Je hebt stevig door gefietst of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Xantalien het volgende:
KUT, volgens mij heb 'k net m'n kleine teen gebroken.![]()
Was nog niet weg.quote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt stevig door gefietst of lijkt dat maar zo?
Deur wilde niet dicht, dus ik dacht; heuj, daar kan 'k ook wel (met den bloten voet) tegenaan trappen.quote:
Dat kun je altijd proberen inderdaad. Gelukkig is het je kleine teen maar.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Deur wilde niet dicht, dus ik dacht; heuj, daar kan 'k ook wel (met den bloten voet) tegenaan trappen.
Auto kopenquote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Eindelijk thuis!
Ik heb zo'n hekel aan het openbaar vervoer en dat wachten altijd. Ik ben zo ongeveer twee uur onderweg terwijl je met de auto er binnen een kwartier bent.![]()
Ik zie echt op tegen de rest van de week, wordt echt te druk en allerlei dingen doen die ik niet wil doen.
Da's minder. OV is echt ronduit klote.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe dan?! Ik ben een arme student.
en hou jij je zogenaamde goede adviezen voor je. En als je moe ben, ga dan slapen. Zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek of vertel het aan de persoon in kwestie.
OT: te moe voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |