Dit dus.quote:
waar het hart van vol isquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Xantalien het volgende:
Ik zie nu in m'n gedachten meiden met laag uitgesneden shirtjes en blonde haren rondhoppend op een skippybal. Ik moet echt minder bier drinken.
Meen je dat was 20 jaar geleden anders?quote:18 jaar
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
quote:
Hé, ik ben hetero.quote:
Je snapt wel wat ik bedoel met 14 jarige sletjes of een meisje wat echt verliefd is en niet ondertussen ook nog bezig is met 7 andere jongens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef candygirl het volgende:
[..]
Meen je dat was 20 jaar geleden anders?
En met iemand waarvan je houd? Hoe kun je nu op je 15 de echt van iemand houden, op kalverliefde na die overgaat.
Je begin fase van sex is toch juist experimenteren?
En nee ik had er geen drie of meer gehad op mijn 15 de ,maar zie niet in wat er mis mee is als dit wel zo is.
Betekent jouw nickname nou eigenlijk nachten? Zo ja, Ik heb er best lang over moeten doen om dat door te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef n8n het volgende:
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn
Groepsknuffel anyone?
quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef Houniet het volgende:
Ik was zo chagrijnig maar dankzij een mms heel goed. Vrouwen
![]()
.
Nee je krijgt niets te zienquote:
verbasterd fonetisch nathan in het engelsquote:Op zondag 3 april 2011 03:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Betekent jouw nickname nou eigenlijk nachten? Zo ja, Ik heb er best lang over moeten doen om dat door te hebben.
Een paar uur later en 1 gesprek verder heb je weer het gevoel dat je leven in elkaar stortquote:
Ohquote:
nnquote:Op zondag 3 april 2011 16:04 schreef candygirl het volgende:
[..]
Een paar uur later en 1 gesprek verder heb je weer het gevoel dat je leven in elkaar stort
dit dus. Maar verder wel goed, lekker gedouched en nu lekker relaxen en laatste details op mijn pc installarenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef pgrferrari het volgende:
Moe, heel moe en weer een zware week voor de boeg.
Ook erge hoofdpijn
Je hebt stevig door gefietst of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Xantalien het volgende:
KUT, volgens mij heb 'k net m'n kleine teen gebroken.![]()
Was nog niet weg.quote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt stevig door gefietst of lijkt dat maar zo?
Deur wilde niet dicht, dus ik dacht; heuj, daar kan 'k ook wel (met den bloten voet) tegenaan trappen.quote:
Dat kun je altijd proberen inderdaad. Gelukkig is het je kleine teen maar.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Deur wilde niet dicht, dus ik dacht; heuj, daar kan 'k ook wel (met den bloten voet) tegenaan trappen.
Auto kopenquote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Eindelijk thuis!
Ik heb zo'n hekel aan het openbaar vervoer en dat wachten altijd. Ik ben zo ongeveer twee uur onderweg terwijl je met de auto er binnen een kwartier bent.![]()
Ik zie echt op tegen de rest van de week, wordt echt te druk en allerlei dingen doen die ik niet wil doen.
Da's minder. OV is echt ronduit klote.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe dan?! Ik ben een arme student.
en hou jij je zogenaamde goede adviezen voor je. En als je moe ben, ga dan slapen. Zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek of vertel het aan de persoon in kwestie.
OT: te moe voor woorden.
quote:
Wat ben jij toch een mietjequote:
Jij ook al? Fijn he!?quote:
thxquote:
Inderdaad. Op het moment dat ze er niet meer zijn (quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt tenminste nog ouders, leer ze dus maar waarderen i.p.v. steeds te jammeren.
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.quote:Je ouders hebben je op deze wereld gezet
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.quote:hebben je opgevoed
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.quote:dankzij hen heb je kunnen studeren
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.quote:kunnen sporten
Nee, ze mogen sterven.quote:Beetje meer waardering zou wel op z'n plaats zijn.
Goeiedag zeg, de liefdequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.
[..]
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.
[..]
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.
[..]
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.
[..]
Nee, ze mogen sterven.
Tot je 18e hebben je ouders wel alles voor je betaald en het lijkt me sterk dat jouw zus je in je eentje heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was ongewenst gekomen, hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen.
[..]
Dat was meer mijn zus die mij heeft opgevoed.
[..]
Het is dat het moet, maar sinds ik 18 ben moet ik alles zelf betalen.
[..]
Altijd al op voetbal gewild maar mijn ouders hebben mij er nooit op gelaten.
[..]
Nee, ze mogen sterven.
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Op het moment dat ze er niet meer zijn () dan denkt hij nog weleens terug aan dit soort trieste opmerkingen.
Sowieso zeiken over je ouders. Je ouders hebben je op deze wereld gezet, hebben je opgevoed, dankzij hen heb je kunnen studeren, kunnen sporten, etc. Beetje meer waardering zou wel op z'n plaats zijn.
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.
De reactie van Dimens hierop vindt ik niet passend, maar om nou direct iemand te corrigeren als hij even te kennen geeft dat ie van z'n ouders baalt...
Door blijven gaan, het heeft bij mij ook best lang geduurd maar nu werk ik inmiddels al weer bijna een jaar met veel plezierquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef cafpow het volgende:
wel oke, op het feit na dat ik weer ben afgewezen bij de 5e vacature waar ik op reageerik begin een beetje moedeloos te worden
Ach, hij praat altijd negatief over zijn ouders dus ik vind het héél passend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen baalt wel eens van z'n ouders.
De reactie van Dimens hierop vindt ik niet passend, maar om nou direct iemand te corrigeren als hij even te kennen geeft dat ie van z'n ouders baalt...
Ik ken heel wat mensen die hun ouders niet waarderen en volkomen terecht in veel gevallen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?
Tja, er zijn extreme uitzonderingssituaties inderdaad, maar daar lijkt het hier niet op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken heel wat mensen die hun ouders niet waarderen en volkomen terecht in veel gevallen.![]()
Respect en waardering en zijn geen onvoorwaardelijke zaken, ook niet tussen ouder en kind.
OT: moe!
Ik denk dat Dimens ook nog een beetje puberaal is. Heb je zijn fobo/profiel al gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat 'n beetje puberaal gedrag. Als je je ouders niet waardeert, wie waardeer je dan wel?
Ik waardeer mijn zus en mijn broer, die zijn er altijd voor mij geweest maar die zijn helaas het huis uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar om iets voor 2,5 maand te vinden gaat lastig en je hebt veel fysiek magazijn of orderpicker en dat kan ik niet aan;(quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel goed
[..]
Door blijven gaan, het heeft bij mij ook best lang geduurd maar nu werk ik inmiddels al weer bijna een jaar met veel plezier
Herrrrkenbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
wens even dat ik een paar dagen in de maand jongen was
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
wens even dat ik een paar dagen in de maand jongen was
We vroegen er niet echt om hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef sararaats het volgende:
Heel eerlijk? Beroerd want ik heb een snotvalling. M'n neus is een slagveld.
eet smakelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef sararaats het volgende:
Heel eerlijk? Beroerd want ik heb een snotvalling. M'n neus is een slagveld.
Mensen die de waardering wel verdienen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wiequote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef ad0rable het volgende:
er zit een leuke jongen tegenover mij...
wat?????quote:
Iets met ouders die tegen je zeggen dat je een ander huis kunt zoeken, vriendinnen die raar doet en alles zit ineens tegen.quote:
quote:
quote:
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef n8n het volgende:
Opgelucht, 2 dagen voor de deadline mijn portfolio drukklaar en bij de drukker. Kan voor het eerst in 2 weken ademhalen
Sleutel, auto, goed bezig zo te lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.![]()
OT: beetje dubbel. Aan de ene kant heel veel zin in het weekend (krijgen de sleutel van het huis, ik krijg waarschijnlijk een auto, proefmake-up voor de bruiloft, etc) en aan de andere kant helemaal geen zin in het weekend (moet maandag een tentamen halen en heb absoluut geen zin om te leren).
Herkenbaar, mijn ouders willen mij dus ook het huis uit hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Iets met ouders die tegen je zeggen dat je een ander huis kunt zoeken, vriendinnen die raar doet en alles zit ineens tegen.
So did Iquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef cafpow het volgende:
voel me veels te druk..en kan niet tot rust komen...
Ik ben net een maand 16....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ouders willen mij dus ook het huis uit hebben
succes.
je gaat iedereen lopen quoten?quote:
Handen uit je broek halenquote:
Als het in 1 keer goed geprint is wel jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.![]()
Neem zspm contact op met je begeleider en biecht deze situatie eerlijk op. Voor mij gold hetzelfde.. en bij navragen bleek dat de deadline niet zo hard was als het leek, zeker niet als blijkt dat je er bijna overspannen van raakt. Maar wel snel bellen en eerlijk zijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn motivatie begint langzamerhand terug te komen. Helaas moet nog zeker 90% van mijn hele afstudeerscriptie gedaan worden en moet ik over een 2,5 week al een zo goed als volledig eindconcept in gaan leveren.....![]()
Helaas raak ik nogal geblokkeerd door de nodige persoonlijke issues die om mij heen gebeuren, dus is het erg lastig om hier mee aan de slag te gaan.
Maar ze zeggen het welquote:
Jup. Trouwens, ik schrik ervan hoe mensen schrikken als ik vertel hoe ik vroeger, en nu nog steeds gestraft word, als ik iets misdaan heb. Ik word getrapt met de werkschoenen van pa,of geslagen, of aan m'n arm mee naar buiten gesleurd. Is dat echt zo vreselijk? Ik bedoel, dat krijgt iedereen toch wel eens?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ze zeggen het wel![]()
Wacht maar tot je 18 bent, dan wordt het allemaal anders en gaan ze het echt menen
Maakt het wat uit of het normaal is? Ik vind het belachelijk, het is een teken van onmacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jup. Trouwens, ik schrik ervan hoe mensen schrikken als ik vertel hoe ik vroeger, en nu nog steeds gestraft word, als ik iets misdaan heb. Ik word getrapt met de werkschoenen van pa,of geslagen, of aan m'n arm mee naar buiten gesleurd. Is dat echt zo vreselijk? Ik bedoel, dat krijgt iedereen toch wel eens?
Oh dat is heel irritant, heb het ook gehad , en toen moest ik een lange tijd bij ouders steeds wassen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mn wasmachien is stuk.. net na het aanzetten liep hij helemaal leeg! Dus overal water langs muren naar beneden en veel dozen met spullen die met voeten in het water stonden![]()
Spullen zijn gered.. maar de machine is nu dus stuk
(en mijn huis is nu een ravage).
Jeeemig, 't gaat bij jou allemaal wel mis de laatste tijd he, met spullen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mn wasmachien is stuk.. net na het aanzetten liep hij helemaal leeg! Dus overal water langs muren naar beneden en veel dozen met spullen die met voeten in het water stonden![]()
Spullen zijn gered.. maar de machine is nu dus stuk
(en mijn huis is nu een ravage).
Beter doe je er wat aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef ad0rable het volgende:
er zit een leuke jongen tegenover mij...
Ik ben er mee opgegroeid, ik vind het 'normaal'. Al zou ik 't zo niet bij m'n eigen kinderen aanpakken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Maakt het wat uit of het normaal is? Ik vind het belachelijk, het is een teken van onmacht.
Ja, wegjagen en zo.quote:
Dat doen alleen 16 jarige giechelende verlegen meisjesquote:
Zo verlegen ben je niet aj tegen zo'n jongen zegt; KSSSSST WEG.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat doen alleen 16 jarige giechelende verlegen meisjes.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Zo verlegen ben je niet aj tegen zo'n jongen zegt; KSSSSST WEG.
Ik snap het eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
OT: Honger en zin in vanavond.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Houniet het volgende:
![]()
Al mijn studiepunten binnen, nu nog afstuderen afronden
. Blij.
Ik profiteer maar even mee van jouw vrolijkheid. Kan me voorstellen dat dat leuk isquote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toestemming gekregen om mijn concept scriptie in te leverenAlles is dus goed tot nu toe.. zou ik dan volgende maand afgestudeerd zijn?
ik heb zin in ijs!!quote:
Waarom neem je dan niet iets?quote:
Dát, mevrouw, is ernstig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |