quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens wat actiever worden hiero......
Ouwe machine volproppen met linux....
Doe ik wat nuttigs, en is spannender dan de streams......
Later Fokkers
ga jij maar, tegen de tijd dat de SL eraf is, ben je weer thuis waarschijnlijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, dus hoop wel dat ze tot vanavond wachten met Joanna in te lichten dat de liefde van haar leven haar op straat gezet heeft.
Misschien dat het dan pas wordt uitgezonden....maar ik ben bang dat ze het haar echt vandaag vertellen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu lees
Sowieso maakt het niet uit wanneer het gebeurd. Het wordt toch een SL van een paar uur en dan krijgen we hooguit een gekuisde versie te zien, exclusief op NET5.quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef soyChantal het volgende:
[..]
denk dat het maandag pas gebeurt tijdens de uitzending? zoals ik het nu lees
Dit dus, zal wel uren duren, als het gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
ga jij maar, tegen de tijd dat de SL eraf is, ben je weer thuis waarschijnlijk
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Blackprinces het volgende:
Over smak en smak gesproken, wie van jullie heeft gisteravond gezien dat Alex de paal in de tuin omhelsde??
Moest gelijk aan jullie denken dat er een cap zou zijn met daaronder zelfs Alex ziet het verschil niet meer.
hmm ja das waar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sowieso maakt het niet uit wanneer het gebeurd. Het wordt toch een SL van een paar uur en dan krijgen we hooguit een gekuisde versie te zien, exclusief op NET5.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens wat actiever worden hiero......
Ouwe machine volproppen met linux....
Doe ik wat nuttigs, en is spannender dan de streams......
Later Fokkers
SST_Joanna SST Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien dat het dan pas wordt uitgezonden....maar ik ben bang dat ze het haar echt vandaag vertellen.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef soyChantal het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
Hallo followers. Dank dank dank voor het stemmen op Joanna. Gisteravond heb ik een videoboodschap ingesproken. 1/2
SST_Joanna SST Joanna
Deze videoboodschap krijgt Joanna waarschijnlijk aanstaande maandag te zien. De videoboodschap gaat over haar ex. 2/2
SST_Joanna SST Joanna
Morgen krijgt Joanna ook een brief.. Waarin ik (moeder) alles uitleg. Wel waardeloos, maar het is niet anders. #sstnl
1 Apr Favorite Retweet Reply
.. die brief heeft ze nog niet gehad toch?
mja misschien, want als ze het live doen loopt het weer uit en moeten ze het afkappenquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat die moeder van Jo bedoeld dat het in de maandagavond uitzending zit maar dat ze het vandaag te horen krijgt.
Die is echt wereldvreemd opgevoed die Alex, anders had hij die giraf wel doorquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Blackprinces het volgende:
Over smak en smak gesproken, wie van jullie heeft gisteravond gezien dat Alex de paal in de tuin omhelsde??
Moest gelijk aan jullie denken dat er een cap zou zijn met daaronder zelfs Alex ziet het verschil niet meer.
tegen de tijd dat alex iets snapt zijn de bolhoeden weer in de mode....quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die is echt wereldvreemd opgevoed die Alex, anders had hij die giraf wel door [ afbeelding ]
die uitslag vooralquote:Op zondag 3 april 2011 12:23 schreef soyChantal het volgende:
haha die poll op de site
POLL
Wat doe jij liever niet voor de camera?
te veel drinken
8% de liefde bedrijven
79% huilen
5% een flinke smak maken
8%
ze verdient het wel hoor, ze willen toch reclame?quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zou het schofterig vinden als het live aan Beppie wordt vertelt.........alles voor mooie tv beelden, nou ik hoef niet te zien hoe zo een meisje instort ik vind die moer van haar een walgelijk mens
En als ze het vandaag vertellen en er een SL op gooien vindt ik eigelijk dat ze dat alleen mogen doen als ze die beelden dan gewoon niet uitzenden! Omdat dat echt heel erg is als je relatie van 3 1/2 jaar zo wordt verbroken..quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zou het schofterig vinden als het live aan Beppie wordt vertelt.........alles voor mooie tv beelden, nou ik hoef niet te zien hoe zo een meisje instort ik vind die moer van haar een walgelijk mens
Toverheks, als dit allemaal waar is ben ik het roerend met je eens. Ook al vind ik Jo niet zo (he dat rijmt) gun ik het gewoon niemand om op deze manier gedumpt te worden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |