Zeven minuten minder ander clubs, lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgen we dan 7 minuten minder Ajax-gezeur?
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Zolcon het volgende:
Alsof er andere clubs zijn om over te praten dan Ajax ...
Doen ze dat toch lekker bij de regionale omroepen![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
Statistisch gezien wel.. maar als je dat 4x doet en ze schieten 4x in de hoek scheld de trainer je verrot.. verkeerde hoek in duiken is minder erg.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Scheelt niet veelquote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft Verbeek aan? Een trainingspak?
Mijn moeder is al 7 jaar dood, bedankt dat je me er weer aan herinnert.quote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, dan heeft je moeder niks meer te doen.
Oei.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 7 jaar dood, bedankt dat je me er weer aan herinnert.
Geen probleem.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kut man.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is het woordje Ajax gevallen?quote:
Ja altijdquote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou je al vaker negatief zien uitlaten over Rik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |