat het helemaal niet om. Er was sowieso veel meer balans bij VIquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef maril het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Derksen alleen een uur lang over Johan Cruijff mocht praten en iedereen die het niet met Cruijff eens was door de mangel te halen, zie door het slijk. Zoals Johan Cruijff die voorzitter van Ajax toe siste ik maak je kapot . hij heeft genoeg vriendjes bij de pers Derksen , Mulder, De Groot, Barend die dat allemaal voor de heilige Johan doen , Amen
Er is/was al genoeg over gesproken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Waar konden ze dan nog meer over praten? Twente-PSV, klein beetje NL en Ajax. Meer was er niet.
Dit is de grootste rel in jaren, dat mag wel wat aandacht en natuurlijk helemaal als je Keje erbij hebt
Niet in SVquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Er is/was al genoeg over gesproken.
Voor jou is er ook niets anders mogelijk dan Ajax, dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Waar konden ze dan nog meer over praten? Twente-PSV, klein beetje NL en Ajax. Meer was er niet.
Dit is de grootste rel in jaren, dat mag wel wat aandacht en natuurlijk helemaal als je Keje erbij hebt
Het is onvermijdelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Breekfast het volgende:
Kan de TT niet in Ajax TV of Studio Ajax verandert worden ?
Cl, el, seedorf, barca, heerenveen etcquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Willem IIquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl, el, seedorf, barca, heerenveen etc
Ado dat wint bij FC Utrecht en Europa dreigt in te gaan?quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Ja want in het tweede uur kregen we dan te zien hoe de:quote:
ja door het voorprogramma.quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
En toch blijft SV beter scoren dan VI
Zelfs dat kwam niet aan bod inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja want in het tweede uur kregen we dan te zien hoe de:
Jonge Deen bij ajax (eerlijk is eerlijk een goed) debuut maakte,
Hoe Ozbilliz goaltje meepikt en is hij niet beter dan Ebicillio?
Vermeer terug, wat een verademing
En nog meer onderwerpen wat met Ajax te maken heeft..
Het komt puur en alleen omdat het op Nederland 1 is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef BechirPSV het volgende:
Vind juist wel vermakelijk dat gelul over ajax, die vermeulen was alleen bezig met provoceren, heerlijk is lange tijd geleden dat ik dat gezien heb bij SV.
Kan trouwens goed begijpen waarom Sv hoger gewaardeerd is, niet alleen omdat nederland 1 veel betr bekeken wordt in het algemeen maar ook omdat SV het over voetbal(ajax heeft) en VI steeds meer op cafegebabbel begint te lijken
Cruijff zit in het hart van mensen. Cruijff = Ajax. Val je Cruijff aan, dan val je Ajax aan. Zo simpel is het.quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef koemleit het volgende:
die arno heeft gewoon een punt... cruijff roept ook maar wat en iedereen loopt loops achter hem aan..
Je hebt niet in de gaten dat jouw geliefde club geleid en kapot gemaakt wordt door geluiperige witte boordencriminelen met dubbele agenda's?quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben nog wel ajacied ook
Ga lekker praten over de prestaties van de diverse teams in de eredivisie, gvd zeg
Waar zeg ik dat dan?quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat jouw geliefde club geleid en kapot gemaakt wordt door geluiperige witte boordencriminelen met dubbele agenda's?
Normaal gaat het veel te veel over Ajax, maar dit keer is het volledig terecht. Ik ben geen ajacied, maar als ik die wel zou zijn zou ik heel kwaad zijn op zon gluiperige tyfushond als van den Boog en die andere Jood. Dat je van mening verschilt met Cruijff die mensen wil ontslaan, dat snap ik. Maar deze mensen voeren een vuile mediaoorlo over de rug van supportes en maken HUN club publiekelijk ten schande.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat hier aandacht aan besteed wordt prima.. dit is iets groots en ook ergs voor een top club van Nederland.
Ik stoor me meer aan de 'gewone' afleveringen waar ook 90% over Ajax gaat maar niks bijzonder ergs aan de hand is..
Niet alleen dat hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Cruijff zit in het hart van mensen. Cruijff = Ajax. Val je Cruijff aan, dan val je Ajax aan. Zo simpel is het.
Dit!quote:Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.
Mannen als Jan Mulder of Johan Derksen hebben geen baat bij om Johan zo te steunen maar ze doen het wel. Omdat zij weten dat Johan veel meer verstand heeft van voetbal dan een mannetje van Libertel die als kind geweigerd werd bij de E-tjes van Ajax.
En hij heeft dat bewezen bij een andere club waar 60% van de voetballiefhebbers vandaag de dag een stijve van krijgt.
Wat die persoon zegt over Johan die 'maar wat roept' is dus volslagen onzin.
En dat!quote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Normaal gaat het veel te veel over Ajax, maar dit keer is het volledig terecht. Ik ben geen ajacied, maar als ik die wel zou zijn zou ik heel kwaad zijn op zon gluiperige tyfushond als van den Boog en die andere Jood. Dat je van mening verschilt met Cruijff die mensen wil ontslaan, dat snap ik. Maar deze mensen voeren een vuile mediaoorlo over de rug van supportes en maken HUN club publiekelijk ten schande.
Uiteraard, het grote probleem zijn die bestuurders bij Ajax die zich overal mee bemoeien. De algemeen directeur van PSV kent niemand. Heeft ie verstand van voetbal, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.
Mannen als Jan Mulder of Johan Derksen hebben geen baat bij om Johan zo te steunen maar ze doen het wel. Omdat zij weten dat Johan veel meer verstand heeft van voetbal dan een mannetje van Libertel die als kind geweigerd werd bij de E-tjes van Ajax.
En hij heeft dat bewezen bij een andere club waar 60% van de voetballiefhebbers vandaag de dag een stijve van krijgt.
Wat die persoon zegt over Johan die 'maar wat roept' is dus volslagen onzin.
Bij Barca zitten op de technische plekken oud spelers die ten tijde van Crruijff's periode als trainer doorgebroken zijn danwel eerste elftal zaten.quote:Op maandag 4 april 2011 00:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uiteraard, het grote probleem zijn die bestuurders bij Ajax die zich overal mee bemoeien. De algemeen directeur van PSV kent niemand. Heeft ie verstand van voetbal, waarschijnlijk niet.
Wat je zegt over Barcelona geloof ik wel, alleen wie op welke post zit bij Barca weet ik niet. Het is natuurlijk wel zo dat je niet alemaal voetballers in het bestuur kan plaatsen want een voetbalclub is uiteindelijk wel een onderneming. De kunst is om voetbal en zaken zoveel mogelijk te scheiden.
quote:Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef danos het volgende:
Ik heb wel genoten van Arno, beter dan Jack die maar alleen met zijn maatjes meelult en beetje interessant zit te doen met zijn BB. Jammer dat Keje zo geindoctrineerd is door de Cruijff gelederen, je zou van een advocaat toch iets meer objectiviteit verwachten. Ik mistte totaal zijn (normaal toch wel aanwezige) kritische blik. Hij kon geen fatsoenlijk argument inbrengen tegen Arno.
Bergkamp die geschikt is om Johan alles door te seinen omdat 'ie Gymnasium heeft gedaan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef danos het volgende:
Als ie de argumenten had, dan had die ze neem ik aan wel gegeven? Over dat hele Cruijffrapport, wat vanuit Barcelona geschreven is met input van vooral Jonko en Bergkamp, de ervaren rotten. En dan word je ook nog ff in je hemd gezet doordat er opeens een commissie is benoemd.
Ja dat was wel triest idd. Ja Bergkamp moest op de middelbare school wel 10 boeken lezen voor Nederlands. Die kan dan toch wel het technische beleid uitvoeren.quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bergkamp die geschikt is om Johan alles door te seinen omdat 'ie Gymnasium heeft gedaan.
T'is nog niet waar ook. Gewoon VWO volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bergkamp die geschikt is om Johan alles door te seinen omdat 'ie Gymnasium heeft gedaan.
Je kan toch niet serieus menen dat iemand die alleen middelbare school heeft gedaan en nooit bestuurlijke ervaring heeft opgedaan ergens het beter doet dan iemand die voetbal en bestuurlijke ervaring combineert.quote:Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef msnk het volgende:
Men vergeet weleens hoe de huidige situatie überhaupt tot stand heeft kunnen komen.
Dat zag je gisteren bij die Alkmaarder ook al. Die zat de hele avond naar het huidige probleem te kijken alsof hij met een mathematische vraagstuk bezig was, nee klapjosti voetbal is geen exacte wetenschap.
Ik vind trouwens je VWO afmaken (toen het nog niet autisten-friendly was) gecombineerd met je voetbalcarrière anders best een prestatie. Daarbovenop komt nog het feit dat hij één van de beste spelers van de wereld was, dus knowhow heeft die echt wel. Je kunt er wel om lachen natuurlijk, want hahaha iedereen hier studeert immers Biochemie, maar het grootste argument dat men gebruikt tegen het kamp-Cruijff is dat het er aan intelligentie ontbreekt.
En dat blijkt met Keje, Dennis maar ook Wim niet helemaal waar te zijn
Eens, maar andersom is ook waar. Het is niet zo dat voetballers per definitie geen goede bstuurders zouden kunnen zijn. Gisteren had de columnist bij Buitenhof het hier over, dat het wel degelijk positief is als de managment en bestuurlijke laag wordt teruggewonnen door de materiedeskundigen. Als voorbeeld werd nu de situatie bij Ajax aangehaald (bestuurlijke beslissingen dienen het bedrijf, niet het voetbal, wat toch het primaire proces is). Ook werd de zorg genoemd, waarbij 'het management' zijn eigen doelen nastreeft en niet meer op het primaire proces blijft sturen. Dat juist de mensen met ervaring dit beter zouden moeten kunnen invullen omdat zij weten waarover ze beslissen en ook een betere brug zijn tussen de top en de werkvloer.quote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan toch niet serieus menen dat iemand die alleen middelbare school heeft gedaan en nooit bestuurlijke ervaring heeft opgedaan ergens het beter doet dan iemand die voetbal en bestuurlijke ervaring combineert.
De opmerking een goed paard is nog geen goede ruiter van Co Adriaanse geldt in dit geval zeker. We weten totaal niks van Bergkamp behalve dat hij belachelijk goed kon voetballen. En al zou ik ontzettend graag zien dat heel Ajax bestaat uit oud-voetballers als Van Basten,Bergkamp,Rijkaard, De Boer noem ze maar op de functie-eisen voor de functies bij Ajax die ze dan zouden moeten vervullen vragen meer dan alleen een geweldige carrière als profvoetballer.
quote:Op maandag 4 april 2011 16:22 schreef msnk het volgende:
Ik krijg het idee dat jij denkt dat ze Bergkamp directeur of voorzitter willen maken.
quote:Johan Cruijff wil dat Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk de volledige technische leiding bij Ajax in handen krijgen. Dat advies heeft hij als voorzitter van de klankbordgroep technische zaken uitgebracht aan de directie van de Amsterdamse club, meldt De Telegraaf.
Technisch beleid betekent nog geen directeur van Ajaxquote:
Nooit geweten dat je als jeugdtrainer ook bestuurlijke ervaring nodig had... wat een trollen hieroquote:Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan toch niet serieus menen dat iemand die alleen middelbare school heeft gedaan en nooit bestuurlijke ervaring heeft opgedaan ergens het beter doet dan iemand die voetbal en bestuurlijke ervaring combineert.
Ja dit is sowieso waar. Voetbal moet voorop staan. Dus iemand uit het bedrijfsleven die zn sporen heeft verdiend is absoluut geen garantie voor een goed beleid bij een voetbalclub. Zie Maarten Fontijn bijvoorbeeld. Dus je moet mensen vinden als Molenaar en Van Duivenbode die het combineren. Voetbalknowhow en bestuurlijke ervaring. En als Cruijff alles aan Jonk en Bergkamp en de Boer wil geven is er iig genoeg voetbalknowhow aanwezig. Dan moet er ook iemand zijn die de balans recht trekt.quote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Eens, maar andersom is ook waar. Het is niet zo dat voetballers per definitie geen goede bstuurders zouden kunnen zijn. Gisteren had de columnist bij Buitenhof het hier over, dat het wel degelijk positief is als de managment en bestuurlijke laag wordt teruggewonnen door de materiedeskundigen. Als voorbeeld werd nu de situatie bij Ajax aangehaald (bestuurlijke beslissingen dienen het bedrijf, niet het voetbal, wat toch het primaire proces is). Ook werd de zorg genoemd, waarbij 'het management' zijn eigen doelen nastreeft en niet meer op het primaire proces blijft sturen. Dat juist de mensen met ervaring dit beter zouden moeten kunnen invullen omdat zij weten waarover ze beslissen en ook een betere brug zijn tussen de top en de werkvloer.
Als jeugdtrainer niet maar in de rol die Cruijff heeft voor Bergkamp wel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je als jeugdtrainer ook bestuurlijke ervaring nodig had... wat een trollen hiero
quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
En als Cruijff alles aan Jonk en Bergkamp en de Boer wil geven is er iig genoeg voetbalknowhow aanwezig. Dan moet er ook iemand zijn die de balans recht trekt.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als jeugdtrainer niet maar in de rol die Cruijff heeft voor Bergkamp wel.
Wat houdt technisch beleid in dan volgens jou?quote:Op maandag 4 april 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Technisch beleid betekent nog geen directeur van Ajax
Daar hamerde Keje gisteren ook keer op keer op keer op keer op keer, het gaat hier om het technische beleid.
Heb je een vraag?quote:Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat houdt technisch beleid in dan volgens jou?
En dat kan niet zonder jarenlange ervaring bij Libertel of KPN? Serieus?! Wow.quote:Denk je dat je dan geen functioneringsgesprekken moet houden met trainers. Of vergaderingen voorzitten of contracten moet bijhouden. Overleg moet plegen met elftalleiders enz.
Er zit een verschil tussen jarenlange ervaring bij Libertel en al een functie hebben bekleedt.quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Bergkamp zal zich bezig gaan houden met het spel, de spelers en de trainers. Niet met de financiele balans of sponsorwerving.
[..]
En dat kan niet zonder jarenlange ervaring bij Libertel of KPN? Serieus?! Wow.
Ben je nou gewoon aan het trollen of heb je gewoon echt geen idee? Ik snap 't echt niet meer.
Die werd door Jack volgens mij een keer genoemd als toekomstige directeur bij Ajax. Is het nog te vroeg voor natuurlijk, maar zou er zomaar naar toe kunnen groeien, en inderdaad dat kan prima bij Ajax. Cruijff zal vast en zeker ook een positie voor Overmars bedacht hebben hoor, die geruchten kwamen een aantal maanden terug veelvuldig langs in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen jarenlange ervaring bij Libertel en al een functie hebben bekleedt.
Waarom pakken ze Overmars niet dan. Die doet het geweldig bij GAE.
Sucky?quote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef msnk het volgende:
' + e, met je ninja edit.
I ain't good with no alt codes bro
Vermeulen heeft nooit argumenten. Waardeloze gast. Dan nog liever Schelvis.quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef Geo3kant het volgende:
Keje had ook niet de meest sterke argumenten.. maar Vermeulen had er geen èèn.. (andere kant op streepjes, kon het niet vinden alt.. xxx), maar de rel was leuk.
Overmars heb ik alleen maar goeds over gehoord inderdaad. GAE is ook helemaal gezond als een van de weinige clubs. Neem aan dat hij ook wel ambitie heeft dus een overstap naar Ajax zal toch wel in zijn planning passen. Maar iemand als Overmars is dan toch beter voor een technische functie dan Bergkamp. Die zou je dan juist een paar jaar onder iemand als Overmars moeten laten werken voor ervaring.quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Die werd door Jack volgens mij een keer genoemd als toekomstige directeur bij Ajax. Is het nog te vroeg voor natuurlijk, maar zou er zomaar naar toe kunnen groeien, en inderdaad dat kan prima bij Ajax. Cruijff zal vast en zeker ook een positie voor Overmars bedacht hebben hoor, die geruchten kwamen een aantal maanden terug veelvuldig langs in ieder geval.
Het enige wat het eigenlijk tegenhoudt is Marc zijn liefde voor GAE, dus zolang hij zich daarover heen kan zetten zie ik hem ook een belangrijke positie bij Ajax bekleden.
Mits Cruijff wint that is.
Want hij heeft een andere mening?quote:Op maandag 4 april 2011 19:07 schreef Slurrrrp het volgende:
Je snapt er ook echt helemaal niets van heh
Zowel atheneum als gymnasium zijn VWO. Wiskunde op het gymnasium is exact dezelfde wiskunde als op het atheneum. Gymnasium = atheneum + Latijn/Grieks.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
T'is nog niet waar ook. Gewoon VWO volgens mij.
Gertjan Verbeekquote:Op zondag 10 april 2011 11:06 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Gertjan Verbeek![]()
Henk ten Cate![]()
toch maar kijken voor Verbeek
quote:Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorige week was weer Studio Ajax.
Sjek: "We vinden het niet leuk, maar we moeten het toch over Ajax hebben..."
Wat een bullshit. Praat eens over andere clubs.
Waterreus begint er wel doorheen te zeveren met nietszeggend gelul met zijn vervelende accent.quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Morendo het volgende:
HTC en Verbeek zijn wel oke. Hopelijk komen de twee Ronald's niet teveel aan het woord....
Hopelijk geen 99% ajax zoals jij al in het andere topic aan het hopen was.. hopelijk een keer leuk over vele ploegen praten.. (wishfull thinking)quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Morendo het volgende:
'Zeg het maar jongens, kan Ajax nog kampioen worden?'
'Oh, ik krijg net een sms-je binnen van Uri Coronel'.
Ik heb er nu al zin in.
Krijgen we dan 7 minuten minder Ajax-gezeur?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag niet om 22.10, maar 22.17 trouwens.
Zeven minuten minder ander clubs, lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgen we dan 7 minuten minder Ajax-gezeur?
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Zolcon het volgende:
Alsof er andere clubs zijn om over te praten dan Ajax ...
Doen ze dat toch lekker bij de regionale omroepen![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
Statistisch gezien wel.. maar als je dat 4x doet en ze schieten 4x in de hoek scheld de trainer je verrot.. verkeerde hoek in duiken is minder erg.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Scheelt niet veelquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft Verbeek aan? Een trainingspak?
Mijn moeder is al 7 jaar dood, bedankt dat je me er weer aan herinnert.quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, dan heeft je moeder niks meer te doen.
Oei.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 7 jaar dood, bedankt dat je me er weer aan herinnert.
Geen probleem.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kut man.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is het woordje Ajax gevallen?quote:
Ja altijdquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou je al vaker negatief zien uitlaten over Rik.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Verbeek is baas tijdens persconferenties
Ronald glimlacht stiekem. Ook hij weet wat hosselen is.quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek! Goud!
Hij zou haar wel "doen".²
Niet eens Ajax.quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
We beginnen met Twente? Wat is dit voor kut programma?
Twente is koploper toch?quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Misschien zijn ze weer gebombardeerd zijn met mails dat ze nu eerst 15min over andere ploegen doen..quote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
Ten Cate vindt Twente wel een goede ploeg hebbenNou, nou. Wat een inzichten weer vandaag.
Citeer één zinnetje ja.quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
Ten Cate vindt Twente wel een goede ploeg hebbenNou, nou. Wat een inzichten weer vandaag.
Ik wel hoorquote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze kunnen Watergiant beter ondertitelen, niemand verstaat hem.²
Lekker subjectief quoten.quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
Dramaqueen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
PS mijn moeder is niet dood hoor, maar onzin om mijn moeder erbij te betrekken dus ga ik ook onzinnige dingen roepen
Dit vind ik nog veel erger. Hele slechte zaak dit.quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
PS mijn moeder is niet dood hoor, maar onzin om mijn moeder erbij te betrekken dus ga ik ook onzinnige dingen roepen
Zit ik me hier voor niks kut te voelen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Moet je ook eens proberen, daarna gaan mensen zich wel normaal gedragebquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik nog veel erger. Hele slechte zaak dit.²
sure buddyquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ik me hier voor niks kut te voelen.
Nu vast niet meer.quote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, daarna gaan mensen zich wel normaal gedrageb
Johquote:Op zondag 10 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Gelukkig heb jij daar nooit last van.quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ten Cate wil altijd gelijk, dat is irritant.²
Ging de tafel ietwat omhoog?quote:
Jij bent irritant.quote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ten Cate wil altijd gelijk, dat is irritant.²
quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Intussen staat Villareal 4-0 achter bij Valencia
Kan je nagaan wat Valencia had gedaan tegen Twente.quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef DennisDeBengel het volgende:
Intussen staat Villareal 4-0 achter bij Valencia
Twente had gewoon 4-3-3 moeten spelen zoals normaal, en niet die onzin wat ze deden.quote:
10-1quote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat Valencia had gedaan tegen Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |