Dit dus.quote:
waar het hart van vol isquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Xantalien het volgende:
Ik zie nu in m'n gedachten meiden met laag uitgesneden shirtjes en blonde haren rondhoppend op een skippybal. Ik moet echt minder bier drinken.
Meen je dat was 20 jaar geleden anders?quote:18 jaar
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
quote:
Hé, ik ben hetero.quote:
Je snapt wel wat ik bedoel met 14 jarige sletjes of een meisje wat echt verliefd is en niet ondertussen ook nog bezig is met 7 andere jongens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef candygirl het volgende:
[..]
Meen je dat was 20 jaar geleden anders?
En met iemand waarvan je houd? Hoe kun je nu op je 15 de echt van iemand houden, op kalverliefde na die overgaat.
Je begin fase van sex is toch juist experimenteren?
En nee ik had er geen drie of meer gehad op mijn 15 de ,maar zie niet in wat er mis mee is als dit wel zo is.
Betekent jouw nickname nou eigenlijk nachten? Zo ja, Ik heb er best lang over moeten doen om dat door te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef n8n het volgende:
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn
Groepsknuffel anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |