Detailsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef Xantalien het volgende:
Ik ga in het vervolg alleen bier drinken als m'n vriend bij me is. Hallo zeg.![]()
Ik. heb. zin.quote:
Hehe herkenbaar, word zo nu en dan gebeld met die boodschapquote:
06vriendje bellen?quote:
De boodschap is duidelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg dat je van nummer bent veranderd, en dan geef je mijn nummer![]()
Verdomme ik ga offtopic, zal het niet meer doen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, word zo nu en dan gebeld met die boodschap
Vriendlief woont 45 km verderop, en heeft net een ongeluk gehad, wat heeft geresulteerd in een gebroken arm waarmee hij dus tot en met z'n elleboog in 't gips zit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
06vriendje bellen?
OT: verdomd moe na zo'n dag werken in de hitte. Als ik geen geld nodig had zou ik naar huis zijn gegaan en er nog een leuke dag van hebben gemaakt, maar helaas.
Afstands relatiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:04 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
Vriendlief woont 45 km verderop, en heeft net een ongeluk gehad, wat heeft geresulteerd in een gebroken arm waarmee hij dus tot en met z'n elleboog in 't gips zit.
Morgen word ik gebracht door mams.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afstands relaties![]()
Dat hij een gebroken arm heeft maakt voor de seks niets uit, je kunt altijd nog boven op hem zitten terwijl hij rustig blijft liggen. Hij kan sowieso zijn andere arm nog gebruiken.
Kan je niet met de auto of het OV naar je vriend toe gaan, zal hij vast ook wel blij mee zijn?
16 jarige meisjes die al seks hebben, waar gaat dat heen met de wereldquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Morgen word ik gebracht door mams.Ben zelf 16, en heb m'n brommerrijbewijs nog niet, en m'n quad is vandaag total loss verklaard; vast gelopen, wiel ligt er half af, en de kickstarter maakt geen contact meer.
Ik zeg niet dat ik al volledige seks heb.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
16 jarige meisjes die al seks hebben, waar gaat dat heen met de wereld![]()
Ik ben trouwens wel jaloers op die quad van jou, ikzelf bereid ook wel eens een quad en ik moet zeggen dat het echt mooie dingetjes om te spelen zijn.
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik al volledige seks heb.Maar ja, 16 jarige meisjes zijn ook wel eens geil.
Nou, zoveel heb ik niet meer aan m'n quad. Reparatie zou ongeveer 400 euro kosten; m'n quad kostte 600.We verkopen 'm nu voor 300. Verder nog even sparen en dan komt er een crossbrommert.
Damn, uit welke eeuw ben jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denken![]()
Zonde van je quad. Ik zou er zelf graag een willen hebben maar dat heeft niet zoveel nut in de Randstad. Sowieso is het niets als je over de wegen moet rijden, over bagger ed. is veel en veel leuker.
Zeker zonde. Ik reed op 'n industrie terrein met hier en daar een plas. Ik maak een bocht, hoor een schuur geluid en zet 'm uit. Probeer 'm opnieuw te starten; elektrische start doet het niet; accu dood. Kickstarter trapt in een keer helemaal door, en maakt geen contact meer. Toen met startkabels aangezet en naar de schuur gereden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denken![]()
Zonde van je quad. Ik zou er zelf graag een willen hebben maar dat heeft niet zoveel nut in de Randstad. Sowieso is het niets als je over de wegen moet rijden, over bagger ed. is veel en veel leuker.
Of op d'r 16e nog geen kind heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, uit welke eeuw ben jij?Tegenwoordig mag je volgens mij blij zijn als je dochter op haar 13e nog maagd is..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Of op d'r 16e nog geen kind heeft.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef Ausputzert het volgende:
Vrouwen die voor hun 40e geen oma zijn.Dan is er wel wat mis gegaan binnen de familie.
18 jaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, uit welke eeuw ben jij?Tegenwoordig mag je volgens mij blij zijn als je dochter op haar 13e nog maagd is..
Ik zeg ook niet dat ik het een goede ontwikkeling vind...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
18 jaar![]()
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
Zo'n persoon ben ik niet, en ook nooit geweest. Ik zou dat ook niet willen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
18 jaar![]()
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
ik las in eerste instantie .......zin in een heleboel negersquote:
Dat is zeg maar.. jouw meningquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |