Volgens mij is dat nog niet bekend bij de bewoners....... Maar op een gegeven moment ontkom je er niet meer aan dat je vrienden moet nomineren........quote:Op zondag 3 april 2011 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu gewaarschuwd zijn. Nu gaan ze zich alvast indekken. Ze zullen nu ook uitkijken hoe ze nomineren
thxquote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef StephanL het volgende:
Duurde te lang, dus heb een nieuwe aangemaakt.
Ja ik was de laatste poster maar heb geen idee hoe dat moet om een nieuwe topic bij fok aan te maken!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef StephanL het volgende:
Duurde te lang, dus heb een nieuwe aangemaakt.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon ronduit stom.
Zit zich druk te maken over wat er geschreven kan worden, ze zit met haar ouders maar dan wel elke avond zo tekeer gaan onder de lakens.
Had ze aan moeten denken voor ze ging batsen!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Mo is gewoon ronduit stom.
Zit zich druk te maken over wat er geschreven kan worden, ze zit met haar ouders maar dan wel elke avond zo tekeer gaan onder de lakens.
Nee, komt in beeld ..... ook de groene korsten......quote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik vraagt zich al of als zn lul in beeld komt ze dit eruit knippenNou.....
Maakt niks uit.quote:Op zondag 3 april 2011 11:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik was de laatste poster maar heb geen idee hoe dat moet om een nieuwe topic bij fok aan te maken!!
quote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik vraagt zich al of als zn lul in beeld komt ze dit eruit knippenNou.....
Ze hebben werkelijk stuk voor stuk in weet ik hoeveel programma's gezeten :s Gek he dat we ze als aandachtshoeren gaan zien :s :Squote:Op zondag 3 april 2011 11:51 schreef Urb het volgende:
Jo en Mo zijn bang voor roddelbladen omdat ze ex-en hebben die " in de belangstelling staan"![]()
Flip reageert gevat " IK niet!"![]()
![]()
Jo heeft blijkbaar met nogal wat mensen ruzie gehad.
Mo is bang dat haar familie en kennissen vanalles over zich heenkrijgt, maar Jo boeit dat nou weer net niks.
Goh wat een non-shocker.![]()
Mo heeft een keer meegedaan aan een spel-programma en kwam toen meteen terecht op mokkels.nl en FOK! forum.
Ik geloof dit wel!quote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waaruit blijkt uit dat Mo's emoties geuit worden in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor je. In wezen willen de meeste mensen zich gewoon gelukkig voelen. Mo's vorm van emotionaliteit en sensitiviteit komt wel vaker voor bij hoogbegaafdheid, het is eerder een last dan een lust voor de persoon zelf (men kan zich niet voor de eigen emoties afschremen, wel voor die van anderen).
goedemorgenquote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat nou allemaal vliegjes?
Lijkt er wel op!quote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kan, maar denk eerder gewoon stof vlak voor de lensquote:Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
jah, ze is errug leukquote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef mazaru het volgende:
Onze hoogbegaafde vind dat je er af en toe wel even bij stil moet staan dat je te zien bent
Dat beseft ze alleen niet op het moment dat ze niet stil ligt....quote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef mazaru het volgende:
Onze hoogbegaafde vind dat je er af en toe wel even bij stil moet staan dat je te zien bent
dat geldt dus niet als je ligt hahahahaaquote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef mazaru het volgende:
Komt ze snel achter maar gedane zaken nemen geen keerquote:
tja hoogbegaafd he, en dom denkendquote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef sik het volgende:
Mo realiseert nu pas dat we mee kunnen kijken in het huis?
Zal ze denken dat de nachten niet worden gefilmd???? Ze heeft het totaal niet over dat ze met maik bezig is geweestquote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat geldt dus niet als je ligt hahahahaa
Wat is Britney eruit gaan zien he.. Ze is nooit meer echt bovenop dat kaalscheerincident gekomen.quote:
ze kan ontkennen dat er gebatst is, zal ze een zgn. blackout gehad hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef sik het volgende:
Mo realiseert nu pas dat we mee kunnen kijken in het huis?
Daarom hoop ik dat ze beelden laten zien aan ze en erbij zeggen vandaag in de uitzending te zien...quote:Op zondag 3 april 2011 11:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zal ze denken dat de nachten niet worden gefilmd???? Ze heeft het totaal niet over dat ze met maik bezig is geweest
tuurlijk wel ,ze denkt dat ze met haar gedrag punten scoort, gisteren beklom ze Maik in het volle licht terwijl de anderen op de gang moesten wachten, ze weet heus wel dat dat uitgezonden wordt, misschien hoopt ze er zelfs opquote:Op zondag 3 april 2011 11:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zal ze denken dat de nachten niet worden gefilmd???? Ze heeft het totaal niet over dat ze met maik bezig is geweest
ja dat heb ik onze hoogbegaafde nog nooit zien doenquote:Op zondag 3 april 2011 11:58 schreef ariehaan het volgende:
Goeiemorgen.
Gerard is het toilet aan het schoonmaken. Wereldvent!
Nou kan je zien dat zo'n botoxkop niet bevorderlijk is voor je ontbijt/brunch/lunchquote:
En nu de stem Jo er ligt een brief klaar in het labyrintquote:Op zondag 3 april 2011 12:01 schreef StephanL het volgende:
Joanna: Één ding scheelt, heb al heel lang een vriend
Moet meteen aan o-ringen denken, niet aan lippen.......quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Moet meteen aan o-ringen denken, niet aan lippen.......
ja daar zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 3 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En nu de stem Jo er ligt een brief klaar in het labyrint
quote:Op zondag 3 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En nu de stem Jo er ligt een brief klaar in het labyrint
Vergeet Sharon niet, met haar bitchquote:Op zondag 3 april 2011 12:04 schreef rico80 het volgende:
Hhahahahaha Flip slaat je spijker op zn kop: "Je wordt neergezet zoals je bent"
En eenn stukje zelfreflectie van Jo: "Ik ben een rat, ik ben een egoist"
Duurt niet lang meer...quote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het eigenlijk best triest dat Jo het nog niet weet!!
quote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Urb het volgende:
Joan heeft soms wel zelfkennis " Ik ben een RAT, een egoist, heb iemand verliefd op me laten worden etc etc"![]()
Is ook triest, maar dat heeft ze aan haar eigen moeder te dankenquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet Sharon niet, met haar bitch
Eerst maar eens zien of het wel waar is....quote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ook triest, maar dat heeft ze aan haar eigen moeder te danken
Ik denk niet dat het lang duurt na dat ze die brief krijgt...quote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Inderdaad"Vraag je 24u maar vast aan"
Oh jee de realiteit sijpelt door in het huis..
Oh ja da's ook nog zo inddquote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het wel waar is....
vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar strak getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageilquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
alleen die moeder???????quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar straks getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageil
Das de twitter van Joanna die mams gebruikt als reclame zuil.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat is die twitter van die moeder van jo?
@SST_Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Is de buddy van Jojanka, dus SST_joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
ex schoonmoeder , maar die twittert niet, dus ja alleen haar moeder dusquote:
+1quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar strak getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageil
Ja dr moeder houdt echt echt van drquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ook triest, maar dat heeft ze aan haar eigen moeder te danken
Ja psies, ik vind het vooral triest dat al deze bullshit gebruikt word om Jo erin te houden maar vooral om die tieten en kleding winkels van ze te promoten.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het wel waar is....
nou echt hequote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dr moeder houdt echt echt van dr![]()
....Zoveel dat ze over de rug van dr dochter willen scoren...Das pas echt moederliefde
quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik noemt Mo een "dame van lichte zeden".. nou zeg maar gerust geen zeden
En laat dame maar helemaal wegquote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Zal me nix verbazen als die al zwanger is...... Volgens mij gebruiken ze geen rubber, en ik heb Moody Mo nog geen pil zien slikken of haar daarom horen vragen...quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef mazaru het volgende:
De biologische klok van Mo is flink aan het tikken. Maik mag wel uitkijken. Ik durf te wedden dat ze "per ongeluk" zwanger gaat worden
Nu alweer maandag.......quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
De laatste tweet is van 1 april:
@meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes,
mamajo is de afgelopen 2 weken alleen maar bezig met het "Dennis-incident"...quote:
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.quote:
Ik hoop dat ze een verplichte twitter-stilte opgelegd hebben gekregen, zou me niks verbazen waar ze het voor gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
De laatste tweet is van 1 april:
[quote]@meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes,
quote:# @meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes, 5:27 AM Apr 1st via web in reply to meiskuhhh
# @FrankaVisser We hebben kleine maatjes, ik werk bij TOFS en ben zelf ook 158. Komt helemaal goed! 5:27 AM Apr 1st via web in reply to FrankaVisser
# @SST_Guido Ze gaan het alles nog even doorspitten als we een beige 42 tegenkomen is die voor jou! 5:19 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
# @ivonne60 www.theonlinefashionstore.nl van Humanity 5:05 AM Apr 1st via web in reply to ivonne60
# @SST_Guido 42 in het zwart is er niet meer! Sorry 5:04 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
# @SST_Guido Ik loop even naar de zaak. Hij ligt apart voor je! 4:44 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
nlijk harder als ze het thuis te horen krijgt.. 4:43 AM Apr 1st via web in reply to Henriette60
# Joanna ging zwaar overspannen het huis in. Maar ze bloeit helemaal op! #sstnl 4:41 AM Apr 1st via web
quote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.
Tot ze genomineerd staat, en dan is de zogenaamde Dennis weer pleite ofzo en dan hopen ze dat mensen gaan stemmen op zielige Jo dat ze in het huis kan blijven.
Ja ach ik denk maar wat
datquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.
Tot ze genomineerd staat, en dan is de zogenaamde Dennis weer pleite ofzo en dan hopen ze dat mensen gaan stemmen op zielige Jo dat ze in het huis kan blijven.
Ja ach ik denk maar wat
Ja en wat maakt het Maik dan?quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Ze wil zo graagquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal me nix verbazen als die al zwanger is...... Volgens mij gebruiken ze geen rubber, en ik heb Moody Mo nog geen pil zien slikken of haar daarom horen vragen...
als dat zou gebeuren Live dan is dat hufterig en dat is niet eens het goede woord ervoor, dat is scoren over iemand zijn rug kotsmisselijk zou ik van zoiets wordenquote:Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan het haar vandaag vertellen, wacht maar af...Of inderdaad in de live daily show met een video bericht.
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu leesquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, dus hoop wel dat ze tot vanavond wachten met Joanna in te lichten dat de liefde van haar leven haar op straat gezet heeft.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens wat actiever worden hiero......
Ouwe machine volproppen met linux....
Doe ik wat nuttigs, en is spannender dan de streams......
Later Fokkers
ga jij maar, tegen de tijd dat de SL eraf is, ben je weer thuis waarschijnlijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, dus hoop wel dat ze tot vanavond wachten met Joanna in te lichten dat de liefde van haar leven haar op straat gezet heeft.
Misschien dat het dan pas wordt uitgezonden....maar ik ben bang dat ze het haar echt vandaag vertellen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu lees
Sowieso maakt het niet uit wanneer het gebeurd. Het wordt toch een SL van een paar uur en dan krijgen we hooguit een gekuisde versie te zien, exclusief op NET5.quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu lees
Dit dus, zal wel uren duren, als het gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
ga jij maar, tegen de tijd dat de SL eraf is, ben je weer thuis waarschijnlijk
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Blackprinces het volgende:
Over smak en smak gesproken, wie van jullie heeft gisteravond gezien dat Alex de paal in de tuin omhelsde??
Moest gelijk aan jullie denken dat er een cap zou zijn met daaronder zelfs Alex ziet het verschil niet meer.
hmm ja das waar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sowieso maakt het niet uit wanneer het gebeurd. Het wordt toch een SL van een paar uur en dan krijgen we hooguit een gekuisde versie te zien, exclusief op NET5.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens wat actiever worden hiero......
Ouwe machine volproppen met linux....
Doe ik wat nuttigs, en is spannender dan de streams......
Later Fokkers
SST_Joanna SST Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien dat het dan pas wordt uitgezonden....maar ik ben bang dat ze het haar echt vandaag vertellen.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef soyChantal het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
Hallo followers. Dank dank dank voor het stemmen op Joanna. Gisteravond heb ik een videoboodschap ingesproken. 1/2
SST_Joanna SST Joanna
Deze videoboodschap krijgt Joanna waarschijnlijk aanstaande maandag te zien. De videoboodschap gaat over haar ex. 2/2
SST_Joanna SST Joanna
Morgen krijgt Joanna ook een brief.. Waarin ik (moeder) alles uitleg. Wel waardeloos, maar het is niet anders. #sstnl
1 Apr Favorite Retweet Reply
.. die brief heeft ze nog niet gehad toch?
mja misschien, want als ze het live doen loopt het weer uit en moeten ze het afkappenquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat die moeder van Jo bedoeld dat het in de maandagavond uitzending zit maar dat ze het vandaag te horen krijgt.
Die is echt wereldvreemd opgevoed die Alex, anders had hij die giraf wel doorquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Blackprinces het volgende:
Over smak en smak gesproken, wie van jullie heeft gisteravond gezien dat Alex de paal in de tuin omhelsde??
Moest gelijk aan jullie denken dat er een cap zou zijn met daaronder zelfs Alex ziet het verschil niet meer.
tegen de tijd dat alex iets snapt zijn de bolhoeden weer in de mode....quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die is echt wereldvreemd opgevoed die Alex, anders had hij die giraf wel door [ afbeelding ]
die uitslag vooralquote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef soyChantal het volgende:
haha die poll op de site
POLL
Wat doe jij liever niet voor de camera?
te veel drinken
8% de liefde bedrijven
79% huilen
5% een flinke smak maken
8%
ze verdient het wel hoor, ze willen toch reclame?quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zou het schofterig vinden als het live aan Beppie wordt vertelt.........alles voor mooie tv beelden, nou ik hoef niet te zien hoe zo een meisje instort ik vind die moer van haar een walgelijk mens
En als ze het vandaag vertellen en er een SL op gooien vindt ik eigelijk dat ze dat alleen mogen doen als ze die beelden dan gewoon niet uitzenden! Omdat dat echt heel erg is als je relatie van 3 1/2 jaar zo wordt verbroken..quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zou het schofterig vinden als het live aan Beppie wordt vertelt.........alles voor mooie tv beelden, nou ik hoef niet te zien hoe zo een meisje instort ik vind die moer van haar een walgelijk mens
Toverheks, als dit allemaal waar is ben ik het roerend met je eens. Ook al vind ik Jo niet zo (he dat rijmt) gun ik het gewoon niemand om op deze manier gedumpt te worden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze verdient het wel hoor, ze willen toch reclame?
Echt? Ik gooi net de stream uit, me internet wordt er rete traag vanquote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef freaky40 het volgende:
De stem: "Wil Joanna naar de kamer van de waarheid komen"
quote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef freaky40 het volgende:
De stem: "Wil Joanna naar de kamer van de waarheid komen"
ik heb t niet gehoordquote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt? Ik gooi net de stream uit, me internet wordt er rete traag van
Mee eens als het allemaal waar is!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Geef even jullie zo antwoord.
Stel het is waar.......moeder beppie had naar Portugal kunnen bellen en de begeleider van Beppie om raad kunnen vragen hoe en wat...als het waar is van Dennis heeft de poten genomen.
Je gunt het niemand toch dat zo een meisje instort..........en ja ze zit daarn om reklame te maken, maar als we allemaal goed opgelet hebben Beppie adoreert haar moeder, haar moeder daar kijkt ze huizenhoog tegenop maar die moeder misbruikt zelf haar kind hier voor dan mag je de naam moeder niet eens dragen vind ik.
Als het allemaal waar is
+1quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Stel het is waar.......moeder beppie had naar Portugal kunnen bellen en de begeleider van Beppie om raad kunnen vragen hoe en wat...als het waar is van Dennis heeft de poten genomen.
Je gunt het niemand toch dat zo een meisje instort..........en ja ze zit daarn om reklame te maken, maar als we allemaal goed opgelet hebben Beppie adoreert haar moeder, haar moeder daar kijkt ze huizenhoog tegenop maar die moeder misbruikt zelf haar kind hier voor dan mag je de naam moeder niet eens dragen vind ik.
Als het allemaal waar is
Precies, dus als het allemaal waar is deel ik helemaal je mening.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
zoals ik het zie is die Jo geen haar beter, en ze hebben een karakter welke echt over lijken gaat. Het is zij of ik, dan maar zij.....quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
eh Flipse is nu met Karim bezig met zwembadonderhoud!quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef wildstar het volgende:
Geer de miljonair loopt het huis te soppen,Sharon de jongste stofzuigt het hele huis.Karim doet de tuin.Jo is mediageil ook nog wat met chloor en de camera bezig geweest. Falex is verstopt achter z'n lantarenpaal.Mo maakt zich nu pas druk over d'r ouders en fam.Tja Maik en Flipsuh .Tekenend voor een bepaalde mentaliteit, dat is waarom Geer miljonair is en die luie lapzwansen dat nooit zullen worden. En dit heeft niet eens zoveel met
keihard werken te maken..........
Nu pasquote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef danilel het volgende:
[..]
eh Flipse is nu met Karim bezig met zwembadonderhoud!
Hoef jij je niet voor te schamen, is niet meer dan normaal dat je iemand dat niet gunt.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Toverheks het volgende:
en als het niet waar is zou ik me diep en diep schamen, want dit is gewoon niet normaal zoiets er dan bij te slepen..............maar ja alles voor de kijkcijfers en alles voor mama der tietenfabriek.......
mja ik blijf het me afvragen. Die Dennis heeft op zn hyves wel nog allemaal foto's van hun samen staan. Zelfs als achtergrond.. die haal je dan toch ook weg?quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Toverheks het volgende:
en als het niet waar is zou ik me diep en diep schamen, want dit is gewoon niet normaal zoiets er dan bij te slepen..............maar ja alles voor de kijkcijfers en alles voor mama der tietenfabriek.......
Gerard mag dan de oudste van het stel zijn, hij heeft meer energie dan de rest van het zooitje.quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef wildstar het volgende:
Geer de miljonair loopt het huis te soppen,Sharon de jongste stofzuigt het hele huis.Karim doet de tuin.Jo is mediageil ook nog wat met chloor en de camera bezig geweest. Falex is verstopt achter z'n lantarenpaal.Mo maakt zich nu pas druk over d'r ouders en fam.Tja Maik en Flipsuh .Tekenend voor een bepaalde mentaliteit, dat is waarom Geer miljonair is en die luie lapzwansen dat nooit zullen worden. En dit heeft niet eens zoveel met
keihard werken te maken..........
Beppie is een gehaaide tante, maar ook nog een meisje die alleen luistert naar haar moeder denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
zoals ik het zie is die Jo geen haar beter, en ze hebben een karakter welke echt over lijken gaat. Het is zij of ik, dan maar zij.....
Ja maar Dennis is lui en kon niks en wil niks volgens Jo dus wss houdt zij zijn hyves bij.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef soyChantal het volgende:
[..]
mja ik blijf het me afvragen. Die Dennis heeft op zn hyves wel nog allemaal foto's van hun samen staan. Zelfs als achtergrond.. die haal je dan toch ook weg?
hhhaha nee zo bedoel ik het niet ik schaam me er niet voor, ik bedoel die moeder zal zich heel diep moeten gaan schamenquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoef jij je niet voor te schamen, is niet meer dan normaal dat je iemand dat niet gunt.
Dan zou haar moeder zich moeten schamen.
ja dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar Dennis is lui en kon niks en wil niks volgens Jo dus wss houdt zij zijn hyves bij.
Datquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard mag dan de oudste van het stel zijn, hij heeft meer energie dan de rest van het zooitje.
Zeg, hous op! Straks leest Jo's mama dit en wordt het alsnog niet verteld! En ik wil het wel heel graag zien als Jo het te horen krijgt want ik ben een ramptoerist.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
Ow ik dacht alquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhhaha nee zo bedoel ik het niet ik schaam me er niet voor, ik bedoel die moeder zal zich heel diep moeten gaan schamen
linkje?quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig
link?quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig
heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien?quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef jesje1982 het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef soyChantal het volgende:
[..]
heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien?
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Zeg, hous op! Straks leest Jo's mama dit en wordt het alsnog niet verteld! En ik wil het wel heel graag zien als Jo het te horen krijgt want ik ben een ramptoerist.![]()
En hoe plausibel je relaas ook klinkt, ook jij gaat kijken als het uitgezonden wordt, of niet?
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.
en dat andere hoop dat die moeder het juist wel leest en eens nadenkt dat je ook te ver kan gaan, zeg ik stel het is waar, Beppie haar wereld stort in en ach lullig he als iedereen ht weet behalve jij zelf. nee ben niet van zulke nazi praktijken, tv en SST leuk maar je hebt ook zoiets als normen en waarde.
ook niet vergeten, maar ja je zit in een huis de mens gaat roddelen en vragen stellen. ach het is een moeilijk onderwerp en gelukkig denken we allemaal verschillend.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manierquote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef wildstar het volgende:
Renate Verbaan niet verdrietig om tv-flop
AMSTERDAM - Renate Verbaan ligt niet wakker van de tegenvallende kijkcijfers van de realityshow Secret Story. De 31-jarige presentatrice praat de liveshows nog steeds met veel plezier aan elkaar.
"Het is niet zo dat ik 's ochtends met een grote glimlach de kijkcijfers bekijk, maar ik zit ook weer niet huilend voor de televisie", vertelt Verbaan aan tijdschrift Grazia.
Ze vindt niet dat het programma zich meer moet richten op relaties en seks om de kijkcijfers te verbeteren. "Als dat gebeurt, gebeurt dat. Er is al wat gefriemel hier en daar, maar dat is niet het uitgangspunt. Ik denk ook niet dat dat het geheime ingrediënt is voor het eventuele tv-succes."
Finale
Verbaan benadrukt dat Secret Story gewoon uitgezonden wordt tot de finale op 12 mei, ondanks eerdere berichten dat het programma van de buis gehaald zou worden.
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
"Ik ken mensen die verslaafd zijn aan de livestreams", zegt Verbaan. "Dat mag alleen niet ten koste gaan van de tv-uitzendingen."
Bron: nu.nl
na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....quote:Op zondag 3 april 2011 12:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manier
quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......
Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zegquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....
Jawel, check de kijk-cyfers maar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
Geloven ze dat nou echt?
quote:Bijzonder band
3 april om 12.27
Joanna is bang dat Philip verliefd op haar is.
Ook Sharon denkt dat de ex-vriend van de Olympisch zwemster nu voor de charmes van de slaapwandelaar valt. Philip geeft niet toe. Hij gooit het op de bijzondere band die hij met haar heeft. Joanna is bang dat haar imago eronder leidt: Ik heb iemand verliefd op me laten worden.
ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |