quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nu al een week of 3 Pokémon White.
Mijn zesde spel .... na Pokémon Yellow, Silver, Sapphire (die was trouwens waardeloos), Pearl en Heartgold.
Wat zitten jullie Pokémon trouwens op lage levels! Serieus met Pokémon van level 50 naar de Elite Four gaan?
Ik heb, traditiegetrouw, een team van 3 Pokémon waar ik mee vecht. Op dit moment ben ik rond Driftveil City aan het trainen en heb ik 4 badges.
Mijn team:
Simisear lv 43
Seismitoad lv 43
Scrafty lv 43
Zodra ze alledrie op level 45 zitten, ga ik naar de Driftveil Gym.
Ik heb zeg maar een soort schema:
Voor gym 1 Pokémon minstens op level 20.
Voor gym 2 Pokémon minstens op level 30.
Voor gym 3 Pokémon minstens op level 35.
Voor gym 4 Pokémon minstens op level 40.
Voor gym 5 Pokémon minstens op level 45.
Voor gym 6 Pokémon minstens op level 50.
Voor gym 7 Pokémon minstens op level 55.
Voor gym 8 Pokémon minstens op level 60.
Voor de Elite Four Pokémon minstens op level 70.
Beetje dwangmatig, maar goed, ik ben dan ook een stomme OCD'er.![]()
Ik snap dat hele EV-trainen trouwens niet. Ik heb het wel een keer geprobeerd in Heartgold omdat mijn Parasect False Swipe en Spore kon om Pokémon te vangen, maar supersloom was.
Ontelbare Rattata's, Pidgeys en andere Pokémon die je Speedpunten bezorgen verslagen, maar het heeft totaal geen nut gehad ...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heh? Elite Four zijn de eerste keer maar Lvl 46-48en ze stellen niks voor, enige die mij een verzetje gaf was Ghetsis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je pokes lvl 43 en maar 4 badges? sheeet, hoezo veel grinden
Op dit punt hoef je niet eens meer te trainen, je red het wel vanaf dit punt met die levels puur door enkel op trainers los te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef Rikketik het volgende:
De Kanto Elite Four uit Red en Blue (en de remakes) was wel sterk. Lorelei had bijvoorbeeld pokémon van minimaal level 50 en Lance (nog niet eens de champ) had een Dragonite van level 62. In Gold en Silver moest je het echter opnemen tegen Will, die met pokémon van begin level 40 kwam aanzetten. Van Hoenn weet ik het niet meer en in Sinnoh zaten ze netjes rond level 50 ŕ 60. In B&W zijn de verschillen kleiner, maar dat komt doordat je de Elite Four in willekeurige volgorde kunt uitdagen én doordat je pas echt champion bent als je de Elite Four voor de tweede keer hebt verslagen, gevolgd door Alder. Dan hebben ze allen pokémon van level 70 tot 80. Vrij hoog lijkt me.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
ik kan je helaas niet helpen met je EV vraag, want ik snap het zelf ook niet echtquote:
Klopt, maar daar had ik dan weer andere pokémon voor, hč? Tegen water bijvoorbeeld een Ampharos met Thundershock, Thunderbolt, Thunderpunch en Thunder Wave. Want ja, een pokémon moet toch gewoon doen waar-ie goed in is?quote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je vast wel heel veel problemen tegenover Water, Fire en Rock types en zo.
Pidgeys en Rattatas geven ook weinig EV-points af. Maar ééntje geloof ik en je hebt er zes nodig om één extra stat point te verdienen. Een ongetrainde Parasect van level 30 heeft bijvoorbeeld een speed stat van 40 (ik zeg maar wat) en dertig Pidgeys later heeft-ie 45 speed. Schiet niet echt op. Pidgeotto's en Raticates geven twee speed EV's, komen ook veel voor in het wild dus dan kun je er beter daar een heleboel van afmaken.quote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou iemand trouwens kunnen uitleggen hoe dat EV-trainen nou precies werkt?
Want bijvoorbeeld alleen maar Pokémon verslaan die je Speed punten geven (als je een slome Pokémon hebt), zoals Rattata en Pidgey, werkt totaal niet ...
De basis van EV trainen: http://pkmn.eu/?action=content&page=viewpage&id=2710quote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je vast wel heel veel problemen tegenover Water, Fire en Rock types en zo.
Ik raadpleeg altijd serebii.net voordat ik mijn team samenstel.
Ik wil wel Pokémon die goede aanvallen kunnen leren van veel verschillende types.
Dat heb ik bij Heartgold ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit .... Ik koos namelijk een Furret. Die zou ik dan Surf, Fire Punch, Ice Punch en Thunderpunch leren.
Surf kon eerder en die andere zou ik hem dan bij de Move Tutor in Blackthorn City laten leren ... blijkt dus dat je hem die aanvallen bij een hele andere Move Tutor veel later in spel pas kon laten leren ...![]()
Zat ik dus met zo'n kutbeest met Surf, Shadow Claw en Strength en Headbutt.![]()
Want bijvoorbeeld alleen maar Pokémon verslaan die je Speed punten geven (als je een slome Pokémon hebt), zoals Rattata en Pidgey, werkt totaal niet ...
Mijn dank is groot.quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef Haerrem het volgende:
[..]
De basis van EV trainen: http://pkmn.eu/?action=content&page=viewpage&id=2710
EV training in Black en White: http://pkmn.eu/?action=content&page=viewpage&id=8877
Tegen dit probleem ben ik ook aangelopen, maar heb het antwoord ondertussen gevonden.quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.![]()
Maar dan snap ik nog steeds niet hoe het kan dat ik in Heartgold een Parasect minstens 30 Pidgeys en Rattata's heb laten verslaan en hij toch maar 1 Speed point kreeg toen-ie naar het volgende level ging ...
quote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Tegen dit probleem ben ik ook aangelopen, maar heb het antwoord ondertussen gevonden.
Elke 4 EVs krijg je een stat punt als je lvl 100 bent.
Als je dus 100 EVs hebt op lvl 20, krijg je 25 stats erbij op lvl 100 en waarschijnlijk maar 5 op level 20. Ik had dit probleem toen ik 10 Proteins had gebruikt en maar 5 stats in att kreeg, pas als je pokémon lvl 100 bereikt, krijgt hij alle stats van de 100 EVs (10 proteins), daarom spelen veel trainers online met lvl 100 limit pokémon.
Bij een online match worden de pokémon meestal automatisch op 100 gezet (of 50). Dan maakt EV best veel uit, plus de goede nature natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Dan denk ik dat ik maar niet aan dat EV-trainen ga beginnen, want tegen de tijd dat mijn Pokémon op level 100 zitten (ik gebruik geen cheats), heb ik de Champion waarschijnlijk al verslagen ...
Een pokemon kan maximaal 510 ev's hebben. Alle kills die je maakt nadat je al 510 ev's hebt, maken geen verschil meer.quote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.![]()
Maar dan snap ik nog steeds niet hoe het kan dat ik in Heartgold een Parasect minstens 30 Pidgeys en Rattata's heb laten verslaan en hij toch maar 1 Speed point kreeg toen-ie naar het volgende level ging ...
dat doe ik idd ook.. ik kijk naar de movepool, naar de stats en op basis daarvan bepaal ik wat een goede nature isquote:Op maandag 4 april 2011 18:08 schreef Rikketik het volgende:
Aan EV-training doe ik verder niet (ik speel ook niet competitive), maar ik let er wel op dat mijn pokémon goede natures hebben. Zo'n +10%/-10% ga je op de lange duur merken en het is op zich niet zo'n heel grote moeite om een goede te breeden.
ik ken em al, maar idd goede tipquote:Voor de mensen die het nog niet wisten, een tip: geef de vrouwelijke pokémon een Everstone mee als hold item voordat je d'r in de daycare trapt en je hebt 50% kans dat de gebreede pokémon dezelfde nature heeft. Overduidelijk handig als de moeder een goede nature heeft die je door wil geven aan de 'baby' pokémon.
Jep. ik let daar wel op.. zo vind ik bijvoorbeeld Chikorita en Snivy (Snivy vooral gezien de laatste evolutie) eigenlijk vrouwtjes zouden moeten zijn..quote:Hoe zit het hier met genders trouwens, letten jullie daar nog een beetje op? Als het verder geen gameplay-voordelen geeft, bedoel ik. Meestal maakt het me niet zo veel uit, maar er zijn pokémon waarvan ik vind dat ze eigenlijk mono-gender moesten zijn. Een mannelijke Lopunny bijvoorbeeld, dat kan toch niet? Of een vrouwelijke Machoke.
en wat te denken van Ampharos, dat moet ook een vrouwtje zijn..quote:Op maandag 4 april 2011 20:08 schreef Rikketik het volgende:
Haha, ik ben daar behoorlijk gefixeerd op, maar dan ben ik dus niet de enige.
Chikorita en Snivy zie ik ook als vrouwelijke pokémon, net zoals Eevee + alle eeveelutions, ondanks dat ze in de game een male-female ratio hebben van 8:1. Gardevoir is ook een goed voorbeeld van wat eigenlijk een 100% female pokémon had moeten zijn, zeker na de introductie van Gallade (die vreemd genoeg wél 100% male is).
hier vind je de natures..quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik let echt totaal niet op de natures van mijn Pokémon ...
Ik was altijd in de veronderstelling dat de verschillen tussen de natures van de Pokémon verwaarloosbaar waren.
Ik denk dat ik daar maar wat beter op ga letten ...
Alleen blijft de vraag: hoe weet ik welke nature ik bij welke Pokémon nodig heb?
Ligt eraan waar je de pokémon voor wil gebruiken. Een special sweeper heeft bijvoorbeeld baat bij special attack en speed. Dan moet je een nature zoeken (ze staan in het lijstje dat MrMoon postte) die één van die twee verhoogt maar de ander niet verlaagt. Een Jolly nature (+speed/-special attack) zou bijvoorbeeld geen goede keuze zijn. Speed en special attack heb je immers allebei nodig. Een Timid nature (+speed/-attack) wel, want je bent toch niet van plan moves te gebruiken die van attack afhankelijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen blijft de vraag: hoe weet ik welke nature ik bij welke Pokémon nodig heb?
ik kies eigenlijk vrijwel altijd voor Adamant (+attack/-special attack) of Modest (+special attack/-attack) nature..quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je de pokémon voor wil gebruiken. Een special sweeper heeft bijvoorbeeld baat bij special attack en speed. Dan moet je een nature zoeken (ze staan in het lijstje dat MrMoon postte) die één van die twee verhoogt maar de ander niet verlaagt. Een Jolly nature (+speed/-special attack) zou bijvoorbeeld geen goede keuze zijn. Speed en special attack heb je immers allebei nodig. Een Timid nature (+speed/-attack) wel, want je bent toch niet van plan moves te gebruiken die van attack afhankelijk zijn.
Ik probeer wel altijd een nature te kiezen die óf attack óf special attack decreast. Maar ik had in Platinum bijvoorbeeld een Donphan in mijn team. Dan heb je te maken met 120 attack en 50 speed. Bij hem heb ik dan voor een Jolly (+speed/-special attack) nature gekozen. Attack had-ie toch al zat en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan moeten wachten met aanvallen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk vrijwel altijd voor Adamant (+attack/-special attack) of Modest (+special attack/-attack) nature..
dat is idd wel een goede keuze.. doe ik ook wel regelmatig..quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik probeer wel altijd een nature te kiezen die óf attack óf special attack decreast. Maar ik had in Platinum bijvoorbeeld een Donphan in mijn team. Dan heb je te maken met 120 attack en 50 speed. Bij hem heb ik dan voor een Jolly (+speed/-special attack) nature gekozen. Attack had-ie toch al zat en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan moeten wachten met aanvallen.
helaas.. ik ben er zelf ook nog naar op zoek.. evenals een Piplup.. dus ook ik hou me aanbevolen bij dezequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand misschien een Squirtle of Totodile voor me? (A)
hehe, okquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas.. ik ben er zelf ook nog naar op zoek.. evenals een Piplup.. dus ook ik hou me aanbevolen bij deze
ja hoor, maar ik ben alleen niet thuis op dit moment.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, ok
oja, misschien iemand ook nog een Oshawott over?
ok, moet je maar ff kijken wanneer het het beste uitkomtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik ben alleen niet thuis op dit moment.
komt goed.. ik pm nog wel even..quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ok, moet je maar ff kijken wanneer het het beste uitkomt
als ik er een Squirtle en een Piplup liefst female aan overhou en je kunt wachten tot vanavond laat.. dan kan ik wel helpen.. ben momenteel nog aan het werk namelijk..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef Rumille het volgende:
Iemand die vanavond online is en mij wil helpen met ruilen?
3 games, 3 starters, en dan ruil ik mijn grass en fire starter met jou, zodat jij die 2 in jouw game hebt, vervolgens open ik mijn game met de water starter en dan ruil je die 2 starters weer met mijn 2 overbodige waardeloze pokemon.
Voor een Skarmory geef ik je wel een Squirtlequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik er een Squirtle en een Piplup liefst female aan overhou en je kunt wachten tot vanavond laat.. dan kan ik wel helpen.. ben momenteel nog aan het werk namelijk..
ik heb helaas geen Skarmoryquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Voor een Skarmory geef ik je wel een Squirtle
Heb nog geen 1st gen starter opgehaald op mijn HeartGold save
Empoleon is prima..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Rumille het volgende:
Is een vrouwelijke Empoleon ook goed? Ik neem aan dat je wil breeden?
prima.. welke versie heb je?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
MrMoon, wanneer zullen we de Oshawott traden?
Heb alleen niet veel soeps voor je terug.
ah.. heb je dan een sawk? ik zal je friendcode er even bijzoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Black, mijn friend code staat wel in dit topic.
Zullen we het nu ff doen?
oke geen probleemquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee, heb eigenlijk bijna niets :$
Hoe gaat dat traden eigenlijk precies?
ik kom er ook aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
ok, thanks, als im een keer wat moois heb zal ik het wel laten weten
i'm on my way to the pokecenter
primaquote:
geen dankquote:
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te biedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prima
ik heb ze beide mee dus het is geen probleem..
ah scraggy die had ik nog niet
nou ja mooie deal zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te bieden
Doe een gokjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Huh? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
White gehaald gisteren. Alweer een uurtje of drie er op zitten, genieten.
Tevens, WAT EEN MONGOLEN ZO KAN IK TOCH NIKS DOWNLOADEN OP MIJN DS LITE FUCKING WEP STELLETJE LUTSERS.
oeh.. dat is een leuk aanbod.. daar ga ik eens even over nadenkenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Dat is toch geen probleem als je MAC filtering aan zet?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
ik kan er dus vanuit gaan dat het em niet meer wordt vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n Nintendo USB Connector, maar die werkt op de ene pc voor geen meter vanwege W7, op de andere pc pakt ie 'm eerst wel volledig en daarna totaal niet en op deze laptop kan ik de software niet eens volledig installeren.
Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:28 schreef Madame_Paon het volgende:
5 badges, 5 badges!![]()
![]()
![]()
En éindelijk Fly. Was ik in Driftveil City en check ik Professor's PC, zegt ze dat ik 69 Pokémon heb gezien en dat ik naar het lab toe moeten komen omdat ze iets voor me heeft ...
Ja hallo ...
Driftveil City -> Driftveil Drawbridge -> Route 5 -> Nimbasa City -> Route 4 -> Castelia City -> Sky Arrow Bridge -> Pinwheel Forest -> Nacrene City -> Route 3 -> Striaton City -> Route 2 -> Accumula Town -> Route 1 -> Nuvema Town
En dat dan allemaal ook weer teruglopen. Nee dankje.
En zeker niet voor zo'n waardeloze TM.
Wel cool dat je TM's tegenwoordig meerdere keren kan gebruiken.
Alleen dat nieuwe exp. pointssysteem vind ik niet zo fantastisch ... als je met een Pokémon van level 30 een Timburr van level 13 verslaat, krijg je maar iets van 50 exp. points.![]()
Dat schiet niet echt op.
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.
Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
Lekker veel uitdagingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.
Ik ben nu Mistralton City en heb een Seismitoad, Simisear en Scrafty op level 46.
Ik vind het gewoon fijn als ik alle Pokémon (behalve die met de Sturdyabillity) met één aanval kan verslaan.
Hoef ik ook niet zoveel geld uit te geven aan Full Restores en Hyper Potions en zo.
Dat geld geef ik dan liever uit aan Ultra Balls en Super Repels.
Mijn Pokemon zijn allemaal ongeveer lvl 33 bij de 5de badge..quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Rumille het volgende:
MrMoon, kan je op dit moment ruilen? Kreeg hem gisteravond opeens werkend.
Aight.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..
mja sorry.. mn router viel even uit.. jij staat op voice chat.. waardoor ik je niet kan aanspreken..quote:
telt je aanbod nog steeds?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heb je vlot gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Rumille het volgende:
8 badges inmiddels binnen, nu aan het trainen in VR voor de Pokemon League.
Team:
- Samurott (46)
- Emboar (46)
- Serperior (46)
- Eelektrik (46)
- Unfezant (46)
- Fraxure (46)
misschien dat er al antwoord op was gegeven, maar van wat ik van internet begrepen heb qua ev trainenquote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik raadpleeg altijd serebii.net voordat ik mijn team samenstel.
Ik wil wel Pokémon die goede aanvallen kunnen leren van veel verschillende types.
Dat heb ik bij Heartgold ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit .... Ik koos namelijk een Furret. Die zou ik dan Surf, Fire Punch, Ice Punch en Thunderpunch leren.
Surf kon eerder en die andere zou ik hem dan bij de Move Tutor in Blackthorn City laten leren ... blijkt dus dat je hem die aanvallen bij een hele andere Move Tutor veel later in spel pas kon laten leren ...![]()
Zat ik dus met zo'n kutbeest met Surf, Shadow Claw en Strength en Headbutt.![]()
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu ook Surf heb.
Ik heb 6 badges en ben in Icirrus City en ik sta op het punt de Dragonspiral Tower te betreden.
Ik heb een team van 3, en daarnaast nog 1 Pokémon die False Swipe heeft geleerd:
Mijn team:
Seismitoad lv 53 (Dig, Strength, Poison Jab, Surf)
Scrafty lv 52 (Grass Knot, Poison Jab, Crunch, Brick Break)
Simisear lv 52 (Acrobatics, Grass Knot, Flame Burst, Crunch)
En m'n Pokémon-vang-Pokémon:
Samurott lv 50 (Slash, Revenge, Scald, False Swipe)
En ik was zo blij dat ik eindelijk Surf had, zodat ik het P2 Laboratory kon bezoeken ... kom ik daar aan, is het gewoon één miezerig huisje.![]()
Het is aan de ene kant wel een voordeel dat ik in de winter in Icirrus City ben aangekomen, zodat ik plekken kan bereiken die normaal gesproken niet bereikbaar zijn.
Maar aan de andere kant is het ook een nadeel ... nu moet ik wachten tot mei tot ik bepaalde Pokémon tegen kan komen ...
Het Lucky Egg is echt een geschenk uit de hemel; het trainen van m'n Pokémon gaat zo 2x zo snel.
Wat mij betreft één van de leukste Pokémonspellen tot nu toe.
Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.
daar ja, veel plezier met levelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergetenHeb alleen geen idee waar. Heb net de 8e badge opgehaald...
edit...
Ok, beginstadje links en dan in een huisje van een ranger...
lvl 59quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
daar ja, veel plezier met levelenje krijgt hem op lvl 1 (ei, logisch dus) en hij evolueert bij level 69 pas ofzo
+ de stats zijn ook om te huilen aangezien het 1st form is
Was mijn HG/Plat kwijtquote:
ik heb in mn HG game veel eggmove breeding gedaan.. ik kan er op dit moment alleen nog niks mee...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Was mijn HG/Plat kwijtmaar heb ze weer!
In de aanbieding op dit moment : Spiritomben Bronzor! en aangezien ze van een Japanse game komen, gaat de kans op een Shiny uit een Egg van 1/8192 naar 1/2048 , best tofzo heb ik ook een Duitse Bulbasaur en Charmander
Wat je kan doen als je niet naar WEP over wil gaan is via je telefoon een hotspotje opzetten, en dan daarmee online gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
Wat overigens geniaal werkt (via mobiel)quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat je kan doen als je niet naar WEP over wil gaan is via je telefoon een hotspotje opzetten, en dan daarmee online gaan..
Ik heb gisteren, of eigenlijk eergisteren, dat ei opgehaald.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.
Ik weet niet precies waar je bedoelt, maar waarschijnlijk moet je wachten tot het Winter is, zodat je over het bevroren water kan glijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, of eigenlijk eergisteren, dat ei opgehaald.
Maar ik ben echt niet van plan om die Pokémon te gaan trainen, als hij pas op level 59 evolueert en daarvoor vrijwel waardeloos is ...
Ik wou de Dragonspiral Tower betreden, maar dat kan blijkbaar niet voordat ik 7 badges heb.
Dus eerst weer trainen ....
Weet iemand trouwens hoe je bij dat voorwerp in die poké ball op route 6 kan komen, net onder Mistralton Cave? Daar ligt een poké ball en daar is gras, maar je kunt er op de een of andere manier niet heen, omdat er stenen in het water liggen en er bomen tussen staan ....
Maar toch moet er een manier zijn om daar te komen, anders zou dat voorwerp daar niet liggen.
Het is winterquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je bedoelt, maar waarschijnlijk moet je wachten tot het Winter is, zodat je over het bevroren water kan glijden.
Ik heb het online opgezocht, en Team Plasma bouwt daar een brug naartoe zodra je de badge van Icirrus City hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je bedoelt, maar waarschijnlijk moet je wachten tot het Winter is, zodat je over het bevroren water kan glijden.
Dankje, heb m'n pokemon rond de lvl 50, dus moet denk ik wel goed gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
waterfall kan je gebruiken op de routes die vrijkomen na de league en ook wel op een paar eerdere plekken geloof ik maar je hebt het nergens echt nodig.
die onderwatertempel is bij undella bay (ook pas na de league) volgens mij is dit de enige plek waar je kan diven. Je herkent het vanzelf waar het kan want het zijn donkere stukken water in de zee. Je krijgt die hm ook in undella zelf
succes met de league
Waterfall en Dive zijn aan de andere kant ook de enige twee physical water moves, die je via een TM/HM aan kan lerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
waterfall kan je gebruiken op de routes die vrijkomen na de league en ook wel op een paar eerdere plekken geloof ik maar je hebt het nergens echt nodig.
persoonlijk zou ik voor Archen gaan. Die ziet er leuker uit..quote:Op maandag 18 april 2011 19:03 schreef maxmit het volgende:
Cover of Plume? Oftewel Tirtouga of Archen??
Base stats van Archen zijn in totaal wel een stuk hoger.quote:Op maandag 18 april 2011 19:03 schreef maxmit het volgende:
Cover of Plume? Oftewel Tirtouga of Archen??
kan je vinden in het stuk van relic castle waar je pas later kan komen, er opent dan ergens een extra deurtje.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Vraagje: Waar ligt de TM Earthquake?
Hij zou volgens serebii.net in het Relic Castle moeten liggen, maar dat heb ik al meerdere malen helemaal doorzocht en ik heb de TM nog steeds niet gevonden ....
aldus serebiiquote:However, when the Pokémon League has been beaten, a new maze at the very bottom of the castle opens.
ik heb een bulbasaur en een squirtle..quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Jesse_ het volgende:
Is er iemand die alle oude starters heeft?
Ik heb alleen Chikorita en Cyndaquil
Ruilen tegen een chikorita en een cyndaquil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een bulbasaur en een squirtle..
Kans op male/female is voor starters geloof ik 87.5% vs 12.5% (maakt dus niet uit wat je bij ditto stopt)quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:49 schreef maxmit het volgende:
Gisteren ditto's gevangen
Nu nog even uitzoeken hoe het breeden ermee werkt. Universeel, maar dus ook mannetje of vrouwtje?
Als ik bijvoorbeeld een male starter met een dito wil laten breeden... krijg ik dan een male, een female of wil dat gewoon helemaal niet?
dat is een prima plan.. zal meteen even kijken of ik voldoende squirtles heb..quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ruilen tegen een chikorita en een cyndaquil?
Geen punt, ik moet zelf ook nog even breeden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is een prima plan.. zal meteen even kijken of ik voldoende squirtles heb..
nee helaas niet..quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen punt, ik moet zelf ook nog even breeden.
(kan je trouwens tussen HG en B/W ruilen?)
geen flauw idee eerlijk gezegd.. ik zoek zelf ook nog een manier om mijn eggmove breeds uit HG over te zetten naar mn White version.. en ik heb maar 1 DS..quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
Dan zal ik ze nog even overzetten naar black.
Delen ze de GTS wel eigenlijk of is dat ook apart per generatie?
Die 2 ruilen voor een Charmender en Totodile?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb een bulbasaur en een squirtle..
Ik moet ze nog even breedenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Jesse_ het volgende:
Ik wil ook een charmander en een totodile!
Ik ga breeden in Heartgold en dan transferren naar mijn White save, zodat ik op beide games eentje heb.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Jesse_ het volgende:
Wat wil je er voor hebben? Heb niet zoveel te bieden op mn heart gold cartridge
Moet de legendaries ook nog doen en Red verslaan
Ah oke. Als je liever iets hebt van de B/W pokedex, daar kan ik alles van breeden (heb hem compleetquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik ga breeden in Heartgold en dan transferren naar mijn White save, zodat ik op beide games eentje heb.
En ik wil best je Chicorita en Syndaquil.
Het enige wat ik echt wil zijn alle starters en een gligar/gliscor met Poison healquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah oke. Als je liever iets hebt van de B/W pokedex, daar kan ik alles van breeden (heb hem compleet
prima, ik ga zo even squirtle breeden..quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Die 2 ruilen voor een Charmender en Totodile?
Ik helaas niet, morgen traden? Niet echt zin meer om nu nog te breeden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
Jesse_ en Haerrem ik ben klaar om te traden..
morgen kan ik niet, dan zal het donderdag wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik helaas niet, morgen traden? Niet echt zin meer om nu nog te breeden.
zondagavond wordt dan wel wat later op de avond.. maar voor mij is dat geen probleem..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Jesse_ het volgende:
Vanavond lukt mij ook niet. Als het op een avond moet wordt het voor mij pas zondag.
Maar ik wil ze wel erg graag!
Aantal stappen ligt aan de pokemon die er in zit. En als je aan het breeden bent, altijd een pokemon met Flame Body in je party hebben dan wordt het aantal stappen namelijk gehalveerdquote:Op woensdag 27 april 2011 08:08 schreef maxmit het volgende:
Duurt wel lang voor een ei uit komt of niet? In d/p/pl had je in ieder geval nog een teller op je poketch, heette dat volgens mij...Weet iemand wat een beetje het aantal stappen zijn voor het uitkomen? Zal ook wel afhankelijk van vele factoren zijn..
Als je gewoon even met je bike rondrijdt is het zo gepiept. Kan je zelfs doen terwijl je daarnaast iets anders doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:08 schreef maxmit het volgende:
Duurt wel lang voor een ei uit komt of niet? In d/p/pl had je in ieder geval nog een teller op je poketch, heette dat volgens mij...Weet iemand wat een beetje het aantal stappen zijn voor het uitkomen? Zal ook wel afhankelijk van vele factoren zijn..
Kingdra kan je ook gewoon vangen..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je gewoon even met je bike rondrijdt is het zo gepiept. Kan je zelfs doen terwijl je daarnaast iets anders doet.
Nog iemand trouwens die met mij wat pokémon wil traden die alleen via trade evolueren? Kingdra etc. Ik wil ze in principe alleen voor m'n pokédex.
Had het ook al opgezocht op Serebii, natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 09:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Aantal stappen ligt aan de pokemon die er in zit. En als je aan het breeden bent, altijd een pokemon met Flame Body in je party hebben dan wordt het aantal stappen namelijk gehalveerd
Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld boldore/gigalith...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog iemand trouwens die met mij wat pokémon wil traden die alleen via trade evolueren? Kingdra etc. Ik wil ze in principe alleen voor m'n pokédex.
goed plan.. ik heb hier zelf ook nog een boldore, waar ik graag een gigalith van wil maken..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld boldore/gigalith...
? 2 keer traden? Heen en terug? Of hoe zie je het zelf?
Ja heen en terugquote:Op woensdag 27 april 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld boldore/gigalith...
? 2 keer traden? Heen en terug? Of hoe zie je het zelf?
Oh, wist ik niet. Maar het was slechts een voorbeeldje.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja heen en terug. Eventueel allebei een pokémon die via traden kan evolueren.
Ik zal even kijken of ik vanavond of anders morgenavond tijd heb. Palpad code man MrMoon heb ik al, van HSG nog niet...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef MrMoon het volgende:
goed plan.. ik heb hier zelf ook nog een boldore, waar ik graag een gigalith van wil maken..
Feebas evolueert niet door te traden, die moet je mooi maken!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef maxmit het volgende:
Deze zouden ook leuk zijn, maar die heb ik niet![]()
Feebas Milotic
In BW evolueert ie wel door te traden (met Prism Scale), omdat het 'mooi maken' niet meer in de game zit.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Feebas evolueert niet door te traden, die moet je mooi maken!
Flauw, ik heb er in Diamond zoveel tijd en moeite ingestopt!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In BW evolueert ie wel door te traden (met Prism Scale), omdat het 'mooi maken' niet meer in de game zit.
quote:
was aan het werk vanavond.. morgenavond kan wel..quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Haerem of MrMoon, toevallig vanavond tijd om even te traden?
Vanavond rond 7 uur zou wel kunnen, daarna helaas niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Jesse_ het volgende:
Haerem of MrMoon, toevallig vanavond tijd om even te traden?
Is dit de 2e keer dat je voor de Elite Four gaat of de eerste? Indien de eerste keer ben je echt al hartstikke goed voorbereid. Ik heb zelf met 3 pokémon die <60 waren de league gehaald. Wel enige revive en potions moeten gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Hallo![]()
Dus, ik ben op dit moment aan het trainen voor de Pokémon League.
Mijn team:
Seismitoad lv 66 (Dig, Strength, Poison Jab, Surf)
Simisear lv 65 (Grass Knot, Crunch, Acrobatics, Flame Burst)
Scrafty lv 65 (Crunch, Brick Break, Dragon Claw, Poison Jab)
Ik train ze tot level 70 voordat ik de Elite Four ga uitdagen.
Maar ik ben niet zo tevreden met de aanvallen van m'n Seismitoad ...
Ik kan maar niet beslissen welke aanval ik 'm leer ipv Strength, want ik heb toch het gevoel dat er iets mist.
Welke aanval kan ik hem het best leren (liefst physical en niet van één van de type aanvallen die m'n Pokémon al kennen)?
In de stad met de 4e gym heb je de sports domes waar elke dag een aantal high lvl trainers staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is dit de 2e keer dat je voor de Elite Four gaat of de eerste? Indien de eerste keer ben je echt al hartstikke goed voorbereid. Ik heb zelf met 3 pokémon die <60 waren de league gehaald. Wel enige revive en potions moeten gebruiken.
-edit- ik zie in je vorige posts dat het inderdaad je intentie is.
Nog even een andere vraag: waar trainen jullie je pokémon nadat jullie de pokémon league hebben verslagen? De elite four voor de 2e keer is wel een mogelijkheid voor mij, maar zoek eigenlijk alternatieven. Tot nu toe vind ik Giant Chasm wel redelijk, maar zou liever een x aantal trainers verslaan.
Ah, handig. Wist niet dat je dat meerdere keren kon doen. Bedankt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de stad met de 4e gym heb je de sports domes waar elke dag een aantal high lvl trainers staan.
Rock Slide.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Hallo![]()
Welke aanval kan ik hem het best leren (liefst physical en niet van één van de type aanvallen die m'n Pokémon al kennen)?
ik ben vanavond vanaf een uur of 8 wel beschikbaar denk ik..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Vanavond rond 7 uur zou wel kunnen, daarna helaas niet meer.
Gewoon de standaard routes die ze lopen blijven volgen, is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand nog tips voor roaming pokemon?
Zodra ik in de buurt kom zijn ze alweer ergens anders...
Speel black op een nieuw systeem en dan ben je alles kwijtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik dacht dat je die al had?
2021 8848 6590
aha, dan heb ik die van jouw ook niet meer..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Speel black op een nieuw systeem en dan ben je alles kwijt
3954-7506-7958quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha, dan heb ik die van jouw ook niet meer..
had hem al gevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
3954-7506-7958
(stond hier boven al)
geen idee, over het algemeen gaat het wel goed..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom gaat dat communicaten toch altijd zo moeizaam
Nee, ik heb de pokemon die ik wil van MrMoon niet in mn pokedex dus dat is geen optiequote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan GTS ook proberen hč, werkt net iets beter!
Je kan met GTS ook negotiations doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb de pokemon die ik wil van MrMoon niet in mn pokedex dus dat is geen optie
Daar staat mrmoon niet in mn lijstjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan met GTS ook negotiations doen.
Maar je kan wel redelijk makkelijk ruilen, de kans dat het voor jullie allebei werkt is een stuk groter.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar staat mrmoon niet in mn lijstje
Dit wordt de eerste keer dat ik de Pokémon League ga uitdagen, dus ik kan nog niet bij de Earthquake-TM komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou Dig sowieso vervangen door Earthquake (TM). Strength kan je altijd vervangen door Return als je bij een physical normal aanval wil blijven.
Of is dit pas de eerste keer dat je de Pokémon League uitdaagt? Mijn Pokémon zaten namelijk rond dit level de 2e keer.Dan heb je de EQ TM nog niet, maar Return kan je kopen in de Mart van de stad van de 4e gym als ik het goed heb.
Ben tot nu toe altijd nog op GTS uitgekomen omdat het via dat wifi-room telkens niet goed gaat. Wordt er uit gegooid, errors enzo...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Jesse_ het volgende:
Maar dat is wel een goede optie! Heb nu helaas geen tijd meer.
Volgende keer met GTS maar doen dan
Yepquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
maxmit, was het nog gelukt?. Ik geloof het wel, want ik had m'n pokémon weer terug iig!
Ik heb een Karrablast én Escavalier (van Jesse_ gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef maxmit het volgende:
[..]
YepConkeldurr en natuurlijk ook Gigalith present. En volgens mij ook een panpour als gevangen in m'n pokedex...
Dus dankjewel![]()
Nu nog Karrablast naar Escavalier door traden met Shelmet en Shelmet naar Accelgor door traden met Karrablast.
Heb m'n Karrablast aangeboden op gts voor een shelmet. Dus dan krijg ik eventueel, als het goed loopt, een Accelgor![]()
Nu nog zelf een shelmet vinden om uiteindelijk een Escavalier te krijgen..![]()
Wel ingewikkeld allemaal hoor
Ik wil wel graag de Excavalier, Karrablast heb ik immers al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb een Karrablast én Escavalier (van Jesse_ gehad) die zou ik wel met je willen ruilen hoor!
Inmiddels via GTS deposit ook een Oshawott voo mijn Shivy kunnen ruilen! Top!
Heb momenteel al wat op GTS staan, en ben vanavond niet thuis. Zal van het weekend kijken of ik tijd heb! Zal je wel een PM sturen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik wil wel graag de Excavalier, Karrablast heb ik immers al.
Weet alleen nog niet wanneer ik tijd heb. Misschien vanavond ook wel. Als je 'm op gts zet, heb je voor mij dan de details, via pm ofzo, dat ik 'm kan 'halen'?
Primaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb momenteel al wat op GTS staan, en ben vanavond niet thuis. Zal van het weekend kijken of ik tijd heb! Zal je wel een PM sturen.
goeie dealquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik deposit voor de lol m'n Snivy en vroeg er een Zoroark voor terug. Krijg ik er nog eentje ook!
Voor umbreon/espeon hoef je ook niet te ruilen trouwens, dat is gewoon afhankelijk van het moment dat ze levellen icm voldoende hapiness en als je in leaf green de eerste drie van de extra eilanden op kan(kan nog voor de E4 volgensmij) kun je die evee ook breeden met een ditto voor evt extra evees, wat sterkte betrefd kun je idd beter voor ninetales/arcanine gaan als het om vuur pkmn gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:46 schreef n8n het volgende:
Hi,
Ben bezig met Leaf Green waar ik een Eevee heb bemachtigd en sta voor de keus deze in een Vaporeon, Jolteon of Flareon te evolueren. Ruilen kan ik niet dus het blijft bij deze opties, nu heb ik als basis een Squirtle gekozen en kom ik later een Zapdos tegen.
De beste optie zou dus Flareon zijn zij het niet dat deze online overal als zwak wordt aangemerkt. Wat zouden jullie doen? Volgens mij is er zonder te ruilen ook geen sterker/andere vuurpokemon te vinden (zonder te ruilen).
Cool dat is goed nieuws, ik las dat deze niet mogelijk waren omdat er geen interne klok in deze versie zat. Even uitvinden hoe ik aan een sterke vuurpokemon kom maar anders heb ik nog een Clefable achter de hand die alles kanquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor umbreon/espeon hoef je ook niet te ruilen trouwens, dat is gewoon afhankelijk van het moment dat ze levellen icm voldoende hapiness en als je in leaf green de eerste drie van de extra eilanden op kan(kan nog voor de E4 volgensmij) kun je die evee ook breeden met een ditto voor evt extra evees, wat sterkte betrefd kun je idd beter voor ninetales/arcanine gaan als het om vuur pkmn gaat.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Normaal neem ik altijd Charizard, had ik beter kunnen doen want Gyarados vind ik veel toffer dan Blastoise![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Gyarados is helemaal niet toffer dan Blastoise..
En hij kan geen wheelie meerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle drie de Pokémon op level 70!
Ik ga nu de Pokémon Leaugue uitdagen.
Ik vind de fiets in dit spel trouwens behoorlijk kut ... je gaat telkens automatisch twee 'stappen' vooruit als je maar één keer zachtjes op een pijltje drukt.
Nu je het zo zegt ben ik er ook niet echt zeker vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Cool dat is goed nieuws, ik las dat deze niet mogelijk waren omdat er geen interne klok in deze versie zat. Even uitvinden hoe ik aan een sterke vuurpokemon kom maar anders heb ik nog een Clefable achter de hand die alles kanBedankt
Normaal neem ik altijd Charizard, had ik beter kunnen doen want Gyarados vind ik veel toffer dan Blastoise![]()
Volgens mij heb ik nog wel een escavalier overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef maxmit het volgende:
Shelmet, Accelgor en Karrablast zijn inmiddels een feit.
Escavalier nog niet![]()
HSG of moon? Jesse heeft 'm zowiezo toch?
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef maxmit het volgende:
Shelmet, Accelgor en Karrablast zijn inmiddels een feit.
Escavalier nog niet![]()
HSG of moon? Jesse heeft 'm zowiezo toch?
Tijd om te ruilen?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..
Welke pinguin? Ik weet niet zo goed welke Pokémon je daar mee bedoelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:21 schreef Eenskijken het volgende:
Ben nu met platinum bij de 7e gym. Heb 2 'basispokemon' in mijn team, de rest zijn HM slaven.
Ik heb nu die pinguin van lvl 60, en nog een zo'n mamoswine van lvl 42.
Probleem is dus dat ik denk bij de elite 4 vast te lopen, met maar 1 hoge lvl pokemonHeb ook geen zin om 3-4 andere pokemon van ~ lvl 20 uren en uren te grindlvlen naar normaal level. Tot nu toe gaat nog wel.. die pinguin 1shot iedereen.. zelfs als het 'not very effective' is.
Ik heb wel een boldore die gigalith wordt als ik 'm naar je trade. Als je dan een squirtle of bulbasaur voor mij hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..
Wat wil je terugquote:Op zondag 1 mei 2011 12:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel een escavalier over
eigenlijk wel. Maar dan is de balans in de games dus eigenlijk heel slecht, want als je 1 pokemon traint en voor alles gebruikt heb je die aan het einde van de game op ~80-90 zonder te grinden, en je 1shot iedere pokemon.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Pff, 't is toch veel leuker om met 6 Pokémon door het spel te gaan? Ik heb Platinum en HG uitgespeeld met 6 vaste beesten.
De slogan is niet voor niets 'Cotta catch 'm all!!!' toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Pff, 't is toch veel leuker om met 6 Pokémon door het spel te gaan? Ik heb Platinum en HG uitgespeeld met 6 vaste beesten.
ohw ja zou wel kunnenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tijd om te ruilen?(anderen waren voor Haerrem toch?)
ik heb zelf nog een boldore, die wil dan ook weer terug, maar thnx voor het aanbod.. die Bulbasaur en Squirtle kunnen we sowieso wel een keer traden..quote:Op zondag 1 mei 2011 18:12 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik heb wel een boldore die gigalith wordt als ik 'm naar je trade. Als je dan een squirtle of bulbasaur voor mij hebt
Prima, wel via gts dan. Heb squirtle en bulbasaur alleen nog niet in m'n dex denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb zelf nog een boldore, die wil dan ook weer terug, maar thnx voor het aanbod.. die Bulbasaur en Squirtle kunnen we sowieso wel een keer traden..
True, met 6-8 pokemon is het bijna niet te doen, dan moet je echt tientallen uren bijtrainen in grasveldjes om iedereen op een redelijk lvl bij te houden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze altijd wel wat hebben, zulke kleine teams. Ik probeer ook vaak een party te smeden van vier of vijf goede pokémon in plaats van - wat ik vroeger deed - zeven of acht pokémon waarbij je steeds moet rouleren.
Ik ga straks een 4 man team beginnen met water, vuur, electriciteit en aarde/grond. Lijkt me een perfecte foursome.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef mctwigt het volgende:
een water en een fire type is meestal wel een goed twee-mans team
Ik vind eerlijk gezegd een lucht-type ook wel fijn. Maar die kun je natuurlijk combineren met één van die types.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
True, met 6-8 pokemon is het bijna niet te doen, dan moet je echt tientallen uren bijtrainen in grasveldjes om iedereen op een redelijk lvl bij te houden.
[..]
Ik ga straks een 4 man team beginnen met water, vuur, electriciteit en aarde/grond. Lijkt me een perfecte foursome.
Ewtei?quote:
Ik heb reshiram gevangen met 1 ultraballquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ewtei?
Ik heb Zekrom met maar 3 Ultraballen gevangen. Hij had misschien nog wel 40 hp over en geen statusproblemen.
Wat een zwakkeling.![]()
Ik heb eindelijk de National Dex!![]()
Woehoe.
En niet te vergeten: het is eindelijk lente!![]()
![]()
![]()
Graagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand een paar starterpokémon ruilen?
Heb zelf alle gen V starters, squirtle, bulbasaur, crocodile
Het liefst met Adamant nature
Charmander, chikorita en cyndaquil wil ik graagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Graag
Starters in mijn bezit:
Charmander, Bulbasaur, Squirtle, Chikorita, Cyndaquil, en Snivy, Oshawott en Tepig.
De rest wil ik nog
heb je ook een piplup? ik kan hetzelfde bieden als Jesse_quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Charmander, chikorita en cyndaquil wil ik graagIk zal even voor je breeden!
Volgens mij heb ik die ook wel, moet ik zo even op m'n Diamond gamecard kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je ook een piplup? ik kan hetzelfde bieden als Jesse_
En het meest trieste is nog dat het een Legenday op level 40 was ... die hartstikke moeilijk te vangen horen te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ik heb reshiram gevangen met 1 ultraballZelfs die kingdra van lvl 70 deed er langer over
Kingdra lvl 70 ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ik heb reshiram gevangen met 1 ultraballZelfs die kingdra van lvl 70 deed er langer over
3954-7506-7958quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jesse_ wat is je friendcode? Mijne is 0346 9722 5264
Ik ga nu naar GTS negotiations, het ging snelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja ik snap het, zelf breed ik vrijwel altijd met een Ditto. Nu heb ik iig geluk gehad, ging bij beide echt heel snel. Maar anders kunnen we ook wel een andere keer traden toch? Of anders laat op de avond misschien.
Ik bewaar er sowieso eentje zodat ik die weer verder kan breeden. Dus hoeft niet per se nu..
Tof, kom eraan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ga nu naar GTS negotiations, het ging snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |