quote:
quote:
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:26 schreef n8n het volgende:
Opgelucht, 2 dagen voor de deadline mijn portfolio drukklaar en bij de drukker. Kan voor het eerst in 2 weken ademhalen
Sleutel, auto, goed bezig zo te lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.![]()
OT: beetje dubbel. Aan de ene kant heel veel zin in het weekend (krijgen de sleutel van het huis, ik krijg waarschijnlijk een auto, proefmake-up voor de bruiloft, etc) en aan de andere kant helemaal geen zin in het weekend (moet maandag een tentamen halen en heb absoluut geen zin om te leren).
Herkenbaar, mijn ouders willen mij dus ook het huis uit hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Iets met ouders die tegen je zeggen dat je een ander huis kunt zoeken, vriendinnen die raar doet en alles zit ineens tegen.
So did Iquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef cafpow het volgende:
voel me veels te druk..en kan niet tot rust komen...
Ik ben net een maand 16....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ouders willen mij dus ook het huis uit hebben
succes.
je gaat iedereen lopen quoten?quote:
Handen uit je broek halenquote:
Als het in 1 keer goed geprint is wel jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 dagen voor de deadline, ruim op tijd dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |