Niks van gemerktquote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef F-Bravo het volgende:
Haha goed, dit was echt de laatste keer ooit. Teveel Ajax voor mij.
Ach als alle rook weer is opgetrokken en het niet meer zo heel veel over Ajax gaat blijft het alsnog een kutprogramma.. dus gelijk heb jequote:Op zondag 3 april 2011 23:07 schreef F-Bravo het volgende:
Haha goed, dit was echt de laatste keer ooit. Teveel Ajax voor mij.
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Kan je nagaan, als Ajax weer een keer mee gaat doen volgend jaar of daarna om de titel.. komt helemaal niets anders meer aan bod!
Je bent wel een falende trol.quote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
Leuke uitzending, maar hopelijk besteden ze volgende week wat meer aandacht over hoe het nu eigenlijk verder moet met Ajax.
Inderdaad.quote:
Klopt hij faalde net zo hard als Morendo..quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
Ik heb die Arno Vermeulen niet één argument horen gebruiken, enkel en alleen maar "Nee, nee dat is niet zo. Het is zoals ik het zeg. Nee. Nee, nee, nee, nee." En alsof dat niet genoeg is gooit hij er een nieuwe gerucht bovenop....
Wat maakt het uit. Feit is dat het een grote amateuristische bende was/is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
Ik heb die Arno Vermeulen niet één argument horen gebruiken, enkel en alleen maar "Nee, nee dat is niet zo. Het is zoals ik het zeg. Nee. Nee, nee, nee, nee." En alsof dat niet genoeg is gooit hij er een nieuwe gerucht bovenop....
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Alsof er bij SV bepaalt gaat worden hoe het verder moet met Ajax
Ik ben dus één van die fans.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan Maurice de Hond als hij toch bezig is ook eens een poll houden hoeveel % van de kijkers vinden dat het Ajaxgehalte te hoog is.
Ze zeggen altijd wel dat Ajax de grootste club is van Nederland, en dat dat dus het meest moet worden besproken, maar er zijn ook 17 andere clubs die nu nauwelijks behandeld zijn, en ik denk dat ook de Ajaxfans al dat gelul voor 40 minuten wel zat zijn.
Hoe meer propoganda, des te meer de supporters een kant kiezen en in gaan grijpen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Feit is dat het een grote amateuristische bende was/is.
IK hoop dat dit programma snel van de buis word geflikkerd.
Je bedoeld dat Derksen alleen een uur lang over Johan Cruijff mocht praten en iedereen die het niet met Cruijff eens was door de mangel te halen, zie door het slijk. Zoals Johan Cruijff die voorzitter van Ajax toe siste ik maak je kapot . hij heeft genoeg vriendjes bij de pers Derksen , Mulder, De Groot, Barend die dat allemaal voor de heilige Johan doen , Amenquote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn. Maar minder verhit.
Daar gaat het helemaal niet om. Er was sowieso veel meer balans bij VIquote:Op zondag 3 april 2011 23:16 schreef maril het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Derksen alleen een uur lang over Johan Cruijff mocht praten en iedereen die het niet met Cruijff eens was door de mangel te halen, zie door het slijk. Zoals Johan Cruijff die voorzitter van Ajax toe siste ik maak je kapot . hij heeft genoeg vriendjes bij de pers Derksen , Mulder, De Groot, Barend die dat allemaal voor de heilige Johan doen , Amen
Er is/was al genoeg over gesproken.quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Waar konden ze dan nog meer over praten? Twente-PSV, klein beetje NL en Ajax. Meer was er niet.
Dit is de grootste rel in jaren, dat mag wel wat aandacht en natuurlijk helemaal als je Keje erbij hebt
Niet in SVquote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Er is/was al genoeg over gesproken.
Voor jou is er ook niets anders mogelijk dan Ajax, dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Waar konden ze dan nog meer over praten? Twente-PSV, klein beetje NL en Ajax. Meer was er niet.
Dit is de grootste rel in jaren, dat mag wel wat aandacht en natuurlijk helemaal als je Keje erbij hebt
Het is onvermijdelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Breekfast het volgende:
Kan de TT niet in Ajax TV of Studio Ajax verandert worden ?
Cl, el, seedorf, barca, heerenveen etcquote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Willem IIquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl, el, seedorf, barca, heerenveen etc
Ado dat wint bij FC Utrecht en Europa dreigt in te gaan?quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef BobW het volgende:
Ja want in het tweede uur kregen we dan te zien hoe de:quote:
ja door het voorprogramma.quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
En toch blijft SV beter scoren dan VI
Zelfs dat kwam niet aan bod inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja want in het tweede uur kregen we dan te zien hoe de:
Jonge Deen bij ajax (eerlijk is eerlijk een goed) debuut maakte,
Hoe Ozbilliz goaltje meepikt en is hij niet beter dan Ebicillio?
Vermeer terug, wat een verademing
En nog meer onderwerpen wat met Ajax te maken heeft..
Het komt puur en alleen omdat het op Nederland 1 is.quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef BechirPSV het volgende:
Vind juist wel vermakelijk dat gelul over ajax, die vermeulen was alleen bezig met provoceren, heerlijk is lange tijd geleden dat ik dat gezien heb bij SV.
Kan trouwens goed begijpen waarom Sv hoger gewaardeerd is, niet alleen omdat nederland 1 veel betr bekeken wordt in het algemeen maar ook omdat SV het over voetbal(ajax heeft) en VI steeds meer op cafegebabbel begint te lijken
Cruijff zit in het hart van mensen. Cruijff = Ajax. Val je Cruijff aan, dan val je Ajax aan. Zo simpel is het.quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef koemleit het volgende:
die arno heeft gewoon een punt... cruijff roept ook maar wat en iedereen loopt loops achter hem aan..
Je hebt niet in de gaten dat jouw geliefde club geleid en kapot gemaakt wordt door geluiperige witte boordencriminelen met dubbele agenda's?quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ben nog wel ajacied ook
Ga lekker praten over de prestaties van de diverse teams in de eredivisie, gvd zeg
Waar zeg ik dat dan?quote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat jouw geliefde club geleid en kapot gemaakt wordt door geluiperige witte boordencriminelen met dubbele agenda's?
Normaal gaat het veel te veel over Ajax, maar dit keer is het volledig terecht. Ik ben geen ajacied, maar als ik die wel zou zijn zou ik heel kwaad zijn op zon gluiperige tyfushond als van den Boog en die andere Jood. Dat je van mening verschilt met Cruijff die mensen wil ontslaan, dat snap ik. Maar deze mensen voeren een vuile mediaoorlo over de rug van supportes en maken HUN club publiekelijk ten schande.quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind dat hier aandacht aan besteed wordt prima.. dit is iets groots en ook ergs voor een top club van Nederland.
Ik stoor me meer aan de 'gewone' afleveringen waar ook 90% over Ajax gaat maar niks bijzonder ergs aan de hand is..
Niet alleen dat hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 00:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Cruijff zit in het hart van mensen. Cruijff = Ajax. Val je Cruijff aan, dan val je Ajax aan. Zo simpel is het.
Dit!quote:Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.
Mannen als Jan Mulder of Johan Derksen hebben geen baat bij om Johan zo te steunen maar ze doen het wel. Omdat zij weten dat Johan veel meer verstand heeft van voetbal dan een mannetje van Libertel die als kind geweigerd werd bij de E-tjes van Ajax.
En hij heeft dat bewezen bij een andere club waar 60% van de voetballiefhebbers vandaag de dag een stijve van krijgt.
Wat die persoon zegt over Johan die 'maar wat roept' is dus volslagen onzin.
En dat!quote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Normaal gaat het veel te veel over Ajax, maar dit keer is het volledig terecht. Ik ben geen ajacied, maar als ik die wel zou zijn zou ik heel kwaad zijn op zon gluiperige tyfushond als van den Boog en die andere Jood. Dat je van mening verschilt met Cruijff die mensen wil ontslaan, dat snap ik. Maar deze mensen voeren een vuile mediaoorlo over de rug van supportes en maken HUN club publiekelijk ten schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |