Praat nu tegen je in wi-fi room, ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef Haerrem het volgende:
Lol, omdat ik nu op mijn 3DS zit, ipv mijn normale ds, heeft hij mijn FC verandert
Hij is nu: 1377-7103-2133
Heb echt een zuigteamquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Haerrem het volgende:
Ook zin in 1 gevechtje?
Dan ren ik wel even naar de PC
Dacht ik dus ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Haerrem het volgende:
Ik dacht dat alle lvls wel op 50 werden gezet
Kwam er net achter dat ik mijn non-ev trained Samurott vergeten wasquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Simisage = awesome
Mensen onderschatten Simisage, kan een goed arsenaal aan moves leren.quote:
Ik probeer een Gyarados te EV trainenquote:
Dragon Dancequote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik probeer een Gyarados te EV trainenMijn eerste EV pokemon sinds Emerald
Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik probeer een Gyarados te EV trainenMijn eerste EV pokemon sinds Emerald
Ik ben absoluut geen meester in teams bouwenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan?
Ik heb voor deze game ook nog nooit EV trained, maar het ging wel makkelijk en meteen 2 gedaan.
Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen meester in teams bouwenEV train alleen pokés die mij aanstaan, en Gyarados is al mijn favoriet sinds Gen I
Ik heb al ook iets in gedachte..nu nog kijken als het wel goed samengaatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachten
http://serebii.net/games/evs.shtmlquote:
PM even wanneer je tijd hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef maxmit het volgende:
Heeft er iemand een Snivy over? Met pokerus zou ook leuk zijn eventueelals extraatje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seismitoad lvl 49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emboar lvl 49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cobalion lvl 43
info komt later, zit nu even niet in m'n team
Virizion lvl 45
idem
Unfezant lvl 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pokemon
Hoe oud zijn jullie, 7?Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!![]()
Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef maxmit het volgende:
[..]
Nooit gespeeld zeker of wel?
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena.
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
Denken dat we nog op school zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena.![]()
En 17![]()
Of ben je een meisje? in dat geval....Pokemon ruilen??
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Zeventien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena.
Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Zo is datquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zeventien.
Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.![]()
Niet fucken met lego trouwens...
Nee, ben geen meisjequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef maxmit het volgende:
[..]
Denken dat we nog op school zitten![]()
En 17![]()
Of ben je een meisje? in dat geval....Pokemon ruilen??
![]()
En jullie spelen pokemon
Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zeventien.
Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.
Hohoquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.![]()
Als trainer. Niet als Pokemon![]()
Wie gaat er nou verkleed als pokemon? Dat is toch absurd...![]()
pikatschu ik kies jou, verblind maxmit met je lelijkheid!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef maxmit het volgende:
[..]
Hoho![]()
Als trainer. Niet als Pokemon![]()
Wie gaat er nou verkleed als pokemon? Dat is toch absurd...![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:27 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
pikatschu ik kies jou, verblind maxmit met je lelijkheid!
Fijne diss, joh. De realiteit blijft echter dat jij hier als zeventienjarige zit te trollen in een pokémon topic. Verder alles oké met je zelfrespect? Maar hey, jij je zin. Kom maar met dat pokémon pak, dan trek ik hem aan en zullen we zien wie er van ons tweeën de echte baas is. Zal wel een pijnlijk gezicht worden, een gast in een Pikachu-pak die de chicks hosselt en zo'n internetheld die er huilend naast staat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
en dan ga ik verkleed als je trainer ;')quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Fijne diss, joh. De realiteit blijft echter dat jij hier als zeventienjarige zit te trollen in een pokémon topic. Verder alles oké met je zelfrespect? Maar hey, jij je zin. Kom maar met dat pokémon pak, dan trek ik hem aan en zullen we zien wie er van ons tweeën de echte baas is. Zal wel een pijnlijk gezicht worden, een gast in een Pikachu-pak die de chicks hosselt en zo'n internetheld die er huilend naast staat.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Zie het al voor me. 2 volwassen gasten. 1 als trainer en roept tegen de ander: "pikachu...donderschok!!". De volwassene verkleed als pikachu pakt zijn pistool en knalt de tegenstander neer. Ik zou me kapot lachen
Ach ja... 17 jarige internetheldjes die alleen maar online kunnen trollen. Trieste figuren die alleen maar onzin kunnen lullen en zelf niks kunnen.
Denk dat de meesten die nog pokemon spelen rond de 22-30 jaar oud zijn. 14 jaar geleden begon het. Toen was onze trolletje net 3 en zat hij nog in zijn luiers. Iedereen die er mee begon was rond de 10-15 jaar oud...do the math om te zien hoe oud de meesten tegenwoordig zijn. Ik kijk nog steeds de oude He-man, Thundercats, dungeons and Dragons tv series puur voor nostalgie en fun. Dus waarom zou ik datzelfde niet met Pokemon kunnen doen...of alle Mario, Prince of Persia, Link, Commander Keen games.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef Falstyr het volgende:
Zie het al voor me. 2 volwassen gasten. 1 als trainer en roept tegen de ander: "pikachu...donderschok!!". De volwassene verkleed als pikachu pakt zijn pistool en knalt de tegenstander neer. Ik zou me kapot lachen
Ik sluit mij hier bij aan en bevestig ook meteen de leeftijdquote:Denk dat de meesten die nog pokemon spelen rond de 22-30 jaar oud zijn. 14 jaar geleden begon het. Toen was onze trolletje net 3 en zat hij nog in zijn luiers. Iedereen die er mee begon was rond de 10-15 jaar oud...do the math om te zien hoe oud de meesten tegenwoordig zijn. Ik kijk nog steeds de oude He-man, Thundercats, dungeons and Dragons tv series puur voor nostalgie en fun. Dus waarom zou ik datzelfde niet met Pokemon kunnen doen...of alle Mario, Prince of Persia, Link, Commander Keen games.![]()
22 Jaar, ben er vanaf het begin erbij , in chronologische volgorde:
Red -> Yellow -> Crystal -> Gold ->Ruby -> Emerald -> Pearl -> platinum -> HeartGold -> en nu dus White.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Ik heb nu al een week of 3 Pokémon White.
Mijn zesde spel .... na Pokémon Yellow, Silver, Sapphire (die was trouwens waardeloos), Pearl en Heartgold.
Wat zitten jullie Pokémon trouwens op lage levels! Serieus met Pokémon van level 50 naar de Elite Four gaan?
Ik heb, traditiegetrouw, een team van 3 Pokémon waar ik mee vecht. Op dit moment ben ik rond Driftveil City aan het trainen en heb ik 4 badges.
Mijn team:
Simisear lv 43
Seismitoad lv 43
Scrafty lv 43
Zodra ze alledrie op level 45 zitten, ga ik naar de Driftveil Gym.
Ik heb zeg maar een soort schema:
Voor gym 1 Pokémon minstens op level 20.
Voor gym 2 Pokémon minstens op level 30.
Voor gym 3 Pokémon minstens op level 35.
Voor gym 4 Pokémon minstens op level 40.
Voor gym 5 Pokémon minstens op level 45.
Voor gym 6 Pokémon minstens op level 50.
Voor gym 7 Pokémon minstens op level 55.
Voor gym 8 Pokémon minstens op level 60.
Voor de Elite Four Pokémon minstens op level 70.
Beetje dwangmatig, maar goed, ik ben dan ook een stomme OCD'er.![]()
Ik snap dat hele EV-trainen trouwens niet. Ik heb het wel een keer geprobeerd in Heartgold omdat mijn Parasect False Swipe en Spore kon om Pokémon te vangen, maar supersloom was.
Ontelbare Rattata's, Pidgeys en andere Pokémon die je Speedpunten bezorgen verslagen, maar het heeft totaal geen nut gehad ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Heh? Elite Four zijn de eerste keer maar Lvl 46-48quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nu al een week of 3 Pokémon White.
Mijn zesde spel .... na Pokémon Yellow, Silver, Sapphire (die was trouwens waardeloos), Pearl en Heartgold.
Wat zitten jullie Pokémon trouwens op lage levels! Serieus met Pokémon van level 50 naar de Elite Four gaan?
Ik heb, traditiegetrouw, een team van 3 Pokémon waar ik mee vecht. Op dit moment ben ik rond Driftveil City aan het trainen en heb ik 4 badges.
Mijn team:
Simisear lv 43
Seismitoad lv 43
Scrafty lv 43
Zodra ze alledrie op level 45 zitten, ga ik naar de Driftveil Gym.
Ik heb zeg maar een soort schema:
Voor gym 1 Pokémon minstens op level 20.
Voor gym 2 Pokémon minstens op level 30.
Voor gym 3 Pokémon minstens op level 35.
Voor gym 4 Pokémon minstens op level 40.
Voor gym 5 Pokémon minstens op level 45.
Voor gym 6 Pokémon minstens op level 50.
Voor gym 7 Pokémon minstens op level 55.
Voor gym 8 Pokémon minstens op level 60.
Voor de Elite Four Pokémon minstens op level 70.en ze stellen niks voor, enige die mij een verzetje gaf was Ghetsis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je pokes lvl 43 en maar 4 badges? sheeet, hoezo veel grinden
Op dit punt hoef je niet eens meer te trainen, je red het wel vanaf dit punt met die levels puur door enkel op trainers los te gaan.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: