vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar strak getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageilquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het eigenlijk best triest dat Jo het nog niet weet!!
alleen die moeder???????quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar straks getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageil
Das de twitter van Joanna die mams gebruikt als reclame zuil.quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat is die twitter van die moeder van jo?
@SST_Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Is de buddy van Jojanka, dus SST_joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef freaky40 het volgende:
ex schoonmoeder , maar die twittert niet, dus ja alleen haar moeder dusquote:
+1quote:Op zondag 3 april 2011 12:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het schofterig en ja die moeder had gewoon helemaal haar strak getrokken bekkie moeten houden....ook niet op twitter of wat ook en gewoon naar portugal moeten bellen en vragen hoe ze dit moest aanpakken.moeder is mediageil
Ja dr moeder houdt echt echt van drquote:Op zondag 3 april 2011 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ook triest, maar dat heeft ze aan haar eigen moeder te danken
Ja psies, ik vind het vooral triest dat al deze bullshit gebruikt word om Jo erin te houden maar vooral om die tieten en kleding winkels van ze te promoten.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het wel waar is....
nou echt hequote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dr moeder houdt echt echt van dr![]()
....Zoveel dat ze over de rug van dr dochter willen scoren...Das pas echt moederliefde
quote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik noemt Mo een "dame van lichte zeden".. nou zeg maar gerust geen zeden
En laat dame maar helemaal wegquote:Op zondag 3 april 2011 12:09 schreef rico80 het volgende:
Haha Maik noemt Mo een "dame van lichte zeden".. nou zeg maar gerust geen zeden
Zal me nix verbazen als die al zwanger is...... Volgens mij gebruiken ze geen rubber, en ik heb Moody Mo nog geen pil zien slikken of haar daarom horen vragen...quote:Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef mazaru het volgende:
De biologische klok van Mo is flink aan het tikken. Maik mag wel uitkijken. Ik durf te wedden dat ze "per ongeluk" zwanger gaat worden
Nu alweer maandag.......quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef freaky40 het volgende:
De laatste tweet is van 1 april:
@meiskuhhh Dat is net duidelijk in een tweet uitgelegd. Waarschijnlijk aanstaande maandag in een video bericht. Groetjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |