goeie dealquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik deposit voor de lol m'n Snivy en vroeg er een Zoroark voor terug. Krijg ik er nog eentje ook!
Voor umbreon/espeon hoef je ook niet te ruilen trouwens, dat is gewoon afhankelijk van het moment dat ze levellen icm voldoende hapiness en als je in leaf green de eerste drie van de extra eilanden op kan(kan nog voor de E4 volgensmij) kun je die evee ook breeden met een ditto voor evt extra evees, wat sterkte betrefd kun je idd beter voor ninetales/arcanine gaan als het om vuur pkmn gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:46 schreef n8n het volgende:
Hi,
Ben bezig met Leaf Green waar ik een Eevee heb bemachtigd en sta voor de keus deze in een Vaporeon, Jolteon of Flareon te evolueren. Ruilen kan ik niet dus het blijft bij deze opties, nu heb ik als basis een Squirtle gekozen en kom ik later een Zapdos tegen.
De beste optie zou dus Flareon zijn zij het niet dat deze online overal als zwak wordt aangemerkt. Wat zouden jullie doen? Volgens mij is er zonder te ruilen ook geen sterker/andere vuurpokemon te vinden (zonder te ruilen).
Cool dat is goed nieuws, ik las dat deze niet mogelijk waren omdat er geen interne klok in deze versie zat. Even uitvinden hoe ik aan een sterke vuurpokemon kom maar anders heb ik nog een Clefable achter de hand die alles kanquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor umbreon/espeon hoef je ook niet te ruilen trouwens, dat is gewoon afhankelijk van het moment dat ze levellen icm voldoende hapiness en als je in leaf green de eerste drie van de extra eilanden op kan(kan nog voor de E4 volgensmij) kun je die evee ook breeden met een ditto voor evt extra evees, wat sterkte betrefd kun je idd beter voor ninetales/arcanine gaan als het om vuur pkmn gaat.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Normaal neem ik altijd Charizard, had ik beter kunnen doen want Gyarados vind ik veel toffer dan Blastoise![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Gyarados is helemaal niet toffer dan Blastoise..
En hij kan geen wheelie meerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle drie de Pokémon op level 70!
Ik ga nu de Pokémon Leaugue uitdagen.
Ik vind de fiets in dit spel trouwens behoorlijk kut ... je gaat telkens automatisch twee 'stappen' vooruit als je maar één keer zachtjes op een pijltje drukt.
Nu je het zo zegt ben ik er ook niet echt zeker vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Cool dat is goed nieuws, ik las dat deze niet mogelijk waren omdat er geen interne klok in deze versie zat. Even uitvinden hoe ik aan een sterke vuurpokemon kom maar anders heb ik nog een Clefable achter de hand die alles kanBedankt
Normaal neem ik altijd Charizard, had ik beter kunnen doen want Gyarados vind ik veel toffer dan Blastoise![]()
Volgens mij heb ik nog wel een escavalier overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef maxmit het volgende:
Shelmet, Accelgor en Karrablast zijn inmiddels een feit.
Escavalier nog niet![]()
HSG of moon? Jesse heeft 'm zowiezo toch?
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef maxmit het volgende:
Shelmet, Accelgor en Karrablast zijn inmiddels een feit.
Escavalier nog niet![]()
HSG of moon? Jesse heeft 'm zowiezo toch?
Tijd om te ruilen?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..
Welke pinguin? Ik weet niet zo goed welke Pokémon je daar mee bedoelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:21 schreef Eenskijken het volgende:
Ben nu met platinum bij de 7e gym. Heb 2 'basispokemon' in mijn team, de rest zijn HM slaven.
Ik heb nu die pinguin van lvl 60, en nog een zo'n mamoswine van lvl 42.
Probleem is dus dat ik denk bij de elite 4 vast te lopen, met maar 1 hoge lvl pokemonHeb ook geen zin om 3-4 andere pokemon van ~ lvl 20 uren en uren te grindlvlen naar normaal level. Tot nu toe gaat nog wel.. die pinguin 1shot iedereen.. zelfs als het 'not very effective' is.
Ik heb wel een boldore die gigalith wordt als ik 'm naar je trade. Als je dan een squirtle of bulbasaur voor mij hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb er geen.. ik heb nog wel een Boldore die ik graag Gigalith wil hebben.. en ik heb nog 2 squirtles en 2 bulbasaurs... waarvan 1 setje voor Jesse_ is, maar voor wie de ander is geen idee..
Wat wil je terugquote:Op zondag 1 mei 2011 12:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel een escavalier over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |