linkje?quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig
link?quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef soyChantal het volgende:
hahah die krabbels op Dennis zn hyves zijn wel grappig
heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien?quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef jesje1982 het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef soyChantal het volgende:
[..]
heb je hyves? ben je ingelogd? want ik kan t wel zien?
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Zeg, hous op! Straks leest Jo's mama dit en wordt het alsnog niet verteld! En ik wil het wel heel graag zien als Jo het te horen krijgt want ik ben een ramptoerist.![]()
En hoe plausibel je relaas ook klinkt, ook jij gaat kijken als het uitgezonden wordt, of niet?
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er toevallig niks anders is kijk ik SST op tv maar ga er niet voor zitten..........zo warm loop ik niet voor dit prog.
en dat andere hoop dat die moeder het juist wel leest en eens nadenkt dat je ook te ver kan gaan, zeg ik stel het is waar, Beppie haar wereld stort in en ach lullig he als iedereen ht weet behalve jij zelf. nee ben niet van zulke nazi praktijken, tv en SST leuk maar je hebt ook zoiets als normen en waarde.
ook niet vergeten, maar ja je zit in een huis de mens gaat roddelen en vragen stellen. ach het is een moeilijk onderwerp en gelukkig denken we allemaal verschillend.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manierquote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe Jo die dennis heeft afgekraakt en de grond in heeft getrapt???
dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef wildstar het volgende:
Renate Verbaan niet verdrietig om tv-flop
AMSTERDAM - Renate Verbaan ligt niet wakker van de tegenvallende kijkcijfers van de realityshow Secret Story. De 31-jarige presentatrice praat de liveshows nog steeds met veel plezier aan elkaar.
"Het is niet zo dat ik 's ochtends met een grote glimlach de kijkcijfers bekijk, maar ik zit ook weer niet huilend voor de televisie", vertelt Verbaan aan tijdschrift Grazia.
Ze vindt niet dat het programma zich meer moet richten op relaties en seks om de kijkcijfers te verbeteren. "Als dat gebeurt, gebeurt dat. Er is al wat gefriemel hier en daar, maar dat is niet het uitgangspunt. Ik denk ook niet dat dat het geheime ingrediënt is voor het eventuele tv-succes."
Finale
Verbaan benadrukt dat Secret Story gewoon uitgezonden wordt tot de finale op 12 mei, ondanks eerdere berichten dat het programma van de buis gehaald zou worden.
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
"Ik ken mensen die verslaafd zijn aan de livestreams", zegt Verbaan. "Dat mag alleen niet ten koste gaan van de tv-uitzendingen."
Bron: nu.nl
na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....quote:Op zondag 3 april 2011 12:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nee maar toch, dit gun je toch gewoon niemand...niet op deze manier
quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus er komt straks om een poep en een scheet een SL......
Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zegquote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
na sst krijgt dennis toch een schop onder zijn hol en gaat ze met flip verder....
Jawel, check de kijk-cyfers maar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
Er wordt een aantal veranderingen doorgevoerd om de kijkcijfers te verbeteren, zoals het beperken van de online livestream, zodat de tv-uitzending interessanter wordt.
Geloven ze dat nou echt?
quote:Bijzonder band
3 april om 12.27
Joanna is bang dat Philip verliefd op haar is.
Ook Sharon denkt dat de ex-vriend van de Olympisch zwemster nu voor de charmes van de slaapwandelaar valt. Philip geeft niet toe. Hij gooit het op de bijzondere band die hij met haar heeft. Joanna is bang dat haar imago eronder leidt: Ik heb iemand verliefd op me laten worden.
ja haalt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Arme Flip, wat zullen ze prachtige blauwe oogjes dan veel gevuld met water staan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |