mamajo is de afgelopen 2 weken alleen maar bezig met het "Dennis-incident"...quote:
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.quote:
Ik hoop dat ze een verplichte twitter-stilte opgelegd hebben gekregen, zou me niks verbazen waar ze het voor gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
De laatste tweet is van 1 april:
[quote]@meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes,
quote:# @meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes, 5:27 AM Apr 1st via web in reply to meiskuhhh
# @FrankaVisser We hebben kleine maatjes, ik werk bij TOFS en ben zelf ook 158. Komt helemaal goed! 5:27 AM Apr 1st via web in reply to FrankaVisser
# @SST_Guido Ze gaan het alles nog even doorspitten als we een beige 42 tegenkomen is die voor jou! 5:19 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
# @ivonne60 www.theonlinefashionstore.nl van Humanity 5:05 AM Apr 1st via web in reply to ivonne60
# @SST_Guido 42 in het zwart is er niet meer! Sorry 5:04 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
# @SST_Guido Ik loop even naar de zaak. Hij ligt apart voor je! 4:44 AM Apr 1st via web in reply to SST_Guido
nlijk harder als ze het thuis te horen krijgt.. 4:43 AM Apr 1st via web in reply to Henriette60
# Joanna ging zwaar overspannen het huis in. Maar ze bloeit helemaal op! #sstnl 4:41 AM Apr 1st via web
quote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.
Tot ze genomineerd staat, en dan is de zogenaamde Dennis weer pleite ofzo en dan hopen ze dat mensen gaan stemmen op zielige Jo dat ze in het huis kan blijven.
Ja ach ik denk maar wat
datquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En maandag zal er een tweet staan, Dennis geeft het nog een kans. We gaan dus niks aan Jo vertellen.
Tot ze genomineerd staat, en dan is de zogenaamde Dennis weer pleite ofzo en dan hopen ze dat mensen gaan stemmen op zielige Jo dat ze in het huis kan blijven.
Ja ach ik denk maar wat
Ja en wat maakt het Maik dan?quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik noemt Mo een "dame van lichte zeden".. nou zeg maar gerust geen zeden
Ze wil zo graagquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal me nix verbazen als die al zwanger is...... Volgens mij gebruiken ze geen rubber, en ik heb Moody Mo nog geen pil zien slikken of haar daarom horen vragen...
als dat zou gebeuren Live dan is dat hufterig en dat is niet eens het goede woord ervoor, dat is scoren over iemand zijn rug kotsmisselijk zou ik van zoiets wordenquote:Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan het haar vandaag vertellen, wacht maar af...Of inderdaad in de live daily show met een video bericht.
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu leesquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, dus hoop wel dat ze tot vanavond wachten met Joanna in te lichten dat de liefde van haar leven haar op straat gezet heeft.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens wat actiever worden hiero......
Ouwe machine volproppen met linux....
Doe ik wat nuttigs, en is spannender dan de streams......
Later Fokkers
ga jij maar, tegen de tijd dat de SL eraf is, ben je weer thuis waarschijnlijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, dus hoop wel dat ze tot vanavond wachten met Joanna in te lichten dat de liefde van haar leven haar op straat gezet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |