hier vind je de natures..quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik let echt totaal niet op de natures van mijn Pokémon ...
Ik was altijd in de veronderstelling dat de verschillen tussen de natures van de Pokémon verwaarloosbaar waren.
Ik denk dat ik daar maar wat beter op ga letten ...
Alleen blijft de vraag: hoe weet ik welke nature ik bij welke Pokémon nodig heb?
Ligt eraan waar je de pokémon voor wil gebruiken. Een special sweeper heeft bijvoorbeeld baat bij special attack en speed. Dan moet je een nature zoeken (ze staan in het lijstje dat MrMoon postte) die één van die twee verhoogt maar de ander niet verlaagt. Een Jolly nature (+speed/-special attack) zou bijvoorbeeld geen goede keuze zijn. Speed en special attack heb je immers allebei nodig. Een Timid nature (+speed/-attack) wel, want je bent toch niet van plan moves te gebruiken die van attack afhankelijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen blijft de vraag: hoe weet ik welke nature ik bij welke Pokémon nodig heb?
ik kies eigenlijk vrijwel altijd voor Adamant (+attack/-special attack) of Modest (+special attack/-attack) nature..quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je de pokémon voor wil gebruiken. Een special sweeper heeft bijvoorbeeld baat bij special attack en speed. Dan moet je een nature zoeken (ze staan in het lijstje dat MrMoon postte) die één van die twee verhoogt maar de ander niet verlaagt. Een Jolly nature (+speed/-special attack) zou bijvoorbeeld geen goede keuze zijn. Speed en special attack heb je immers allebei nodig. Een Timid nature (+speed/-attack) wel, want je bent toch niet van plan moves te gebruiken die van attack afhankelijk zijn.
Ik probeer wel altijd een nature te kiezen die óf attack óf special attack decreast. Maar ik had in Platinum bijvoorbeeld een Donphan in mijn team. Dan heb je te maken met 120 attack en 50 speed. Bij hem heb ik dan voor een Jolly (+speed/-special attack) nature gekozen. Attack had-ie toch al zat en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan moeten wachten met aanvallen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk vrijwel altijd voor Adamant (+attack/-special attack) of Modest (+special attack/-attack) nature..
dat is idd wel een goede keuze.. doe ik ook wel regelmatig..quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik probeer wel altijd een nature te kiezen die óf attack óf special attack decreast. Maar ik had in Platinum bijvoorbeeld een Donphan in mijn team. Dan heb je te maken met 120 attack en 50 speed. Bij hem heb ik dan voor een Jolly (+speed/-special attack) nature gekozen. Attack had-ie toch al zat en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan moeten wachten met aanvallen.
helaas.. ik ben er zelf ook nog naar op zoek.. evenals een Piplup.. dus ook ik hou me aanbevolen bij dezequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand misschien een Squirtle of Totodile voor me? (A)
hehe, okquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas.. ik ben er zelf ook nog naar op zoek.. evenals een Piplup.. dus ook ik hou me aanbevolen bij deze
ja hoor, maar ik ben alleen niet thuis op dit moment.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hehe, ok
oja, misschien iemand ook nog een Oshawott over?
ok, moet je maar ff kijken wanneer het het beste uitkomtquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik ben alleen niet thuis op dit moment.
komt goed.. ik pm nog wel even..quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ok, moet je maar ff kijken wanneer het het beste uitkomt
als ik er een Squirtle en een Piplup liefst female aan overhou en je kunt wachten tot vanavond laat.. dan kan ik wel helpen.. ben momenteel nog aan het werk namelijk..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef Rumille het volgende:
Iemand die vanavond online is en mij wil helpen met ruilen?
3 games, 3 starters, en dan ruil ik mijn grass en fire starter met jou, zodat jij die 2 in jouw game hebt, vervolgens open ik mijn game met de water starter en dan ruil je die 2 starters weer met mijn 2 overbodige waardeloze pokemon.
Voor een Skarmory geef ik je wel een Squirtlequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik er een Squirtle en een Piplup liefst female aan overhou en je kunt wachten tot vanavond laat.. dan kan ik wel helpen.. ben momenteel nog aan het werk namelijk..
ik heb helaas geen Skarmoryquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Voor een Skarmory geef ik je wel een Squirtle
Heb nog geen 1st gen starter opgehaald op mijn HeartGold save
Empoleon is prima..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Rumille het volgende:
Is een vrouwelijke Empoleon ook goed? Ik neem aan dat je wil breeden?
prima.. welke versie heb je?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef R4m0n_46 het volgende:
MrMoon, wanneer zullen we de Oshawott traden?
Heb alleen niet veel soeps voor je terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |