Nee natuurlijk niet maar mensen die koste wat kost wat druppels eruit persen en 1 minuut later weer helemaal vrolijk en normaal kunnen zijn, nee dat vind ik niet zo interessant. Als ik theater wil zien ga ik daar wel heen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die hun emoties binnen houden en die zich niet vrij uiten interessanter?
Nee, ik hou van mensen die zich uiten maar het hoeft niet met zo'n hoop bomabarie in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor jequote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die hun emoties binnen houden en die zich niet vrij uiten interessanter?
Ja kan hij geveild gaan worden, kunnen mensen hem in de kamer opzettenquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
Nog een paar dagen dan is zijn badjas opgezet!
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.quote:
Zal grappig zijn als ze hoort dat die er al zijnquote:Op zondag 3 april 2011 11:40 schreef Urb het volgende:
Hele stomme filmpjes gaan er volgens mij komen denkt bange Mo.![]()
Jij hebt nogal een belerend karakter he?quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.
Iemand die de strekking ontgaat mbt ontbijten en tijdstip 11:33u?
als je krikfilmpjes stom vindt, moet je niet krikken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:40 schreef Urb het volgende:
Hele stomme filmpjes gaan er volgens mij komen denkt bange Mo.![]()
De een zegt ontbijt, en de ander brunch.....quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.
Iemand die de strekking ontgaat mbt ontbijten en tijdstip 11:33u?
Als het maar vultquote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De een zegt ontbijt, en de ander brunch.....
Mijn idee, altijd beter dan helemaal niet eten, toch?quote:
vunzzzzzzzquote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zegt mo ook altijd; "Als het maar vult!"
Jammer dat ze nu gewaarschuwd zijn. Nu gaan ze zich alvast indekken. Ze zullen nu ook uitkijken hoe ze nominerenquote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Leuk is om te horen dat ze zich allemaal alvast gaan indekken onder het mom alles kan verdraaid worden
Waaruit blijkt uit dat Mo's emoties geuit worden in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor je. In wezen willen de meeste mensen zich gewoon gelukkig voelen. Mo's vorm van emotionaliteit en sensitiviteit komt wel vaker voor bij hoogbegaafdheid, het is eerder een last dan een lust voor de persoon zelf (men kan zich niet voor de eigen emoties afschremen, wel voor die van anderen).quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ik hou van mensen die zich uiten maar het hoeft niet met zo'n hoop bomabarie
Zeker weten.quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn idee, altijd beter dan helemaal niet eten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |