quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze verdient het wel hoor, ze willen toch reclame?
Echt? Ik gooi net de stream uit, me internet wordt er rete traag vanquote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef freaky40 het volgende:
De stem: "Wil Joanna naar de kamer van de waarheid komen"
quote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef freaky40 het volgende:
De stem: "Wil Joanna naar de kamer van de waarheid komen"
ik heb t niet gehoordquote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt? Ik gooi net de stream uit, me internet wordt er rete traag van
Mee eens als het allemaal waar is!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Geef even jullie zo antwoord.
Stel het is waar.......moeder beppie had naar Portugal kunnen bellen en de begeleider van Beppie om raad kunnen vragen hoe en wat...als het waar is van Dennis heeft de poten genomen.
Je gunt het niemand toch dat zo een meisje instort..........en ja ze zit daarn om reklame te maken, maar als we allemaal goed opgelet hebben Beppie adoreert haar moeder, haar moeder daar kijkt ze huizenhoog tegenop maar die moeder misbruikt zelf haar kind hier voor dan mag je de naam moeder niet eens dragen vind ik.
Als het allemaal waar is
+1quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Stel het is waar.......moeder beppie had naar Portugal kunnen bellen en de begeleider van Beppie om raad kunnen vragen hoe en wat...als het waar is van Dennis heeft de poten genomen.
Je gunt het niemand toch dat zo een meisje instort..........en ja ze zit daarn om reklame te maken, maar als we allemaal goed opgelet hebben Beppie adoreert haar moeder, haar moeder daar kijkt ze huizenhoog tegenop maar die moeder misbruikt zelf haar kind hier voor dan mag je de naam moeder niet eens dragen vind ik.
Als het allemaal waar is
Precies, dus als het allemaal waar is deel ik helemaal je mening.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
zoals ik het zie is die Jo geen haar beter, en ze hebben een karakter welke echt over lijken gaat. Het is zij of ik, dan maar zij.....quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
eh Flipse is nu met Karim bezig met zwembadonderhoud!quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef wildstar het volgende:
Geer de miljonair loopt het huis te soppen,Sharon de jongste stofzuigt het hele huis.Karim doet de tuin.Jo is mediageil ook nog wat met chloor en de camera bezig geweest. Falex is verstopt achter z'n lantarenpaal.Mo maakt zich nu pas druk over d'r ouders en fam.Tja Maik en Flipsuh .Tekenend voor een bepaalde mentaliteit, dat is waarom Geer miljonair is en die luie lapzwansen dat nooit zullen worden. En dit heeft niet eens zoveel met
keihard werken te maken..........
Nu pasquote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef danilel het volgende:
[..]
eh Flipse is nu met Karim bezig met zwembadonderhoud!
Hoef jij je niet voor te schamen, is niet meer dan normaal dat je iemand dat niet gunt.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Toverheks het volgende:
en als het niet waar is zou ik me diep en diep schamen, want dit is gewoon niet normaal zoiets er dan bij te slepen..............maar ja alles voor de kijkcijfers en alles voor mama der tietenfabriek.......
mja ik blijf het me afvragen. Die Dennis heeft op zn hyves wel nog allemaal foto's van hun samen staan. Zelfs als achtergrond.. die haal je dan toch ook weg?quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Toverheks het volgende:
en als het niet waar is zou ik me diep en diep schamen, want dit is gewoon niet normaal zoiets er dan bij te slepen..............maar ja alles voor de kijkcijfers en alles voor mama der tietenfabriek.......
Gerard mag dan de oudste van het stel zijn, hij heeft meer energie dan de rest van het zooitje.quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef wildstar het volgende:
Geer de miljonair loopt het huis te soppen,Sharon de jongste stofzuigt het hele huis.Karim doet de tuin.Jo is mediageil ook nog wat met chloor en de camera bezig geweest. Falex is verstopt achter z'n lantarenpaal.Mo maakt zich nu pas druk over d'r ouders en fam.Tja Maik en Flipsuh .Tekenend voor een bepaalde mentaliteit, dat is waarom Geer miljonair is en die luie lapzwansen dat nooit zullen worden. En dit heeft niet eens zoveel met
keihard werken te maken..........
Beppie is een gehaaide tante, maar ook nog een meisje die alleen luistert naar haar moeder denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 12:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
zoals ik het zie is die Jo geen haar beter, en ze hebben een karakter welke echt over lijken gaat. Het is zij of ik, dan maar zij.....
Ja maar Dennis is lui en kon niks en wil niks volgens Jo dus wss houdt zij zijn hyves bij.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef soyChantal het volgende:
[..]
mja ik blijf het me afvragen. Die Dennis heeft op zn hyves wel nog allemaal foto's van hun samen staan. Zelfs als achtergrond.. die haal je dan toch ook weg?
hhhaha nee zo bedoel ik het niet ik schaam me er niet voor, ik bedoel die moeder zal zich heel diep moeten gaan schamenquote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoef jij je niet voor te schamen, is niet meer dan normaal dat je iemand dat niet gunt.
Dan zou haar moeder zich moeten schamen.
ja dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar Dennis is lui en kon niks en wil niks volgens Jo dus wss houdt zij zijn hyves bij.
Datquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard mag dan de oudste van het stel zijn, hij heeft meer energie dan de rest van het zooitje.
Zeg, hous op! Straks leest Jo's mama dit en wordt het alsnog niet verteld! En ik wil het wel heel graag zien als Jo het te horen krijgt want ik ben een ramptoerist.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Als het allemaal waar is
Ow ik dacht alquote:Op zondag 3 april 2011 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hhhaha nee zo bedoel ik het niet ik schaam me er niet voor, ik bedoel die moeder zal zich heel diep moeten gaan schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |