ah.. heb je dan een sawk? ik zal je friendcode er even bijzoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Black, mijn friend code staat wel in dit topic.
Zullen we het nu ff doen?
oke geen probleemquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nee, heb eigenlijk bijna niets :$
Hoe gaat dat traden eigenlijk precies?
ik kom er ook aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
ok, thanks, als im een keer wat moois heb zal ik het wel laten weten
i'm on my way to the pokecenter
primaquote:
geen dankquote:
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te biedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prima
ik heb ze beide mee dus het is geen probleem..
ah scraggy die had ik nog niet
nou ja mooie deal zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
haha, mijn team is nog erg dunnetjes, heb nog niet zo veel te bieden
Doe een gokjequote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Huh? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
White gehaald gisteren. Alweer een uurtje of drie er op zitten, genieten.
Tevens, WAT EEN MONGOLEN ZO KAN IK TOCH NIKS DOWNLOADEN OP MIJN DS LITE FUCKING WEP STELLETJE LUTSERS.
oeh.. dat is een leuk aanbod.. daar ga ik eens even over nadenkenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand nog op zoek naar pokés uit gen IV? Ga 1 dezer dagen wat pokés overzetten van HG/Platinum naar mijn White
Dat is toch geen probleem als je MAC filtering aan zet?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik kan niet online omdat ik dan praktisch mijn modem op onbeveiligd moet zetten. DS Lite kan alleen gebruik maken van een stomme verouderde beveiliging die niemand nog gebruikt anno 2011. En ik wil mijn stomme Pokémon 0.
ik kan er dus vanuit gaan dat het em niet meer wordt vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Rumille het volgende:
Ik heb zo'n Nintendo USB Connector, maar die werkt op de ene pc voor geen meter vanwege W7, op de andere pc pakt ie 'm eerst wel volledig en daarna totaal niet en op deze laptop kan ik de software niet eens volledig installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |