abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95098073
Nee, heb eigenlijk bijna niets :$
Hoe gaat dat traden eigenlijk precies?
pi_95098193
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee, heb eigenlijk bijna niets :$
Hoe gaat dat traden eigenlijk precies?
oke geen probleem :)
wil je een mannetje of een vrouwtje?

je gaat naar de trade room (middelste boven in pokécenter) en dan loop je naar de achterste computer en zeg je dat je wilt traden.. dan spreekt de ander je aan en dan wordt er contact gemaakt.. daarna spreekt het wel voor zich..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_95098278
ok, thanks, als im een keer wat moois heb zal ik het wel laten weten

i'm on my way to the pokecenter :)
pi_95098417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
ok, thanks, als im een keer wat moois heb zal ik het wel laten weten

i'm on my way to the pokecenter :)
ik kom er ook aan :)
maare mannetje of vrouwtje ;)
pi_95098510
oja, sorry
ehh... doe maar mannetje
pi_95098631
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
oja, sorry
ehh... doe maar mannetje
prima :)
ik heb ze beide mee dus het is geen probleem..

ah scraggy die had ik nog niet :)
pi_95098662
bedankt Moon! :D
pi_95098695
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
bedankt Moon! :D
geen dank :)
en jij bedankt voor Scraggy :) had je toch nog een die ik niet had :)
pi_95098763
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

prima :)
ik heb ze beide mee dus het is geen probleem..

ah scraggy die had ik nog niet :)
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te bieden
pi_95098796
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te bieden
nou ja mooie deal zo :)
pi_95098871
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nou ja mooie deal zo :)
precies :)
pi_95124450
Overkill aan :)

Heeft echt niemand een Skarmory? Zou mijn voorlopige team echt perfect maken.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:29:57 #64
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95124600
Ik moet nog steeds de Driftveil City Gym Leader uitdagen, dus ik heb geen Skarmory.
Wat is het trouwens ontzettend irritant dat het nu winter in het spel is.
Ik kwam gewoon een f*cking Cinccino tegen die je vrijwel nooit tegenkomt in het wild en ik laat mijn Pokémon daar dus False Swipe op doen, zodat ik hem kan vangen.
Maar dan hagelt het ... "the wild Cinccino was buffeted by the hail ... the wild Cinccino fainted." }:| }:| }:| }:| }:| }:|

$)@)%))##)$%)#_!!!

Ik kan niet wachten tot mei. Dan is die winter eindelijk voorbij.
(dat rijmt :D )
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95127628
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White :)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_95128472
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White :)
Doe een gokje :)
  woensdag 6 april 2011 @ 19:20:02 #67
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_95131822
White gehaald gisteren. Alweer een uurtje of drie er op zitten, genieten. O+

Tevens, WAT EEN MONGOLEN ZO KAN IK TOCH NIKS DOWNLOADEN OP MIJN DS LITE FUCKING WEP STELLETJE LUTSERS.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 19:23:10 #68
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95131996
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
White gehaald gisteren. Alweer een uurtje of drie er op zitten, genieten. O+

Tevens, WAT EEN MONGOLEN ZO KAN IK TOCH NIKS DOWNLOADEN OP MIJN DS LITE FUCKING WEP STELLETJE LUTSERS.
Huh? Waar heb je het over?
  woensdag 6 april 2011 @ 19:27:40 #69
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_95132276
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_95137535
quote:
oeh.. dat is een leuk aanbod.. daar ga ik eens even over nadenken :P
pi_95144718
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
Dat is toch geen probleem als je MAC filtering aan zet?
AFCA!
pi_95148034
Ik heb zo'n Nintendo USB Connector, maar die werkt op de ene pc voor geen meter vanwege W7, op de andere pc pakt ie 'm eerst wel volledig en daarna totaal niet en op deze laptop kan ik de software niet eens volledig installeren.
pi_95148247
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n Nintendo USB Connector, maar die werkt op de ene pc voor geen meter vanwege W7, op de andere pc pakt ie 'm eerst wel volledig en daarna totaal niet en op deze laptop kan ik de software niet eens volledig installeren.
ik kan er dus vanuit gaan dat het em niet meer wordt vandaag ;)
pi_95149574
Ben je er nog?! IK KREEG M NET WERKEND :D
  donderdag 7 april 2011 @ 08:28:51 #75
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95155730
5 badges, 5 badges! *O* *O* *O*
En éindelijk Fly. Was ik in Driftveil City en check ik Professor's PC, zegt ze dat ik 69 Pokémon heb gezien en dat ik naar het lab toe moeten komen omdat ze iets voor me heeft ...
Ja hallo ...
Driftveil City -> Driftveil Drawbridge -> Route 5 -> Nimbasa City -> Route 4 -> Castelia City -> Sky Arrow Bridge -> Pinwheel Forest -> Nacrene City -> Route 3 -> Striaton City -> Route 2 -> Accumula Town -> Route 1 -> Nuvema Town
En dat dan allemaal ook weer teruglopen. Nee dankje.
En zeker niet voor zo'n waardeloze TM.

Wel cool dat je TM's tegenwoordig meerdere keren kan gebruiken.
Alleen dat nieuwe exp. pointssysteem vind ik niet zo fantastisch ... als je met een Pokémon van level 30 een Timburr van level 13 verslaat, krijg je maar iets van 50 exp. points. :{
Dat schiet niet echt op.
pi_95155755
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:28 schreef Madame_Paon het volgende:
5 badges, 5 badges! *O* *O* *O*
En éindelijk Fly. Was ik in Driftveil City en check ik Professor's PC, zegt ze dat ik 69 Pokémon heb gezien en dat ik naar het lab toe moeten komen omdat ze iets voor me heeft ...
Ja hallo ...
Driftveil City -> Driftveil Drawbridge -> Route 5 -> Nimbasa City -> Route 4 -> Castelia City -> Sky Arrow Bridge -> Pinwheel Forest -> Nacrene City -> Route 3 -> Striaton City -> Route 2 -> Accumula Town -> Route 1 -> Nuvema Town
En dat dan allemaal ook weer teruglopen. Nee dankje.
En zeker niet voor zo'n waardeloze TM.

Wel cool dat je TM's tegenwoordig meerdere keren kan gebruiken.
Alleen dat nieuwe exp. pointssysteem vind ik niet zo fantastisch ... als je met een Pokémon van level 30 een Timburr van level 13 verslaat, krijg je maar iets van 50 exp. points. :{
Dat schiet niet echt op.
Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 7 april 2011 @ 08:34:09 #77
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95155815
Ja, maar ik vind het fijner als ik de meeste Pokémon met 1 aanval kan laten fainten.
Beetje een trauma overgehouden aan Pokémon Yellow ... volgens mij is het me pas bij de 7e poging gelukt om de Elite Four + Champion/Gary te verslaan. ;(
Maar gelukkig heeft Professor Juniper me nu een freakin' Lucky Egg gegeven! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_95157553
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:43:09 #79
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95165759
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.
Ik ben nu Mistralton City en heb een Seismitoad, Simisear en Scrafty op level 46.
Ik vind het gewoon fijn als ik alle Pokémon (behalve die met de Sturdyabillity :( ) met één aanval kan verslaan.
Hoef ik ook niet zoveel geld uit te geven aan Full Restores en Hyper Potions en zo.
Dat geld geef ik dan liever uit aan Ultra Balls en Super Repels.
pi_95166355
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.
Ik ben nu Mistralton City en heb een Seismitoad, Simisear en Scrafty op level 46.
Ik vind het gewoon fijn als ik alle Pokémon (behalve die met de Sturdyabillity :( ) met één aanval kan verslaan.
Hoef ik ook niet zoveel geld uit te geven aan Full Restores en Hyper Potions en zo.
Dat geld geef ik dan liever uit aan Ultra Balls en Super Repels.
Lekker veel uitdaging :')
pi_95167156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Mijn Pokemon zijn allemaal ongeveer lvl 33 bij de 5de badge..
pi_95167550
MrMoon, kan je op dit moment ruilen? Kreeg hem gisteravond opeens werkend.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:29:29 #83
279054 WARE_HEIDEN
pi_95167602
iemand ook bezig met een competitief team te maken?

heb nu 1 reuniclus die bijna eigenhandig de single battle station aankan (de normale dus :D )
wil nu een archeops maken omdat ik hem echt de tofste poke vind ondanks zijn ability

wou alleen head smash er graag ophebben dus ben nu al even bezig om een relicant tot lvl 78 te trainen want volgens mij is dit de enige manier om head smash op archeops te krijgen :D

online nog niet geprobeerd eerst maar eens een team van 3 krijgen en beetje oefenen met de super single
pi_95168474
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Rumille het volgende:
MrMoon, kan je op dit moment ruilen? Kreeg hem gisteravond opeens werkend.
ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..
pi_95169271
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..
Aight.
pi_95171236
Hallo,

Ik vroeg mij af? Ik heb een lvl. 40 Machoke op Soul Silver. Ik wil hem graag evolven in een machamp, maar kan niemand vinden. Iemand die mij misschien wil helpen? Zou het erg op prijs stellen.
pi_95171241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef Rumille het volgende:

[..]

Aight.
:W u heeft PM
pi_95172222
Je maakt t me wel moeilijk ;(
pi_95172302
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef Rumille het volgende:
Je maakt t me wel moeilijk ;(
mja sorry.. mn router viel even uit.. jij staat op voice chat.. waardoor ik je niet kan aanspreken..
pi_95175616
iemand die een Squirtle en/of een Piplup in Black en/of White heeft en die wil ruilen? :)

[ Bericht 5% gewijzigd door MrMoon op 07-04-2011 20:38:04 (net een Squirtle kunnen traden :)) ]
pi_95175996
Don't be a fag, help MrMoon out!
Wat een held :7.
pi_95252402
quote:
telt je aanbod nog steeds?
pi_95368901
8 badges inmiddels binnen, nu aan het trainen in VR voor de Pokemon League.

Team:
- Samurott (46)
- Emboar (46)
- Serperior (46)
- Eelektrik (46)
- Unfezant (46)
- Fraxure (46)
pi_95372091
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Rumille het volgende:
8 badges inmiddels binnen, nu aan het trainen in VR voor de Pokemon League.

Team:
- Samurott (46)
- Emboar (46)
- Serperior (46)
- Eelektrik (46)
- Unfezant (46)
- Fraxure (46)
heb je vlot gedaan :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:41:46 #95
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_95375030
Goed nieuws! Vandaag Gisteren is bekend gemaakt dat de Global Link service (waar o.a. de Dream World onderdeel van uitmaakt) op 13 april wereldwijd live gaat. ^O^

Officiële site: http://en.pokemon-gl.com/pre/en.html
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 12 april 2011 @ 01:18:59 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95376087
Wat ben ik blij dat ik nu ook Surf heb.

Ik heb 6 badges en ben in Icirrus City en ik sta op het punt de Dragonspiral Tower te betreden.
Ik heb een team van 3, en daarnaast nog 1 Pokémon die False Swipe heeft geleerd:

Mijn team:
Seismitoad lv 53 (Dig, Strength, Poison Jab, Surf)
Scrafty lv 52 (Grass Knot, Poison Jab, Crunch, Brick Break)
Simisear lv 52 (Acrobatics, Grass Knot, Flame Burst, Crunch)

En m'n Pokémon-vang-Pokémon:
Samurott lv 50 (Slash, Revenge, Scald, False Swipe)

En ik was zo blij dat ik eindelijk Surf had, zodat ik het P2 Laboratory kon bezoeken ... kom ik daar aan, is het gewoon één miezerig huisje. }:|

Het is aan de ene kant wel een voordeel dat ik in de winter in Icirrus City ben aangekomen, zodat ik plekken kan bereiken die normaal gesproken niet bereikbaar zijn.
Maar aan de andere kant is het ook een nadeel ... nu moet ik wachten tot mei tot ik bepaalde Pokémon tegen kan komen ...

Het Lucky Egg is echt een geschenk uit de hemel; het trainen van m'n Pokémon gaat zo 2x zo snel.

Wat mij betreft één van de leukste Pokémonspellen tot nu toe. :Y
pi_95387829
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dan had je vast wel heel veel problemen tegenover Water, Fire en Rock types en zo.

Ik raadpleeg altijd serebii.net voordat ik mijn team samenstel.
Ik wil wel Pokémon die goede aanvallen kunnen leren van veel verschillende types.
Dat heb ik bij Heartgold ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit .... Ik koos namelijk een Furret. Die zou ik dan Surf, Fire Punch, Ice Punch en Thunderpunch leren.
Surf kon eerder en die andere zou ik hem dan bij de Move Tutor in Blackthorn City laten leren ... blijkt dus dat je hem die aanvallen bij een hele andere Move Tutor veel later in spel pas kon laten leren ... ;(
Zat ik dus met zo'n kutbeest met Surf, Shadow Claw en Strength en Headbutt. :')

Zou iemand trouwens kunnen uitleggen hoe dat EV-trainen nou precies werkt?
Want bijvoorbeeld alleen maar Pokémon verslaan die je Speed punten geven (als je een slome Pokémon hebt), zoals Rattata en Pidgey, werkt totaal niet ...
misschien dat er al antwoord op was gegeven, maar van wat ik van internet begrepen heb qua ev trainen

elke 4 EV krijg je +1 in die stat, dus ook al vecht je tegen 4 lvl 1 pidgeys je krijgt alsnog net zoveel EVs als je zou krijgen per lvl 100 pidgey

een pidgeotto geeft er 2 en pidgeot 3 (waarin weet ik niet meer ;( ) maar aangezien pidgeot alleen als lvl 36+ voorkomt, is het beter om op pidgeys/pidgeottos te trainen, aangezien je er daar meer van kan verslaan zonder level omhoog te gaan.

ooh ik het niet mogeijk meer dan 255 in een stat te hebben qua EV, dus je kan wel 1000 pidgeys verslaan, het blijft 255.

Beter is het om de items uit de battle frontier te gebruiken, die zorgen ervoor dat alle ev naar de stat gaat van het item, ook al zou het eigenlijk naar je atk gaan.
Voor een complete uitleg, verwijs ik je ff naar het GameFaqs Board, daar staat een sticky over EV trainen en complete uitleg over hoe en waar je dat het beste kan doen voor elke stat.
pi_95387865
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu ook Surf heb.

Ik heb 6 badges en ben in Icirrus City en ik sta op het punt de Dragonspiral Tower te betreden.
Ik heb een team van 3, en daarnaast nog 1 Pokémon die False Swipe heeft geleerd:

Mijn team:
Seismitoad lv 53 (Dig, Strength, Poison Jab, Surf)
Scrafty lv 52 (Grass Knot, Poison Jab, Crunch, Brick Break)
Simisear lv 52 (Acrobatics, Grass Knot, Flame Burst, Crunch)

En m'n Pokémon-vang-Pokémon:
Samurott lv 50 (Slash, Revenge, Scald, False Swipe)

En ik was zo blij dat ik eindelijk Surf had, zodat ik het P2 Laboratory kon bezoeken ... kom ik daar aan, is het gewoon één miezerig huisje. }:|

Het is aan de ene kant wel een voordeel dat ik in de winter in Icirrus City ben aangekomen, zodat ik plekken kan bereiken die normaal gesproken niet bereikbaar zijn.
Maar aan de andere kant is het ook een nadeel ... nu moet ik wachten tot mei tot ik bepaalde Pokémon tegen kan komen ...

Het Lucky Egg is echt een geschenk uit de hemel; het trainen van m'n Pokémon gaat zo 2x zo snel.

Wat mij betreft één van de leukste Pokémonspellen tot nu toe. :Y
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.
pi_95389928
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:

[..]

hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.
Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergeten ;( Heb alleen geen idee waar. Heb net de 8e badge opgehaald...

edit...
Ok, beginstadje links en dan in een huisje van een ranger...

[ Bericht 5% gewijzigd door maxmit op 12-04-2011 13:49:49 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_95393279
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef maxmit het volgende:

[..]

Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergeten ;( Heb alleen geen idee waar. Heb net de 8e badge opgehaald...

edit...
Ok, beginstadje links en dan in een huisje van een ranger...
daar ja, veel plezier met levelen :P je krijgt hem op lvl 1 (ei, logisch dus) en hij evolueert bij level 69 pas ofzo _O- + de stats zijn ook om te huilen aangezien het 1st form is
pi_95394864
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Driepink het volgende:

[..]

daar ja, veel plezier met levelen :P je krijgt hem op lvl 1 (ei, logisch dus) en hij evolueert bij level 69 pas ofzo _O- + de stats zijn ook om te huilen aangezien het 1st form is
lvl 59 :P en om de 10 lvls een nieuwe move :')

Ach ja, ik zit nu ook rond de lvl 50 met de rest..

Heeft er trouwens nog iemand een Snivy? Ik had het geloof ik al een keer gevraagd, maar niet meer aan gedacht en zo :@
Dus nogmaals, heeft iemand een Snivy voor mij? Liefst lvl 1 :P

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_95402925
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

telt je aanbod nog steeds?
Was mijn HG/Plat kwijt :') maar heb ze weer!

In de aanbieding op dit moment : Spiritomben Bronzor! en aangezien ze van een Japanse game komen, gaat de kans op een Shiny uit een Egg van 1/8192 naar 1/2048 , best tof :P zo heb ik ook een Duitse Bulbasaur en Charmander _O-
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')