quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik lapo had tot ik een pm kreeg
heb je nou al gepoeptquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
djeesus wat een gedoe om een pan tomatensoep ,maak ik hier in een half uurtje elke week voor man en kinders
Nou inderdaad... ik heb gewoon de OP genomen die volgens het linkje hier te vinden is:quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En deze met een OP waarvan de THT verstreken is
je kan voortaan gewoon op "open nieuw deel" klikken, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou inderdaad... ik heb gewoon de OP genomen die volgens het linkje hier te vinden is:
http://www.spixtv.nl/op.txt
Ik zorg wel dat ik geen lapo meer heb haha
quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan voortaan gewoon op "open nieuw deel" klikken, dan is er niks aan de hand
[..]
[..]
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mo was in de douchequote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef Day het volgende:
Zo, ik heb maar even gewacht tot Mylene klaar was met opruimen.
Jo niet te zien, Flip (huilend?) op bed, de rest aan de kook en Alex en Lau liggend in de tuin.
Ik mis alleen Mo?
Alleen kloppen nu de cijfers eb zo niet meer en Stef mist..quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Mylene het volgende:
Hoorde ik het nou goed? We hebben Lauliefde nodig?
Als het topic gesloten is, dan zie je rechtsonder "open nieuw deel"quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar staat dat dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja het ging als een tierelier nadat ik jo zag janken
+1, wat een irritant, achterbaks wijf.quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
Dan eis ik nu een SL, zo niet moeten ze de volgende keer ook niet meer kutten met die SL als er iemand anders in zitquote:
dat klopt, omdat Rico niet "open nieuw deel" heeft gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen kloppen nu de cijfers eb zo niet meer en Stef mist..
Dat zie je pas als het topic dicht is, en je hebt laatste postquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar staat dat dan?
Inderdaad! Dit wordt heel irritant!quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god laura voelt zich nu helemaal moeder theresa
+ 2quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan Laura. Ik kan niet meer naar dat geval luisteren. Zelfs haar stem irriteert me.
Nee vind ik ook niet eigenlijk..quote:
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Wanneer is er tegen Jo verteld dat ze voortaan single is? En hoe is dat gegaan?
Is dat vandaag gebeurd? Vandaag Daily kijken
quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben net een megalange streamlock gehad, dus niemand heeft wat gezien en zal morgen te zien zijn om half 8 bij net 5
Tijdens een ruim 3 uur durende SL vanmiddag.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Die vent ligt al zowat de hele dag al op zijn luie reetquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
alex moet nog meer rust hebben volgens lau
wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
in ieder geval is Moon even schoon, lekker die douche tussen der benen gehad om de restjes weg te spoelen......maar dat zal wel teveel zijn.
Hoi Fok, we kunnen weer ONTOPIC!![]()
ik weet niet hoe schoon je het krijgt met een bikinibroekje onder de douche zonder het te wassen ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef skunkyxxl het volgende:
Hallo fok!!!
Zie ik het goed,Mo heeft d`r zure zult van haar muts gespoeld? eindelijk na 3 dagen
+5quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef mazaru het volgende:
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh, dát zijn nu de mensen die zogenaamd nooit over anderen oordelen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Ransjih het volgende:
dennis de kwaaie pier? ze kennen hem niet eens
Mja ik denk dat je die beter 4 dagen kan laten weken in de biotex.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik weet niet hoe schoon je het krijgt met een bikinibroekje onder de douche zonder het te wassen ?
dat dus...quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh, dát zijn nu de mensen die zogenaamd nooit over anderen oordelen.
vanmiddag middels een brief sl gehad 3 uur en morgen zien je haar reaktie in tv sjjowquote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef Darakka het volgende:
Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.
Ik had in vorige deel al in de feedback gevraagd de goede OP te zetten, maar de MODS slapen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Agossie, Falex wil ook aandacht, pijn in zn knie, ik zeg hoofd amputeren
En Mo en Lau niet meer in de picture nuquote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef Day het volgende:
Mo en Lau kennen 1 kant van het verhaal en hebben al een (negatieve) mening over Dennis.
Nou die jankkop van net, weet niet ik denk dat het wel nu net verteld is hoor...quote:Op zondag 3 april 2011 18:55 schreef sjaakspark het volgende:
geloven jullie nou echt dat Joanna dit nu te horen heeft gekregen. Ze heeft daar 2 dagen op zolder gezeten. Toen is dit script haar natuurlijk allang uitgelegd. Ze moest tot nu wachten en dan natuurlijk lekker drama maken. Ze wil toch graag actrice worden, nou dat kan ze dan nu mooi tonen aan kijkend Nederland. En iedereen maar medelijden hebben en niet voor haar stemmen zodat ze ook nog mooi met haar vervelende hoofd de finale inrolt.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Na 80 rea's in een nieuw deel gaan we niet meer miepen erover hoor.......![]()
4 Cossen hadden jullie open.Dat is iedere keer een soap op zich.
Klopt terwijl ik bezig was om de OP weer goed te krijgen heeft een vriendelijke MOD dat voor mij gedaan, die was dus weer in orde voordat het nieuwe vervolg deel aangemaakt werd. (ik had ook de link die in de OP staat gebruikt, ipv de optie "open nieuw deel" (wist ik ook niet want ben normaal nooit last poster). Mijn excuses daarvoor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want je_psychiater had de vorige al verkloot, en dan neemt die die mee naar elk volgend deel.
Ik had in vorige deel al in de feedback gevraagd de goede OP te zetten, maar de MODS slapen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou die jankkop van net, weet niet ik denk dat het wel nu net verteld is hoor...
Het is wel raar dat we gewoon helemaal niets gezien hebben hoe dat op die zolder gegaan is, dat wel..
Ik denk dat haar vriendje (EHH EX) dit ook gezien heeft en er klaar mee was....quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo dom en kortzichtig had ik 'r ook ingeschat ja. Alles en iedereen is schuldig behalve zijzelf, zelfs dingen/situaties/mensen die er echt niets mee te maken hebben gaat ze erbij halen.
Voor mensen als Joanna is het maar hopen dat mensen hun mooi vinden, want het karakter is gitzwart.
en mo weer janken omdat dat haar plan al wasquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
en dan gilt Jo opeens............ ik ben zwanger van je Dennis!
Ik heb nog geprobeerd het een en ander te fixen aan de OP door een laatste COS te quoten maar dan zijn alle plaatjes stuk :s :Squote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Klopt terwijl ik bezig was om de OP weer goed te krijgen heeft een vriendelijke MOD dat voor mij gedaan. (ik had ook de link die in de OP staat gebruikt, ipv de optie "open nieuw deel" (wist ik ook niet want ben normaal nooit last poster). Mijn excuses daarvoor.
Ik kreeg al heel snel een hekel aan haar. Volgens mij was ik de eerste.quote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, wat een irritant, achterbaks wijf.
en dan gilt Dennis hard terug........wat je hebt mag je houwequote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
en dan gilt Jo opeens............ ik ben zwanger van je Dennis!
het kan raar lopen in Secret Storyquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en mo weer janken omdat dat haar plan al was
Mag toch hopen dat we haar niet steeds de komende 3 dagen zien.quote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kreeg al heel snel een hekel aan haar. Volgens mij was ik de eerste.
moeders is dan de boosdoenerquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef angeljacky het volgende:
Ik ben geen Jo-fan maar ik vind het totaal geen stijl hoe dit nu gedaan is.
Die moeder is mijns inziens geen goede moeder om je kind zo op tv te laten lijden.
Ik denk dat het wel de waarheid is dat ze gedumpt is en om welke redenen dan ook ik vind dat net5 hier de boosdoener is om dit zo uit te melken voor de kijkcijfers
Preciesquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
maar als het allemaal klopt een vette vinger naar die moeder hoor......gadver je zal zo een moeder hebben
helemaal mee eens. Niet het woord moeder waardig.quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
maar als het allemaal klopt een vette vinger naar die moeder hoor......gadver je zal zo een moeder hebben
Open cos 884 - open nieuwe cos - copy / paste en klaarquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd het een en ander te fixen aan de OP door een laatste COS te quoten maar dan zijn alle plaatjes stuk :s :S
100000fakkin ikke hooorquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kreeg al heel snel een hekel aan haar. Volgens mij was ik de eerste.
Mee eensquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
Gast, doe rustigquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klote psychiater die de OP heeft verkloot![]()
Open dan geen topic, als je niet weet hoe het moet GODVERDOMME
Die gaat echt niet meer genomineerd worden hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Day het volgende:
Ik stel voor dat we Jo donderdag lekker naar huis stemmen, zodat ze getroost kan worden door d'r familie en vrienden.
Ik word niet goed van haar geschatquote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Jo wil weer naar de KvdW. Saaie Laura is het daar helemaal mee eens.
Lauw: Schat, ga zo vaak als je wilt.
Sorry hoor maar als je iemand die organiseerd schrijft op een flyer aan je lijf laat sleutelen dan vraag je erom.quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef bollokus het volgende:
ik weet niet of deze ooit al gepost is maar kwam hem tegen op twitter
[ link | afbeelding ]
Kan Laura zich niet voorstellen dat je je daar druk om maakt want die ziet er sowieso niet uit.quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
jo: oooh ik zie er niet uit ..
lau: boeiuh
So true.quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
OMFG Ik dacht dat het een fake was natuurlijk maar dit is echt?quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Neee...wat afschuwelijk!!quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beter is het als we haar naar een onbewoond eiland sturen samen met Alexquote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
Kan die Gier niet even in het hok worden opgesloten, zodra ze met haar oren wappert gaat het al mis
Kan ze lekker met Flauwra zoenen!quote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef Kaasmix het volgende:
Jo wilt nooit meer een vent, die word dus lesbo
Vraag me af of dit wel mag :s Aangezien ze ook moeilijk doen om Sofia's Secrets, waarbij ook het beeldmerk en huisstijl schaamteloos gestolen zijn van SST..quote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef itsme het volgende:
[..]
OMFG Ik dacht dat het een fake was natuurlijk maar dit is echt?![]()
![]()
tja mods kunnen nou niet 24 uur per dag aanwezig zijnquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat hebben we gemist?:
Betty B. leest de brief. Ze wordt hysterisch en zegt dat Dennis haar heeft gedumpt.
Ze laten haar even haar verhaal doen en doen er alles aan om haar te troosten.
Sharon: "Meid het is echt heel kloten voor je, maar misschien is het dan ook wel beter zo, ik ben ook weer helemaal opnieuw begonnen na de tsunami."
Gerard: "Kom op, met vallen en opstaan word je sterker, ik ben miljonair geworden, door puere doorzettingsvermogen."
Laura: "Als je eruit wilt, moet je dat gewoon doen. Misschien wil mijn priester wel even met je praten."
Monique: "Kop op meid, zoals jij eruit ziet, kan je iedere kerel krijgen."
Maik: "Tja, ik weet niet zo goed wat ik hier nu op moet zeggen."
Karim: "Neem na SST een tijdje voor jezelf en trek er lekker op uit, dat heb ik ook gedaan en voel me veel meer mens."
Alex: "Wat Gerard zei."
Philip: "Even een nachtje over slapen en je bent jezelf weer, dat had ik ook met Femke."
Betty B.: "HOUD JULLIE KOPPEN JA!!!!! HET GAAT HIER OVER MIJ!!!!"
vind haar niet leuk en ook niet leuk om te volgen, toen ze met karim geboeid was was ze wel een beetj te pruimen maar de laaste dagen misselijk arrogant kindquote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Beter is het als we haar naar een onbewoond eiland sturen samen met Alex
Ik ben ook aan de kant gezet een keer.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
maar dames, hoe zullen jullie reageren als je aan de kant wordt gezet, zeg je toch ook nooit meer een vent.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hč ik denk dat ze met dit eventuele scenario hierin is gestapt.
Wat hebben we gemist?:
Betty B. leest de brief. Ze wordt hysterisch en zegt dat Dennis haar heeft gedumpt.
Sharon: "Meid het is echt heel kloten voor je, maar misschien is het dan ook wel beter zo, ik ben ook weer helemaal opnieuw begonnen na de tsunami."
Gerard: "Kom op, met vallen en opstaan word je sterker, ik ben miljonair geworden, door puere doorzettingsvermogen."
Laura: "Als je eruit wilt, moet je dat gewoon doen. Misschien wil mijn priester wel even met je praten."
Karim: "Neem na SST een tijdje voor jezelf en trek er lekker op uit, dat heb ik ook gedaan en voel me veel meer mens."
Philip: "Even een nachtje over slapen en je bent jezelf weer, dat had ik ook met Femke."
Wat hebben we gemist?:
yep, dat zei zequote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei ze nu ook; ik ga nooit meer voor een vent zorgen?
Hahahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat hebben we gemist?:
Dat werd ie toch al?quote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef chufi het volgende:
Dr ex wordt komende week helemaal afgezeken door Jo....
Een polaroid camera :squote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Blackprinces het volgende:
Tuin broodbakmachine en wat wou ze nog meer??
Ja en als je naar huis gaat... wat ga je daar dan doen? Je relatie is over... hij heeft het uitgemaakt..... Ze al heus wel eene reden hebben gehoord, en ze zal het wel van die reden af laten hangen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Annelies-G het volgende:
euh, of ik ben een emo trut of Joanna is snoeihard. Als ik een dergelijk bericht kreeg terwijl ik in een RLS zat? was ik niet blij. Ik zou echt naar huis gaan. Of ze heeft niet van gehouden of ze vindt dit wel een + voor haar rol in de groep. Maar pijn? gebroken hart? ik zie het niet. Ieder die medelij met haar had/heeft, kan dit laten varen, is niet nodig. MamaJo wist precies hoe ze zou reageren en was niet bang haar mede te delen dat ze vrijgezel is.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef bollokus het volgende:
jo, en als mijn moeder zegt groot is het zeker meer dan 300 000 kijkers
iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft dus gewoon met haar moeder gesproken.
Jij wilt een verlegen man naar Jo sturen??quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jo gaat er sterk mee om dat wel. Maar het lijkt er inderdaad op dat haar vertrouwen in mannen nogmaals een flinke deuk heeft opgelopen, terwijl er zoveel lieve verlegen mannen rondlopen die niet aan de vrouw komen omdat vrouwen ze niet zien staan.
]quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef Vultarian het volgende:
hahaha het is heel groot en dan bedoelt ze niet 200.000 of 300.000 kijkers![]()
Wederom.quote:
Moeder kijkt nooit daar heeft ze het te druk voor vertelde Jo de eerste weekquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
Joan's moeder heeft haar verteld dat iedereen om haar heen SST kijkt en er word helemaal niks negatiefs over geschreven in de pers. Dus het moet wel heel goed lopen, niet maar 200-300 duizend kijkers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vreemd is het niet...... Ze heeft vanaf het begin al contact met huis...quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef mcspicy het volgende:
Ze heeft haar gesproken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Maar ze zegt er niet bij dat er in de pers helemaal niets wordt geschrevenquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
En volgens Jo's moeder kijkt iedereen, dus meer dan 200.000 kijkers.
En wordt er in de pers niks negatiefs geschreven.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef bollokus het volgende:
jo, en als mijn moeder zegt groot is het zeker meer dan 300 000 kijkers
Echt he, bah.quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Jo heeft haar moeder uitgebreid gesproken, zelfs over haar hondje en zo. Jemig Mam mocht vertellen dat Dennis eieren voor zijn geld had gekozen en de benen had genomen en daarna mocht ze nog even lekker met der mammie kletsen. Prive, zelfs over de andere bewoners.
Ja maar dan alleen daarover. Ze hebben de fakking kijkcijfers zitten bespreken en hoe ze er voor staat :squote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel weer logies dat ze met haar moeder heeft gesproken.......een brief vind ik al helemaal niks
Eens opmerkingen zijn te zoetjesquote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik denk dat we iets negatiever moeten worden![]()
![]()
![]()
Nee, want ze vroeg ook dingen aan d'r moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die videoboodschap is die eigenlijk morgen zou komen
ja dat is minder, en ook dat die strakgetrokken barbie niet eerlijk vertelde dat SST geflopt is en er niks te lachen valtquote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen daarover. Ze hebben de fakking kijkcijfers zitten bespreken en hoe ze er voor staat :s
quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef mcspicy het volgende:
Heeft die ma van haar meteen ff de geheimen doorgegeven?
Dan stort je wereld in, de liefde zit net zo diep als d'r tieten ingeplant zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Blackprinces het volgende:
Dus als ik haar nu zo hoor praten, hoef ik niet echt triest te voelen om haar zogenaamde verdriet hoor.
Als mijn vent me dumpt zal kijkcijfers en dergelijke me een biet zijn.
Precies, een telefoongesprek dus. Wat een kutprogramma is het ook.quote:
maar dat zou toch over het einde van de relatie met dennis zijn? waarom heeft ze het dan over alle bewoners en over hoe de pers schrijft over het programma enzo?quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die videoboodschap is die eigenlijk morgen zou komen
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft dus echt haar moeder gesproken. Belachelijk. Gelukkig gaat het goed met Bulletje.
Precies Jo haar liefde is zo nep als haar tieten.quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan stort je werled in, de liefde zit net zo diep als d'r tieten ingeplant zijn.
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
maar dames, hoe zullen jullie reageren als je aan de kant wordt gezet, zeg je toch ook nooit meer een vent.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.
Had zelfs een grote sticker met de tekst alles went, behalve een vent op mijn slaapkamerdeur hangen. Die hing er nog toen mijn huidige man voor het eerst in mijn
huis kwam. Hij keek even raar, maar bewijst tot op de dag van vandaag, dat die tekst waar is![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef shomila het volgende:
Wat een klote programma ze heeft gewoon info gehad.
Hoeveel heeft ze geraden?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef mazaru het volgende:
Geen wonder dat al die geheimen uitkomen. Joanne spreekt iedere week haar moeder.
en dat zijn ook echt dingen die je bespreekt als je wereld instortquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
Huh ze heeft dr moeder gesproken :S Ze zou toch een brief krijgen?! En ze heeft allemala vragen lopen stellen over hoe ze in de media gekomen is, waar over gesproken is, en of alles beetje positief is...
Dit is toch gewoon info van buitenaf, dat kan echt niet hoor of ze niet zielig is of niet.
Nee, ze heeft vragen gesteld en antwoord gekregen.quote:
Helemaal met je eensquote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Annelies-G het volgende:
euh, of ik ben een emo trut of Joanna is snoeihard. Als ik een dergelijk bericht kreeg terwijl ik in een RLS zat? was ik niet blij. Ik zou echt naar huis gaan. Of ze heeft niet van hem gehouden of ze vindt dit wel een + punt voor haar rol in de groep. Maar pijn? gebroken hart? ik zie het niet. Ieder die medelij met haar had/heeft, kan dit laten varen, is niet nodig. MamaJo wist precies hoe ze zou reageren en was niet bang haar mede te delen dat ze vrijgezel is.
hahahaquote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik na mijn scheiding ook ooit gezegd.
Had zelfs een grote sticker met de tekst alles went, behalve een vent op mijn slaapkamerdeur hangen. Die hing er nog toen mijn huidige man voor het eerst in mijn
huis kwam. Hij keek even raar, maar bewijst tot op de dag van vandaag, dat die tekst waar is![]()
![]()
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.quote:
Met die brief had ik nog vrede gehad, maar ze hebben dus gewoon echt contact gehad, waar meer is besproken dan het weggaan van Dennis. Tel daarbij op dat ik totaal geen verdriet zie, dus Jo is gewoon weer een zeikwijf wat mij betreft.quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu heeft ze d'r moeder gesproken waar iedereen op zat te wachten en nu is het weer niet goed?
Moeilijk publiek hoor die RLS fans.
Ow dat heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.
Zo waren er wel meerdere geheimen die opeens uit het niets geraden werdenquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weet ook dat Maik een borstverkleining heeft gehad. Dat is onmogelijk te raden.
Dat is haar specialiteit dus misschien ziet ze dat welquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er een sl van 4 uur geweest?quote:Op zondag 3 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
niet vergeten dat dit nieuws al 4u geleden is medegedeeld is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |