abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94973993
Intussen het drama van de zwembadstofzuiger,,,,, hoe krijgen lulletjesrozewater dat ding aan het werken.....
pi_94973998
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig :D
linkje? :D
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_94974000
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig :D
link?
pi_94974004
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef jesje1982 het volgende:

[..]

linkje? :D
http://ddw.hyves.nl/
pi_94974014
Profiel niet zichtbaar

Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
pi_94974022
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef jesje1982 het volgende:
Profiel niet zichtbaar

Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien? :o
pi_94974025
Mo maakt zich zorgen? nou gezien het capstopic had ze zich dat eerder moeten bedenken.
  zondag 3 april 2011 @ 12:36:23 #183
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_94974029
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef soyChantal het volgende:

[..]

http://ddw.hyves.nl/
Dus maw... wat is jouw relatie met Jo en Den? :p
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_94974030
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef soyChantal het volgende:

[..]

heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien? :o
:Y
  zondag 3 april 2011 @ 12:36:43 #185
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94974039
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef Tassie37 het volgende:

[..]

Zeg, hous op! Straks leest Jo's mama dit en wordt het alsnog niet verteld! En ik wil het wel heel graag zien als Jo het te horen krijgt want ik ben een ramptoerist. :')
En hoe plausibel je relaas ook klinkt, ook jij gaat kijken als het uitgezonden wordt, of niet? :P
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.
en dat andere hoop dat die moeder het juist wel leest en eens nadenkt dat je ook te ver kan gaan, zeg ik stel het is waar, Beppie haar wereld stort in en ach lullig he als iedereen ht weet behalve jij zelf. nee ben niet van zulke nazi praktijken, tv en SST leuk maar je hebt ook zoiets als normen en waarde.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94974056
Agossie, Joan's knieen zijn nogsteeds helemaal beurs van de domino-stenen opdracht. :')

8)7 8)7 8)7
  zondag 3 april 2011 @ 12:37:33 #187
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94974064
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.
en dat andere hoop dat die moeder het juist wel leest en eens nadenkt dat je ook te ver kan gaan, zeg ik stel het is waar, Beppie haar wereld stort in en ach lullig he als iedereen ht weet behalve jij zelf. nee ben niet van zulke nazi praktijken, tv en SST leuk maar je hebt ook zoiets als normen en waarde.
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
Ik haat gluiperds........
  zondag 3 april 2011 @ 12:39:05 #188
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94974107
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:

[..]

ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
ook niet vergeten, maar ja je zit in een huis de mens gaat roddelen en vragen stellen. ach het is een moeilijk onderwerp en gelukkig denken we allemaal verschillend.
pi_94974115
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:

[..]

Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manier
pi_94974161
Mo haar kop spreekt ook weer boekdelen zeg.
Heb andere pc maar aangeslingerd voor stream.
pi_94974163
Renate Verbaan niet verdrietig om tv-flop

AMSTERDAM - Renate Verbaan ligt niet wakker van de tegenvallende kijkcijfers van de realityshow Secret Story. De 31-jarige presentatrice praat de liveshows nog steeds met veel plezier aan elkaar.

"Het is niet zo dat ik 's ochtends met een grote glimlach de kijkcijfers bekijk, maar ik zit ook weer niet huilend voor de televisie", vertelt Verbaan aan tijdschrift Grazia.
Ze vindt niet dat het programma zich meer moet richten op relaties en seks om de kijkcijfers te verbeteren. "Als dat gebeurt, gebeurt dat. Er is al wat gefriemel hier en daar, maar dat is niet het uitgangspunt. Ik denk ook niet dat dat het geheime ingrediënt is voor het eventuele tv-succes."

Finale
Verbaan benadrukt dat Secret Story gewoon uitgezonden wordt tot de finale op 12 mei, ondanks eerdere berichten dat het programma van de buis gehaald zou worden.
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
"Ik ken mensen die verslaafd zijn aan de livestreams", zegt Verbaan. "Dat mag alleen niet ten koste gaan van de tv-uitzendingen."

Bron: nu.nl
pi_94974164
Oh Mo en Maik mogen van Jo niet teveel informatie loslaten over missies, want ze weet niet hoe streng de regels daarover zijn. Nee da's wel duidelijk want ze mag zelf wel alle die regels overtreden. :')

8)7 8)7 8)7
  zondag 3 april 2011 @ 12:43:07 #193
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94974213
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef wildstar het volgende:
Renate Verbaan niet verdrietig om tv-flop

AMSTERDAM - Renate Verbaan ligt niet wakker van de tegenvallende kijkcijfers van de realityshow Secret Story. De 31-jarige presentatrice praat de liveshows nog steeds met veel plezier aan elkaar.

"Het is niet zo dat ik 's ochtends met een grote glimlach de kijkcijfers bekijk, maar ik zit ook weer niet huilend voor de televisie", vertelt Verbaan aan tijdschrift Grazia.
Ze vindt niet dat het programma zich meer moet richten op relaties en seks om de kijkcijfers te verbeteren. "Als dat gebeurt, gebeurt dat. Er is al wat gefriemel hier en daar, maar dat is niet het uitgangspunt. Ik denk ook niet dat dat het geheime ingrediënt is voor het eventuele tv-succes."

Finale
Verbaan benadrukt dat Secret Story gewoon uitgezonden wordt tot de finale op 12 mei, ondanks eerdere berichten dat het programma van de buis gehaald zou worden.
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
"Ik ken mensen die verslaafd zijn aan de livestreams", zegt Verbaan. "Dat mag alleen niet ten koste gaan van de tv-uitzendingen."

Bron: nu.nl
dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......
pi_94974215

Geloven ze dat nou echt?
  zondag 3 april 2011 @ 12:43:18 #195
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_94974216
Eigenlijk is die Maik ook een ransaap.

Vorige week was Mo ongesteld en ging ie er zo op.

En deze week druipt t groen eraf en gaat ie er ook zo op.

Beide keren zonder zich te wassen erna :s
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zondag 3 april 2011 @ 12:43:29 #196
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94974218
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:39 schreef jesje1982 het volgende:

[..]

Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manier
na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....
Ik haat gluiperds........
pi_94974232
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......
;)
pi_94974241
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef knagsje het volgende:

[..]

na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....
Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zeg
pi_94974244
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:

Geloven ze dat nou echt?
Jawel, check de kijk-cyfers maar. ;)

quote:
Bijzonder band
3 april om 12.27

Joanna is bang dat Philip verliefd op haar is.

Ook Sharon denkt dat de ex-vriend van de Olympisch zwemster nu voor de charmes van de slaapwandelaar valt. Philip geeft niet toe. Hij gooit het op de bijzondere band die hij met haar heeft. Joanna is bang dat haar imago eronder leidt: Ik heb iemand verliefd op me laten worden.
:') _O-
pi_94974251
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zeg
ja haalt me de woorden uit de mond ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')