oke geen probleemquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee, heb eigenlijk bijna niets :$
Hoe gaat dat traden eigenlijk precies?
ik kom er ook aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
ok, thanks, als im een keer wat moois heb zal ik het wel laten weten
i'm on my way to the pokecenter
primaquote:
geen dankquote:
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te biedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prima
ik heb ze beide mee dus het is geen probleem..
ah scraggy die had ik nog niet
nou ja mooie deal zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te bieden
Doe een gokjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Huh? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
White gehaald gisteren. Alweer een uurtje of drie er op zitten, genieten.
Tevens, WAT EEN MONGOLEN ZO KAN IK TOCH NIKS DOWNLOADEN OP MIJN DS LITE FUCKING WEP STELLETJE LUTSERS.
oeh.. dat is een leuk aanbod.. daar ga ik eens even over nadenkenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Dat is toch geen probleem als je MAC filtering aan zet?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
ik kan er dus vanuit gaan dat het em niet meer wordt vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n Nintendo USB Connector, maar die werkt op de ene pc voor geen meter vanwege W7, op de andere pc pakt ie 'm eerst wel volledig en daarna totaal niet en op deze laptop kan ik de software niet eens volledig installeren.
Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:28 schreef Madame_Paon het volgende:
5 badges, 5 badges!![]()
![]()
![]()
En éindelijk Fly. Was ik in Driftveil City en check ik Professor's PC, zegt ze dat ik 69 Pokémon heb gezien en dat ik naar het lab toe moeten komen omdat ze iets voor me heeft ...
Ja hallo ...
Driftveil City -> Driftveil Drawbridge -> Route 5 -> Nimbasa City -> Route 4 -> Castelia City -> Sky Arrow Bridge -> Pinwheel Forest -> Nacrene City -> Route 3 -> Striaton City -> Route 2 -> Accumula Town -> Route 1 -> Nuvema Town
En dat dan allemaal ook weer teruglopen. Nee dankje.
En zeker niet voor zo'n waardeloze TM.
Wel cool dat je TM's tegenwoordig meerdere keren kan gebruiken.
Alleen dat nieuwe exp. pointssysteem vind ik niet zo fantastisch ... als je met een Pokémon van level 30 een Timburr van level 13 verslaat, krijg je maar iets van 50 exp. points.![]()
Dat schiet niet echt op.
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom is het ook onzinnig om enorm te grinden in deze versies.
Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
Lekker veel uitdagingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Beter verwend dan verwaarloosd. Beter overpowered dan underpowered.
Ik ben nu Mistralton City en heb een Seismitoad, Simisear en Scrafty op level 46.
Ik vind het gewoon fijn als ik alle Pokémon (behalve die met de Sturdyabillity) met één aanval kan verslaan.
Hoef ik ook niet zoveel geld uit te geven aan Full Restores en Hyper Potions en zo.
Dat geld geef ik dan liever uit aan Ultra Balls en Super Repels.
Mijn Pokemon zijn allemaal ongeveer lvl 33 bij de 5de badge..quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Grinden is gewoon dom in de black/white versie. Je kan overpowered zijn zonder onnodig te grinden en tijd te verspillen. Had al een lvl 48 Emboar bij de 4e of 5e badge. Daarna nauwelijks meer met hem gespeeld. Bij de Elite Four iedereen op lvl 50-52 en je loopt er door heen alsof het niks is.
ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef Rumille het volgende:
MrMoon, kan je op dit moment ruilen? Kreeg hem gisteravond opeens werkend.
Aight.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben op dit moment nog aan het werk, maar als je nog een uurtje hebt.. dan ben ik wel thuis..
mja sorry.. mn router viel even uit.. jij staat op voice chat.. waardoor ik je niet kan aanspreken..quote:
telt je aanbod nog steeds?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heb je vlot gedaanquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Rumille het volgende:
8 badges inmiddels binnen, nu aan het trainen in VR voor de Pokemon League.
Team:
- Samurott (46)
- Emboar (46)
- Serperior (46)
- Eelektrik (46)
- Unfezant (46)
- Fraxure (46)
misschien dat er al antwoord op was gegeven, maar van wat ik van internet begrepen heb qua ev trainenquote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je vast wel heel veel problemen tegenover Water, Fire en Rock types en zo.
Ik raadpleeg altijd serebii.net voordat ik mijn team samenstel.
Ik wil wel Pokémon die goede aanvallen kunnen leren van veel verschillende types.
Dat heb ik bij Heartgold ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit .... Ik koos namelijk een Furret. Die zou ik dan Surf, Fire Punch, Ice Punch en Thunderpunch leren.
Surf kon eerder en die andere zou ik hem dan bij de Move Tutor in Blackthorn City laten leren ... blijkt dus dat je hem die aanvallen bij een hele andere Move Tutor veel later in spel pas kon laten leren ...![]()
Zat ik dus met zo'n kutbeest met Surf, Shadow Claw en Strength en Headbutt.![]()
Zou iemand trouwens kunnen uitleggen hoe dat EV-trainen nou precies werkt?
Want bijvoorbeeld alleen maar Pokémon verslaan die je Speed punten geven (als je een slome Pokémon hebt), zoals Rattata en Pidgey, werkt totaal niet ...
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nu ook Surf heb.
Ik heb 6 badges en ben in Icirrus City en ik sta op het punt de Dragonspiral Tower te betreden.
Ik heb een team van 3, en daarnaast nog 1 Pokémon die False Swipe heeft geleerd:
Mijn team:
Seismitoad lv 53 (Dig, Strength, Poison Jab, Surf)
Scrafty lv 52 (Grass Knot, Poison Jab, Crunch, Brick Break)
Simisear lv 52 (Acrobatics, Grass Knot, Flame Burst, Crunch)
En m'n Pokémon-vang-Pokémon:
Samurott lv 50 (Slash, Revenge, Scald, False Swipe)
En ik was zo blij dat ik eindelijk Surf had, zodat ik het P2 Laboratory kon bezoeken ... kom ik daar aan, is het gewoon één miezerig huisje.![]()
Het is aan de ene kant wel een voordeel dat ik in de winter in Icirrus City ben aangekomen, zodat ik plekken kan bereiken die normaal gesproken niet bereikbaar zijn.
Maar aan de andere kant is het ook een nadeel ... nu moet ik wachten tot mei tot ik bepaalde Pokémon tegen kan komen ...
Het Lucky Egg is echt een geschenk uit de hemel; het trainen van m'n Pokémon gaat zo 2x zo snel.
Wat mij betreft één van de leukste Pokémonspellen tot nu toe.
Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
hopelijk ben je niet het ei vergeten mee te nemen van route 17? voor een larvesta.
daar ja, veel plezier met levelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef maxmit het volgende:
[..]
Waar is dat precies? ik ben bang dat ik 'm wel ben vergetenHeb alleen geen idee waar. Heb net de 8e badge opgehaald...
edit...
Ok, beginstadje links en dan in een huisje van een ranger...
lvl 59quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
daar ja, veel plezier met levelenje krijgt hem op lvl 1 (ei, logisch dus) en hij evolueert bij level 69 pas ofzo
+ de stats zijn ook om te huilen aangezien het 1st form is
Was mijn HG/Plat kwijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |