Inderdaad, en als hij lekker de belangen van Johan zou verdedigen dan krijgt hij een mooi baantje (ook al schijnt hij gezegd te hebben dat niet te willen). Plus misschien een piemel in ze reetquote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk pisnicht. Duidelijk ingesproken door Johan voor de inzending.
En Vermeulen verdedigt van der Boog, wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Hoolii het volgende:
En gladjakker Molenaar verdedigt Cruijff weer
Wat moet je anders op de zondagavond voor je je nest in duiktquote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
En de uitzending zit er bijna op. Ik word hier zo naar van...
Waarom ik hier nog naar kijk is me dan eigenlijk een groot raadsel
Voor de spanning.. dat het een keer anders zou zijn? Keer op keer wordt je teleurgesteld.quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.sport1.nl/vide(...)bij-milan-blijf.htmlquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Praat eens over seedorf jezus godverdomme!!
Waarom hebben ze het nog niet over Sparta gehad?!?quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Same here! Wat een dom gelul zeg. Echt, al praten ze over de keepert van De Graafschap, alles beter dan dit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vermeulen doet dat uit eigen overtuiging. Molenaar is ingesproken door Cruijffquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En Vermeulen verdedigt van der Boog, wat wil je hiermee zeggen?
Probeer je even leuk te doen..quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het nog niet over Sparta gehad?!?
Vermeulen heeft ook contact met vd Boog hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Vermeulen doet dat uit eigen overtuiging. Molenaar is ingesproken door Cruijff
Kom nou toch jongen. Verlaag jezelf niet tot dit niveau, nergens voor nodigquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van het geld niet. Als je mij 500.000 euro fast cash toeschuift zeg ik ook wat je wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Contact tussen Vermeulen en vd Boog is van een hele andere aard dan tussen Molenaar en Cruijffquote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vermeulen heeft ook contact met vd Boog hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Probeer je even leuk te doen..
Heb het gewoon even over de andere clubs. Dit is gewoon minachtend.
VI heeft daar de perfecte balans in gevonden.
terwijl Piet Keizer er tegen is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Cruijff's decipelen:
- Van Gelder
- Keje
- Derksen²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |