Praat nu tegen je in wi-fi room, ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef Haerrem het volgende:
Lol, omdat ik nu op mijn 3DS zit, ipv mijn normale ds, heeft hij mijn FC verandert
Hij is nu: 1377-7103-2133
Heb echt een zuigteamquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Haerrem het volgende:
Ook zin in 1 gevechtje?
Dan ren ik wel even naar de PC
Dacht ik dus ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Haerrem het volgende:
Ik dacht dat alle lvls wel op 50 werden gezet
Kwam er net achter dat ik mijn non-ev trained Samurott vergeten wasquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Simisage = awesome
Mensen onderschatten Simisage, kan een goed arsenaal aan moves leren.quote:
Ik probeer een Gyarados te EV trainenquote:
Dragon Dancequote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik probeer een Gyarados te EV trainenMijn eerste EV pokemon sinds Emerald
Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik probeer een Gyarados te EV trainenMijn eerste EV pokemon sinds Emerald
Ik ben absoluut geen meester in teams bouwenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan?
Ik heb voor deze game ook nog nooit EV trained, maar het ging wel makkelijk en meteen 2 gedaan.
Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen meester in teams bouwenEV train alleen pokés die mij aanstaan, en Gyarados is al mijn favoriet sinds Gen I
Ik heb al ook iets in gedachte..nu nog kijken als het wel goed samengaatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |