Maik spaart de hele dag zijn krachten wordt speciaal rust gegund doordat hij in een geheime kamer mag zodat hij voluit te keer kan gaan 's nachts.quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Wilskracht het volgende:
Ik verbaasde me gister vooral dat Mo zei dat Maik de beste sex ooit was met haar :S Geeft je toch te denken over de rest van haar sexleven. Of die camera's doen t m voor haar, verklaart ook een beetje die belachelijke huilbuien.. Aandacht is aandacht :s
elke boerenlul kan op en neer bewegen hoor, daar heb je geen extra rust voor nodigquote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maik spaart de hele dag zijn krachten wordt speciaal rust gegund doordat hij in een geheime kamer mag zodat hij voluit te keer kan gaan 's nachts.
De dekhengst!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
elke boerenlul kan op en neer bewegen hoor, daar heb je geen extra rust voor nodig
als dat zo is, dan is dat een clou voor zijn geheimquote:Op zondag 3 april 2011 11:13 schreef rico80 het volgende:
Staan ze stef nou uit het zwembad te vissen
vind hem meer de dekezelquote:
vuistfucken tot aan zijn elleboogquote:Op zondag 3 april 2011 11:14 schreef Poezewoes het volgende:
nog even kan die zijn handen erbij doen in die grot van moniek
Monieks oorspronkelijke geheim, voor de regie haar met die hoogbegaafdheid zegende:quote:
Weet je, ook daar heb ik zoiets van eerst zien en dan geloven.quote:Op zondag 3 april 2011 11:16 schreef Niki.P het volgende:
Hoop dat ze vandaag al iets met de week van de waarheid gaan doen...
Zal wel niet, net zoals die zogenaamde email, dat is allemaal gewoon om de streamers te treiteren omdat die zoveel negatief commentaar geven.quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Weet je, ook daar heb ik zoiets van eerst zien en dan geloven.
Ik hoop dat ze het goed aanpakken en niet zoetsappig.
Zo dat zou een goeie zijn inddquote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef rico80 het volgende:
Geef ze een laptop en laat ze gewoon de laatste paar COSsen teruglezen. Denk dat men daar wel conclusies uit kan trekken. Ongezouten is het in ieder geval wel![]()
Zijn ze gelijk genezen van FOK!quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef rico80 het volgende:
Geef ze een laptop en laat ze gewoon de laatste paar COSsen teruglezen. Denk dat men daar wel conclusies uit kan trekken. Ongezouten is het in ieder geval wel![]()
Dat snap ik, maar als de groene druppels uit de plasbuis druipen kan ik me zo voorstellen dat dat ook op enig moment aan de harige ballen van Maaike belandt.. En das dan weer niet zo best.quote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef danilel het volgende:
@ Rico 80,
Mag ik je erop wijzen dat een "grot" en een blaas 2 verschillende onderdelen zijn in het vouwelijke lichaam.
Dus ontstoken blaas is geen ontstoken "grot".
Even een lesje anatomie tussendoor
quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef rico80 het volgende:
bij Keetje Tippel maakt het niet meer uit, haar blaas is al ingezakt tussen haar grotje, ze laat zich zo makelijk nemen door elke vent die is gewoon al helemaal uitgewoondquote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef danilel het volgende:
@ Rico 80,
Mag ik je erop wijzen dat een "grot" en een blaas 2 verschillende onderdelen zijn in het vouwelijke lichaam.
Dus ontstoken blaas is geen ontstoken "grot".
Even een lesje anatomie tussendoor
Vooral omdat ze niet zo schoon is op haar goudmijntje!!quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als de groene druppels uit de plasbuis druipen kan ik me zo voorstellen dat dat ook op enig moment aan de harige ballen van Maaike belandt.. En das dan weer niet zo best.
Dat klopt, kan me dan ook niet voorstellen dat Maik überhaupt nog iets voeltquote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij Keetje Tippel maakt het niet meer uit, haar blaas is al ingezakt tussen haar grotje, ze laat zich zo makelijk nemen door elke vent die is gewoon al helemaal uitgewoond
krijgt hij last van een spontane eikelitis.quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als de groene druppels uit de plasbuis druipen kan ik me zo voorstellen dat dat ook op enig moment aan de harige ballen van Maaike belandt.. En das dan weer niet zo best.
Hopelijk wel oraal fistfucken danquote:Op zondag 3 april 2011 11:22 schreef DeWalrus het volgende:
Mike kreeg kramp tijdens de seks: dus toch fistfucken?
Stel dat iemand uit mijn fam in een rls zou gaan zou ik echt mijn mond houden hier.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar hebben jullie beiden gelijk in!quote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vooral omdat ze niet zo schoon is op haar goudmijntje!!
Poezewoes poste al dat hij zijn handen er zo in kan laten verdwijnen......zal er niet gek van staan te kijken als hij nog een applausje weg kan geven ook,in haar grotquote:Op zondag 3 april 2011 11:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat klopt, kan me dan ook niet voorstellen dat Maik überhaupt nog iets voelt
quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Poezewoes poste al dat hij zijn handen er zo in kan laten verdwijnen......zal er niet gek van staan te kijken als hij nog een applausje weg kan geven ook,in haar grotKlap eens in je handjes blij blij blij
en dan is ie zijn horloge verloren.quote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Poezewoes poste al dat hij zijn handen er zo in kan laten verdwijnen......zal er niet gek van staan te kijken als hij nog een applausje weg kan geven ook,in haar grotKlap eens in je handjes blij blij blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbel wilde alleen foutje weghalenquote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
Geruchte gaan dat er een huzaar bij haar naar binnen is gegaan en die zoeken ze nog steeds !
was het niet die tonijnsalade? lolquote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
Geruchte gaan dat er een huzaar bij haar naar binnen is gedaan en die zoeken ze nog steeds !
die zijn alleen maar aangenomen voor de bedscene`squote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef marky het volgende:
Ik vind het toch wel eg dom van Mo hoe ze gedaan heeft afgelopen nacht.
Mischien is ze bang voo een nominatie endenkt ze op dezemanier wel in het programmate blijven?
Maik mocht uiteindelijk ook terugkomen om te neuken.
Dat is het enige wat hij goed kanquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef marky het volgende:
Mischien is ze bang voo een nominatie endenkt ze op dezemanier wel in het programmate blijven?
Maik denkt: wat maken ze zich druk we hebben alleen maar Hop Hop Paardje gespeeld en dat is van alle leeftijdenquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef marky het volgende:
Lol dat ook dit gescript is en er dus gewoon niets gebeurd onder de dekens en wij streamers het maar ranziger en ranziger makenquote:Op zondag 3 april 2011 11:28 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoezo kan hij het goed, denk dat hij doet alsof hoor![]()
fatimaquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen poetst Beppie Breipen haar frustraties weer weg..
Ja dat zou ook een bak zijn, dat we na afloop te horen krijgen alles was nep en dan een droog neukende Mo en Maik beelden krijgen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lol dat ook dit gescript is en er dus gewoon niets gebeurd onder de dekens en wij streamers het maar ranziger en ranziger maken
ja ja wij streamers zijn echt de viespeuken hoor, ik zweer het 10000% zekerquote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lol dat ook dit gescript is en er dus gewoon niets gebeurd onder de dekens en wij streamers het maar ranziger en ranziger maken
Waarschijnlijk heeft ze t idee dat Mo en Maik al gedoucht hebben dus wil ze ff de zaadcellen wegspoelenquote:
Mo is buiten de bedscene's om ook wel interessant om naar te kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zijn alleen maar aangenomen voor de bedscene`s
die badjas zit vol met fluitconcerten toch?quote:Op zondag 3 april 2011 11:32 schreef MargrietV het volgende:
lol.... Vandaag moet Maik.... de binnenkant van zijn gore badjas aan elke deelnemer ter inspectie tonen..... De fluitconcerten zullen volgen.
Als je van drama en tranendallen houdt wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mo is buiten de bedscene's om ook wel interessant om naar te kijken
Daar hangen aan de binnenkant allemaal nephorloges, joh...quote:Op zondag 3 april 2011 11:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
die badjas zit vol met fluitconcerten toch?
Zo'n persoon moet je ook gewoon hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je van drama en tranendallen houdt wel ja
quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar hangen aan de binnenkant allemaal nephorloges, joh...
Jij vindt mensen die hun emoties binnen houden en die zich niet vrij uiten interessanter?quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je van drama en tranendallen houdt wel ja
Nee natuurlijk niet maar mensen die koste wat kost wat druppels eruit persen en 1 minuut later weer helemaal vrolijk en normaal kunnen zijn, nee dat vind ik niet zo interessant. Als ik theater wil zien ga ik daar wel heen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die hun emoties binnen houden en die zich niet vrij uiten interessanter?
Nee, ik hou van mensen die zich uiten maar het hoeft niet met zo'n hoop bomabarie in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor jequote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die hun emoties binnen houden en die zich niet vrij uiten interessanter?
Ja kan hij geveild gaan worden, kunnen mensen hem in de kamer opzettenquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
Nog een paar dagen dan is zijn badjas opgezet!
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.quote:
Zal grappig zijn als ze hoort dat die er al zijnquote:Op zondag 3 april 2011 11:40 schreef Urb het volgende:
Hele stomme filmpjes gaan er volgens mij komen denkt bange Mo.![]()
Jij hebt nogal een belerend karakter he?quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.
Iemand die de strekking ontgaat mbt ontbijten en tijdstip 11:33u?
als je krikfilmpjes stom vindt, moet je niet krikken.quote:Op zondag 3 april 2011 11:40 schreef Urb het volgende:
Hele stomme filmpjes gaan er volgens mij komen denkt bange Mo.![]()
De een zegt ontbijt, en de ander brunch.....quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij niet? Wat een conclusie.
Iemand die de strekking ontgaat mbt ontbijten en tijdstip 11:33u?
Als het maar vultquote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De een zegt ontbijt, en de ander brunch.....
Mijn idee, altijd beter dan helemaal niet eten, toch?quote:
vunzzzzzzzquote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zegt mo ook altijd; "Als het maar vult!"
Jammer dat ze nu gewaarschuwd zijn. Nu gaan ze zich alvast indekken. Ze zullen nu ook uitkijken hoe ze nominerenquote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
Leuk is om te horen dat ze zich allemaal alvast gaan indekken onder het mom alles kan verdraaid worden
Waaruit blijkt uit dat Mo's emoties geuit worden in de hoop dat mensen je zullen ontzien en op hun tenen gaan lopen voor je. In wezen willen de meeste mensen zich gewoon gelukkig voelen. Mo's vorm van emotionaliteit en sensitiviteit komt wel vaker voor bij hoogbegaafdheid, het is eerder een last dan een lust voor de persoon zelf (men kan zich niet voor de eigen emoties afschremen, wel voor die van anderen).quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, ik hou van mensen die zich uiten maar het hoeft niet met zo'n hoop bomabarie
Zeker weten.quote:Op zondag 3 april 2011 11:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn idee, altijd beter dan helemaal niet eten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |