Overmars heb ik alleen maar goeds over gehoord inderdaad. GAE is ook helemaal gezond als een van de weinige clubs. Neem aan dat hij ook wel ambitie heeft dus een overstap naar Ajax zal toch wel in zijn planning passen. Maar iemand als Overmars is dan toch beter voor een technische functie dan Bergkamp. Die zou je dan juist een paar jaar onder iemand als Overmars moeten laten werken voor ervaring.quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Die werd door Jack volgens mij een keer genoemd als toekomstige directeur bij Ajax. Is het nog te vroeg voor natuurlijk, maar zou er zomaar naar toe kunnen groeien, en inderdaad dat kan prima bij Ajax. Cruijff zal vast en zeker ook een positie voor Overmars bedacht hebben hoor, die geruchten kwamen een aantal maanden terug veelvuldig langs in ieder geval.
Het enige wat het eigenlijk tegenhoudt is Marc zijn liefde voor GAE, dus zolang hij zich daarover heen kan zetten zie ik hem ook een belangrijke positie bij Ajax bekleden.
Mits Cruijff wint that is.
Want hij heeft een andere mening?quote:Op maandag 4 april 2011 19:07 schreef Slurrrrp het volgende:
Je snapt er ook echt helemaal niets van heh
Zowel atheneum als gymnasium zijn VWO. Wiskunde op het gymnasium is exact dezelfde wiskunde als op het atheneum. Gymnasium = atheneum + Latijn/Grieks.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
T'is nog niet waar ook. Gewoon VWO volgens mij.
Gertjan Verbeekquote:Op zondag 10 april 2011 11:06 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Gertjan Verbeek![]()
Henk ten Cate![]()
toch maar kijken voor Verbeek
quote:Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorige week was weer Studio Ajax.
Sjek: "We vinden het niet leuk, maar we moeten het toch over Ajax hebben..."
Wat een bullshit. Praat eens over andere clubs.
Waterreus begint er wel doorheen te zeveren met nietszeggend gelul met zijn vervelende accent.quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Morendo het volgende:
HTC en Verbeek zijn wel oke. Hopelijk komen de twee Ronald's niet teveel aan het woord....
Hopelijk geen 99% ajax zoals jij al in het andere topic aan het hopen was.. hopelijk een keer leuk over vele ploegen praten.. (wishfull thinking)quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Morendo het volgende:
'Zeg het maar jongens, kan Ajax nog kampioen worden?'
'Oh, ik krijg net een sms-je binnen van Uri Coronel'.
Ik heb er nu al zin in.
Krijgen we dan 7 minuten minder Ajax-gezeur?quote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag niet om 22.10, maar 22.17 trouwens.
Zeven minuten minder ander clubs, lijkt me.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgen we dan 7 minuten minder Ajax-gezeur?
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.quote:Op zondag 10 april 2011 22:10 schreef Zolcon het volgende:
Alsof er andere clubs zijn om over te praten dan Ajax ...
Doen ze dat toch lekker bij de regionale omroepen![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
Statistisch gezien wel.. maar als je dat 4x doet en ze schieten 4x in de hoek scheld de trainer je verrot.. verkeerde hoek in duiken is minder erg.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reus, jij bent keeper geweest, moet je altijd blijven staan bij een penalty? Zeg het maar.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |