abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95007915
quote:
12s.gif Op maandag 4 april 2011 00:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Niet alleen dat hoor.

Mannen als Jan Mulder of Johan Derksen hebben geen baat bij om Johan zo te steunen maar ze doen het wel. Omdat zij weten dat Johan veel meer verstand heeft van voetbal dan een mannetje van Libertel die als kind geweigerd werd bij de E-tjes van Ajax.

En hij heeft dat bewezen bij een andere club waar 60% van de voetballiefhebbers vandaag de dag een stijve van krijgt.

Wat die persoon zegt over Johan die 'maar wat roept' is dus volslagen onzin.
Uiteraard, het grote probleem zijn die bestuurders bij Ajax die zich overal mee bemoeien. De algemeen directeur van PSV kent niemand. Heeft ie verstand van voetbal, waarschijnlijk niet.

Wat je zegt over Barcelona geloof ik wel, alleen wie op welke post zit bij Barca weet ik niet. Het is natuurlijk wel zo dat je niet alemaal voetballers in het bestuur kan plaatsen want een voetbalclub is uiteindelijk wel een onderneming. De kunst is om voetbal en zaken zoveel mogelijk te scheiden.
  maandag 4 april 2011 @ 03:10:12 #152
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_95010675
Arno Vermeulen is chef voetbal bij de NOS. Dat hij zich dan zo ontzettend laat gaan en zo enorm partijdig is, is onthutsend.

Vond het leuk dat Jack op het einde een sneer naar hem maakte "dat je dat aan je vriend Rik kunt melden". Het punt dat Vermeulen zijn zelfbeheersing verliest, is het meest kwalijk. Op Twitter is hij al helemaal kapot geschreven in ieder geval.
pi_95010702
Arno Vermeulen komt de laatste weken sowieso erg overspannen over.
pi_95013112
Ik heb wel genoten van Arno, beter dan Jack die maar alleen met zijn maatjes meelult en beetje interessant zit te doen met zijn BB. Jan Mulder hoeft er wat mij betreft nooit meer in, die zit bij DWDD wel op zijn toppen, heeft qua voetbal weinig meer toe te voegen en begint nu een beetje op een seniele bejaarde te lijken die ook mee wil blijven schreeuwen.

Jammer dat Keje zo geindoctrineerd is door de Cruijff gelederen, je zou van een advocaat toch iets meer objectiviteit verwachten. Ik mistte totaal zijn (normaal toch wel aanwezige) kritische blik. Hij kon geen fatsoenlijk argument inbrengen tegen Arno.

Ik mis Hugo ;(
Even a broken clock is right twice a day.
pi_95014565
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:26 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Uiteraard, het grote probleem zijn die bestuurders bij Ajax die zich overal mee bemoeien. De algemeen directeur van PSV kent niemand. Heeft ie verstand van voetbal, waarschijnlijk niet.

Wat je zegt over Barcelona geloof ik wel, alleen wie op welke post zit bij Barca weet ik niet. Het is natuurlijk wel zo dat je niet alemaal voetballers in het bestuur kan plaatsen want een voetbalclub is uiteindelijk wel een onderneming. De kunst is om voetbal en zaken zoveel mogelijk te scheiden.
Bij Barca zitten op de technische plekken oud spelers die ten tijde van Crruijff's periode als trainer doorgebroken zijn danwel eerste elftal zaten.
Guardiola als 1e trainer, Luis Enrique is trainer van Barca B en die Zubizaretta is daar TD.

Eigenlijk wil Cruijff het zelfde nu bij Ajax.. Bergkamp, Jonk en de Boer
  maandag 4 april 2011 @ 14:43:24 #156
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95023227
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:36 schreef danos het volgende:
Ik heb wel genoten van Arno, beter dan Jack die maar alleen met zijn maatjes meelult en beetje interessant zit te doen met zijn BB. Jammer dat Keje zo geindoctrineerd is door de Cruijff gelederen, je zou van een advocaat toch iets meer objectiviteit verwachten. Ik mistte totaal zijn (normaal toch wel aanwezige) kritische blik. Hij kon geen fatsoenlijk argument inbrengen tegen Arno.
_O-

Hilarisch om te lezen hoe jij vindt dat Keje argumenten zou moeten gebruiken tegen iemand die als een klein meisje van 6 loopt te blèren wiens pop is afgepakt en zelf niet één keer met normaal commentaar is gekomen behalve onderbuikgevoelens en wat, leek op, inbreng van Van den Boog.

Je kon aan Jan ook al zien dat hij helemaal in de war was van die Vermeulen omdat die maar bleef draaien toen het over het Ajax-bestuur ging.

Maar kudo's voor jou, je liet me wel happen :)
AFC AJAX
pi_95023850
Als ie de argumenten had, dan had die ze neem ik aan wel gegeven? Over dat hele Cruijffrapport, wat vanuit Barcelona geschreven is met input van vooral Jonko en Bergkamp, de ervaren rotten. En dan word je ook nog ff in je hemd gezet doordat er opeens een commissie is benoemd :D.

Ik weet niet hoor, maar ik was er niet eens gaan zitten zoals laatst bij P&W daar zou die ook zitten. Maar sjek zal em wel weer met een paar doosjes sigaren hebben overgehaald...
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 4 april 2011 @ 15:05:33 #158
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_95024012
Arno Vermeulen gaat tenminste nog tegen de stroom in van iedereen die maar Cruijff achterna loopt.
Had Keje Molenaar altijd heel hoog zitten maar vind het heel jammer dat hij niet zo objectief is als ik altijd heb gedacht. Iedereen zegt maar Johan Cruijff heeft veel verstand van voetbal van der Boog niet.
Dat klopt absoluut en daarom hebben ze elkaar nodig. Of heeft Cruijff iig mensen nodig die ook bestuurlijk goed werk kunnen doen en het liefste mensen als Molenaar en Van Duivenbode die dat combineren. Als Cruijff nu daadwerkelijk een goed onderbouwt plan had wat ook echt uitgevoerd kan worden in een NV dan was het wat anders geweest. Maar Cruijff gooit een bom en zegt dan doodleuk nadat de directie opstapt dat hij het niet weet want hij zit niet in het bestuur.
#FreeHat
pi_95024433
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:01 schreef danos het volgende:
Als ie de argumenten had, dan had die ze neem ik aan wel gegeven? Over dat hele Cruijffrapport, wat vanuit Barcelona geschreven is met input van vooral Jonko en Bergkamp, de ervaren rotten. En dan word je ook nog ff in je hemd gezet doordat er opeens een commissie is benoemd :D.
Bergkamp die geschikt is om Johan alles door te seinen omdat 'ie Gymnasium heeft gedaan.
  maandag 4 april 2011 @ 15:21:28 #160
166976 DuvelDuvel
pi_95024566
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bergkamp die geschikt is om Johan alles door te seinen omdat 'ie Gymnasium heeft gedaan.
Ja dat was wel triest idd. Ja Bergkamp moest op de middelbare school wel 10 boeken lezen voor Nederlands. Die kan dan toch wel het technische beleid uitvoeren.

Niks ten nadele van de voetballer Bergkamp die uiteraard geweldig is.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 15:21:53 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95024580
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

T'is nog niet waar ook. Gewoon VWO volgens mij.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 4 april 2011 @ 15:43:31 #162
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95025383
Men vergeet weleens hoe de huidige situatie überhaupt tot stand heeft kunnen komen.

Dat zag je gisteren bij die Alkmaarder ook al. Die zat de hele avond naar het huidige probleem te kijken alsof hij met een mathematische vraagstuk bezig was, nee klapjosti voetbal is geen exacte wetenschap.

Ik vind trouwens je VWO afmaken (toen het nog niet autisten-friendly was) gecombineerd met je voetbalcarrière anders best een prestatie. Daarbovenop komt nog het feit dat hij één van de beste spelers van de wereld was, dus knowhow heeft die echt wel. Je kunt er wel om lachen natuurlijk, want hahaha iedereen hier studeert immers Biochemie, maar het grootste argument dat men gebruikt tegen het kamp-Cruijff is dat het er aan intelligentie ontbreekt.

En dat blijkt met Keje, Dennis maar ook Wim niet helemaal waar te zijn :)
AFC AJAX
  maandag 4 april 2011 @ 16:18:18 #163
166976 DuvelDuvel
pi_95027017
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:43 schreef msnk het volgende:
Men vergeet weleens hoe de huidige situatie überhaupt tot stand heeft kunnen komen.

Dat zag je gisteren bij die Alkmaarder ook al. Die zat de hele avond naar het huidige probleem te kijken alsof hij met een mathematische vraagstuk bezig was, nee klapjosti voetbal is geen exacte wetenschap.

Ik vind trouwens je VWO afmaken (toen het nog niet autisten-friendly was) gecombineerd met je voetbalcarrière anders best een prestatie. Daarbovenop komt nog het feit dat hij één van de beste spelers van de wereld was, dus knowhow heeft die echt wel. Je kunt er wel om lachen natuurlijk, want hahaha iedereen hier studeert immers Biochemie, maar het grootste argument dat men gebruikt tegen het kamp-Cruijff is dat het er aan intelligentie ontbreekt.

En dat blijkt met Keje, Dennis maar ook Wim niet helemaal waar te zijn :)
Je kan toch niet serieus menen dat iemand die alleen middelbare school heeft gedaan en nooit bestuurlijke ervaring heeft opgedaan ergens het beter doet dan iemand die voetbal en bestuurlijke ervaring combineert.

De opmerking een goed paard is nog geen goede ruiter van Co Adriaanse geldt in dit geval zeker. We weten totaal niks van Bergkamp behalve dat hij belachelijk goed kon voetballen. En al zou ik ontzettend graag zien dat heel Ajax bestaat uit oud-voetballers als Van Basten,Bergkamp,Rijkaard, De Boer noem ze maar op de functie-eisen voor de functies bij Ajax die ze dan zouden moeten vervullen vragen meer dan alleen een geweldige carrière als profvoetballer.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:22:19 #164
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95027215
Ik krijg het idee dat jij denkt dat ze Bergkamp directeur of voorzitter willen maken.
AFC AJAX
  maandag 4 april 2011 @ 16:24:30 #165
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95027322
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Je kan toch niet serieus menen dat iemand die alleen middelbare school heeft gedaan en nooit bestuurlijke ervaring heeft opgedaan ergens het beter doet dan iemand die voetbal en bestuurlijke ervaring combineert.

De opmerking een goed paard is nog geen goede ruiter van Co Adriaanse geldt in dit geval zeker. We weten totaal niks van Bergkamp behalve dat hij belachelijk goed kon voetballen. En al zou ik ontzettend graag zien dat heel Ajax bestaat uit oud-voetballers als Van Basten,Bergkamp,Rijkaard, De Boer noem ze maar op de functie-eisen voor de functies bij Ajax die ze dan zouden moeten vervullen vragen meer dan alleen een geweldige carrière als profvoetballer.
Eens, maar andersom is ook waar. Het is niet zo dat voetballers per definitie geen goede bstuurders zouden kunnen zijn. Gisteren had de columnist bij Buitenhof het hier over, dat het wel degelijk positief is als de managment en bestuurlijke laag wordt teruggewonnen door de materiedeskundigen. Als voorbeeld werd nu de situatie bij Ajax aangehaald (bestuurlijke beslissingen dienen het bedrijf, niet het voetbal, wat toch het primaire proces is). Ook werd de zorg genoemd, waarbij 'het management' zijn eigen doelen nastreeft en niet meer op het primaire proces blijft sturen. Dat juist de mensen met ervaring dit beter zouden moeten kunnen invullen omdat zij weten waarover ze beslissen en ook een betere brug zijn tussen de top en de werkvloer.
Ik heb geen signature.
  maandag 4 april 2011 @ 16:25:20 #166
166976 DuvelDuvel
pi_95027367
quote:
15s.gif Op maandag 4 april 2011 16:22 schreef msnk het volgende:
Ik krijg het idee dat jij denkt dat ze Bergkamp directeur of voorzitter willen maken.
quote:
Johan Cruijff wil dat Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk de volledige technische leiding bij Ajax in handen krijgen. Dat advies heeft hij als voorzitter van de klankbordgroep technische zaken uitgebracht aan de directie van de Amsterdamse club, meldt De Telegraaf.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:26:49 #167
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95027426
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

[..]

Technisch beleid betekent nog geen directeur van Ajax :|W

Daar hamerde Keje gisteren ook keer op keer op keer op keer op keer, het gaat hier om het technische beleid.
AFC AJAX
pi_95027461
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je als jeugdtrainer ook bestuurlijke ervaring nodig had... wat een trollen hiero
  maandag 4 april 2011 @ 16:28:02 #169
166976 DuvelDuvel
pi_95027492
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Eens, maar andersom is ook waar. Het is niet zo dat voetballers per definitie geen goede bstuurders zouden kunnen zijn. Gisteren had de columnist bij Buitenhof het hier over, dat het wel degelijk positief is als de managment en bestuurlijke laag wordt teruggewonnen door de materiedeskundigen. Als voorbeeld werd nu de situatie bij Ajax aangehaald (bestuurlijke beslissingen dienen het bedrijf, niet het voetbal, wat toch het primaire proces is). Ook werd de zorg genoemd, waarbij 'het management' zijn eigen doelen nastreeft en niet meer op het primaire proces blijft sturen. Dat juist de mensen met ervaring dit beter zouden moeten kunnen invullen omdat zij weten waarover ze beslissen en ook een betere brug zijn tussen de top en de werkvloer.
Ja dit is sowieso waar. Voetbal moet voorop staan. Dus iemand uit het bedrijfsleven die zn sporen heeft verdiend is absoluut geen garantie voor een goed beleid bij een voetbalclub. Zie Maarten Fontijn bijvoorbeeld. Dus je moet mensen vinden als Molenaar en Van Duivenbode die het combineren. Voetbalknowhow en bestuurlijke ervaring. En als Cruijff alles aan Jonk en Bergkamp en de Boer wil geven is er iig genoeg voetbalknowhow aanwezig. Dan moet er ook iemand zijn die de balans recht trekt.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:28:37 #170
166976 DuvelDuvel
pi_95027529
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:27 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je als jeugdtrainer ook bestuurlijke ervaring nodig had... wat een trollen hiero
Als jeugdtrainer niet maar in de rol die Cruijff heeft voor Bergkamp wel.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:29:18 #171
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95027570
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
En als Cruijff alles aan Jonk en Bergkamp en de Boer wil geven is er iig genoeg voetbalknowhow aanwezig. Dan moet er ook iemand zijn die de balans recht trekt.
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als jeugdtrainer niet maar in de rol die Cruijff heeft voor Bergkamp wel.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
AFC AJAX
  maandag 4 april 2011 @ 16:30:30 #172
166976 DuvelDuvel
pi_95027647
quote:
15s.gif Op maandag 4 april 2011 16:26 schreef msnk het volgende:

[..]

Technisch beleid betekent nog geen directeur van Ajax :|W

Daar hamerde Keje gisteren ook keer op keer op keer op keer op keer, het gaat hier om het technische beleid.
Wat houdt technisch beleid in dan volgens jou?

Denk je dat je dan geen functioneringsgesprekken moet houden met trainers. Of vergaderingen voorzitten of contracten moet bijhouden. Overleg moet plegen met elftalleiders enz.
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:31:07 #173
166976 DuvelDuvel
pi_95027682
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 16:29 schreef msnk het volgende:

[..]

[..]

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Heb je een vraag?
#FreeHat
  maandag 4 april 2011 @ 16:37:34 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95027981
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

Wat houdt technisch beleid in dan volgens jou?
:?

Bergkamp zal zich bezig gaan houden met het spel, de spelers en de trainers. Niet met de financiele balans of sponsorwerving.

quote:
Denk je dat je dan geen functioneringsgesprekken moet houden met trainers. Of vergaderingen voorzitten of contracten moet bijhouden. Overleg moet plegen met elftalleiders enz.
En dat kan niet zonder jarenlange ervaring bij Libertel of KPN? Serieus?! Wow.

Ben je nou gewoon aan het trollen of heb je gewoon echt geen idee? Ik snap 't echt niet meer.
AFC AJAX
  maandag 4 april 2011 @ 16:39:49 #175
166976 DuvelDuvel
pi_95028088
quote:
15s.gif Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef msnk het volgende:

[..]

:?

Bergkamp zal zich bezig gaan houden met het spel, de spelers en de trainers. Niet met de financiele balans of sponsorwerving.

[..]

En dat kan niet zonder jarenlange ervaring bij Libertel of KPN? Serieus?! Wow.

Ben je nou gewoon aan het trollen of heb je gewoon echt geen idee? Ik snap 't echt niet meer.
Er zit een verschil tussen jarenlange ervaring bij Libertel en al een functie hebben bekleedt.
Waarom pakken ze Overmars niet dan. Die doet het geweldig bij GAE.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')