SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de test: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Als score kreeg ik 32...
[ Bericht 3% gewijzigd door AntMergus op 02-04-2011 20:55:42 ]
Kijk eens verder op die site! Dr. Baron Cohen heeft autisme aan een dosis mannelijkheid van het brein gekoppeld, daar staat ook een test over.quote:
quote:Uw score op deze test is 36.
32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
quote:0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Asperger is een autismespectrum stoornisquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Under_Score het volgende:
is zon asperger test nou hetzelfde dan? de resultaten lijken beide stoornissen bij elkaar te voegen.
Ik dacht dat autisten juist moeite hadden met beelden indenkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef RianaLuna het volgende:
31..
Klopt wel, ik kan vaak hele beelden voor me zien en indenken, en ik houd niet van maken van nieuwe contacten (vind ik eng)..
ja, maar dan zou je PDD enzo ook wel verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Asperger is een autismespectrum stoornis
PDD NOS is kort door de bocht alles wat wel een stoornis is maar net niet voldoet aan de criteria voor autisme of een andere stoornis. Een soort restjesverzamelvat zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, maar dan zou je PDD enzo ook wel verwachten.
Oh.. haha nya bij mij komt dat eng vinden van praten met mensen omdat ik gepest werd. En in beelden doe ik altijd, en dan zie ik ook vaak enge dingen voor me.. XD zoals toen met gym dat ik van de bok af flikker -.-"quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Ik dacht dat autisten juist moeite hadden met beelden indenken
quote:Uw score op deze test is 34
32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Als ik 1 punt minder had gehad, dan was er niets aan de hand. Nu wel. HOE KAN DIT, WAT IS DIT. Zo'n groot verschil kan er toch niet in zitten, in 1 punt? IK RAAK HIERDOOR VAN STREEK.quote:Uw score op deze test is 23.
23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Licht eraan, een test kan niet veel zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:04 schreef Kadooosh het volgende:
32-49 is heel hoog
En nu ben ik een autist
quote:Uitslag
Uw score op deze test is 16.
Een hoer scoren? wat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef SpecialK het volgende:
Ik had verwacht dat ik hoer zou scoren
[..]
quote:
Ik had ook 21, met dezelfde aanvullingquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Uw score op deze test is 21.
Klopt wel, ben niet iemand die altijd anderen om zich heen wil hebben, maar vind het ook vrij gemakkelijk om gewoon een praatje met iemand te maken.
Ik heb pdd nos en scoor 32 :dquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:02 schreef Eltonno het volgende:
20, terwijl ik pdd-nos heb![]()
Als je het echt wilt weten zal je toch naar de psych moeten, zo'n testje werkt bijna nooit goed
Ach lotgenootquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef Elvi het volgende:
Ik scoor 25:
"U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes"
En wat heb je daar aan voor jezelf?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef Aalbers het volgende:
Ik kom op zeven uit. Je kan wel heel makkelijk die test beïnvloeden, zijn wel heel logische vragen..
Je kan wel de testmaker bedriegen maar nooit jezelf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan voor jezelf?
Niks, ik zeg ook niet dat ik dat heb gedaan. Maar die test is wel overduidelijk in zijn vraagsoort..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En wat heb je daar aan voor jezelf?
Dat je die vragen zo goed doorziet wijst op een sterk empathisch vermogen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Niks, ik zeg ook niet dat ik dat heb gedaan. Maar die test is wel overduidelijk in zijn vraagsoort..
Oeeh. dan heb ik drie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat je die vragen zo goed doorziet wijst op een sterk empathisch vermogen.
-4 voor je score!
Kunnen we dan de conclusie trekken dat jij normaler bent dan de meeste mensen?quote:
Straks komen ze met een onderzoek waarin staat dat 'te normaal' zijn eng is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kunnen we dan de conclusie trekken dat jij normaler bent dan de meeste mensen?
quote:Uw score op deze test is 8.
58745 deelnemers hebben deze test ingevuld.
0-10 is een lage score
Normaler zijn dan de meeste mensen kan niet, als de meeste mensen normaal zijn en jij bent ''normaler'' dan is dat raar en niet normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Straks komen ze met een onderzoek waarin staat dat 'te normaal' zijn eng is.En dus mensen die normaler zijn dan normaal niet kloppen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef sciter het volgende:
[..]
[..]
Normaler zijn dan de meeste mensen kan niet, als de meeste mensen normaal zijn en jij bent ''normaler'' dan is dat raar en niet normaal.
Volgens mij ben ik ook geen autist.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Nogsteeds onder de gemiddelde autist.
egenelijk aleen maar. En dan lekker op de mond, tong erbijquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij wilde ook nooit dat je moeder je een kus gaf als je naar school ging toen je 6 was?
En dan toch 230. Volgens mij lieg jij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
egenelijk aleen maar. En dan lekker op de mond, tong erbij
Zou niet weten hoe, ben te eerlijk,.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef sciter het volgende:
[..]
En dan toch 230. Volgens mij lieg jij.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef vergezocht het volgende:
[..]
OKE, autist.![]()
Oeps verkeerd topic om daarmee te schelden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt mijn gevoelens pijn gedaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KKK OESSSS ***** @!!!!!! O NEEE NEE
quote:Op zondag 3 april 2011 00:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je hebt mijn gevoelens pijn gedaan !![]()
KKK OESSSS ***** @!!!!!! O NEEE NEE
Naja, je mag "telefoonnummers" ook vervangen door "e-mail adressen".quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Rapaille het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 12.
58792 deelnemers hebben deze test ingevuld.11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Tering, zolang bezig voor iets wat je al kan inschatten. 50 vragen, wie verzint zoiets. Bepaalde vragen heb ik maar gegokt (telefoonnummers onthouden? wie doet dat nog?)
Nu zit je zeker met je hoofd tegen de muur te bonken hè.quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Megakroelbeestje het volgende:
uw score op deze test is 24.
FUUUUUUUUUUUUUU
Te grommen in een hoek.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu zit je zeker met je hoofd tegen de muur te bonken hè.
Ah, ik dacht dat het ging om getallen. Beetje zoals in de film rainmaker? E-mailadressen kan ik wel goed onthouden.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, je mag "telefoonnummers" ook vervangen door "e-mail adressen".
Edit: het letterlijk nemen van vragen (en geen eigen invulling er aan geven) is typisch iets voor autisten.
Rain Man, jij kunt niet eens filmtitels onthouden, nepautist.quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het ging om getallen. Beetje zoals in de film rainmaker? E-mailadressen kan ik wel goed onthouden.
Ok, ik had 28 en wist het zelf ook alwel.quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik hoef die test niet te doen, ik heb een officiële diagnose
quote:Gefeliciteerd. U bent erg goed in het herkennen van emoties. Misschien hebt u wat langer dan een fractie naar de foto's gekeken, want dan hebben de meeste mensen er maximaal 10 goed.
dat betekent dat je homo bentquote:Op zondag 3 april 2011 03:11 schreef Zoheetik het volgende:
Maar ik begrijp niet wat er nou staat, er staat 1x dikgedrukt dat ik een "mannelijk brein" heb en 2x dikgedrukt dat ik een "vrouwelijk brein" heb.
Ik ben ook homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons net andersomquote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef knuffelkonijntje het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 9.
59055 deelnemers hebben deze test ingevuld.
0-10 is een lage score
Mijn man laat ik hem ook doen, die moet minstens 32 hebben nav de vragen.
Als mijn score nog 10 punten hoger is ben ik nog niet autistischquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef Faxie het volgende:
Ik heb deze test ergens anders eens gemaakt, en ik scoor 35. Maarja, 't kan net zo goed 10 punten lager of 10 punten hoger zijn, aangezien de vraagstelling nogal kut is.
Ik heb wat trekjes, en 't boeit me geen hol meer. Kan er prima mee omgaan ondertussen.
Als je geen autist wil zijn is het met een beetje intelligentie makkelijk om de test te manipulerenquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef sciter het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of je score ook afhangt van de mate van je intelligentie.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als je geen autist wil zijn is het met een beetje intelligentie makkelijk om de test te manipuleren
Herkenbaarquote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bij ons net andersom
Mijn vrouw had 8![]()
"anders hield ik het ook niet met jou uit" zei ze
ADHD? (Wat ik ook heb)quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Duurde me te lang. Ben ik nu autist?
quote:11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
'Autistische trekjes' vind ik een nogal subjectieve term. De ene beschouwt iets als een trekje de ander weer niet. Dus?quote:
Hier http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef DutchSpike het volgende:
wtf, waar staat die test? paas ff linkje, jwt.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn mensen die hoger dan 23 scoren een soort van zielige, slappe friendzone stakkers.
onder de 20 is een zielige stakker. en nu niet terugkomen met "boven de 20 is een zielige stakker". dat kan mijn autistenbrein niet aan.quote:
Haha, ik heb trouwens geen hekel aan autisten hoor, enkel aan autisten die een hekel hebben aan niet-autisten.quote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onder de 20 is een zielige stakker. en nu niet terugkomen met "boven de 20 is een zielige stakker". dat kan mijn autistenbrein niet aan.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga een website maken voor autisten. autistje.nl en dan ga ik lekker elke week de lay out veranderen. zonder het aan te kondigen. muhahaha
L33T! Onze taak, de autisten uitroeien en onze elite groepje voortplanten.quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij zit in het koele groepje:
- Niels9611
- Sciter
- Geertbukken
- Gamezz
Met 8 punten.
Socios.quote:1. Ik verzamel graag informatie over reeksen van voorwerpen (zoals automerken, vogelsoorten, treinmodellen, planten, etc.)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga een website maken voor autisten. autistje.nl en dan ga ik lekker elke week de lay out veranderen. zonder het aan te kondigen. muhahaha
Exactquote:Op maandag 4 april 2011 10:18 schreef Zoheetik het volgende:
We zijn gefascineerd door tabelletjes en getallen, daarom maken we een poll.
quote:Uw score op deze test is 15.
11-22 is een gemiddelde score. U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Ik denk dat ik een aantal jaar geleden hoger gescoord had. Maar gelukkig worden de meeste mensen wat spontaner naarmate ze ouder wordenquote:Uitslag
Uw score op deze test is 11.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef AntMergus het volgende:
Omdat sharr denkt dat iedereen op FOK! autisme heeft, en autismevind. Stel ik voor dat iedereen een autisme test gaat doen en hier post wat zijn score is. Ter eerlijkheid heb ik autisme (= diagnose). ik kan er redelijk mee omgaan.
TS kan er mee omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de test: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Als score kreeg ik 32...
quote:Uw score op deze test is 29.
Hoe reageer jij dan op een RfC (request for change) als ik je ondertitel lees.. Of heeft die change betrekking op Obamaquote:
Nummerborden trekken mn aandacht ook.. ik probeer er ook altijd woorden van te makenquote:Op maandag 4 april 2011 12:36 schreef Moira. het volgende:
"nummerborden trekken mijn aandacht"
Ik werk bij een tankstation dus ik móét wel
[..]
Wat komt uit deze?quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef Razor21 het volgende:
Ons zoontje heeft autisme (zwaarste vorm).
Toeval wil dat ik (31 jaar) vanmiddag bij een instantie echt zo'n test krijg + een ADHD test.
Nog niet gedaan zo eerst richting de Meregaard in Almere voor de testen (14:30 uur).quote:
Het duurde mij 3 minuutjes, even doenquote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog niet gedaan zo eerst richting de Meregaard in Almere voor de testen (14:30 uur).
Change deniedquote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoe reageer jij dan op een RfC (request for change) als ik je ondertitel lees.. Of heeft die change betrekking op Obama![]()
Ik wist het. En ja, ik heb ook het syndroom van Asperger (dat heet tegenwoordig officiëel de stoornis van Asperger).quote:Uw score op deze test is 44.
32-49 is heel hoog
Nouja, ik ben niet zo zeer gefascineerd door nummerborden.quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nummerborden trekken mn aandacht ook.. ik probeer er ook altijd woorden van te maken
De bieb = antisociaalquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef San_Andreas het volgende:
"deel deze test"
vind de test verder flut en heb hem halverwege afgebroken. Wat willen ze immers uit het antwoord op een vraag "ik ga liever naar de bieb dan naar een feestje" afleiden?
Klopt ja, ik heb Asperger.quote:Uw score op deze test is 31.
Treinen spottenquote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Socios het volgende:
Liever naar een bibliotheek voor wat niveau dan een `feestje´ bezoeken.
autistquote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Socios het volgende:
Liever naar een bibliotheek voor wat niveau dan een `feestje´ bezoeken.
Onmiddellijk herroepen.quote:
Dat hoeft niet per se autistisch te zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Fireblast het volgende:
Dan heeft dus 35% van de hier reagerende FOK!kers minimaal licht autistische trekjes - als de test klopt.
Precies. Er moet gewoon 1 vraag zijn:quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Beetje rare test. Heel FOK! is toch autistisch?
Het is meer de vraag of je om 12 uur 's nachts nou uit wil gaan naar dat ene feestje of dat je gaat grommen in de hoek van de leeszaal van de bibliotheek.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Dat met die bieb en feestje is eerder iets met sociale levensstijl denk ik.
Bieb = antisociaal
Feestje = sociaal
Alhoewel de bieb me geschoten kan worden omdat ze de boeken die ik wil lezen altijd hebben uitgeleend.
Maar dan nog, Je kan ze toch beide op dezelfde dag bezoeken?Alsof de bieb op hetzelfde tijdstip open is.
Mwa, die vraag er wel tussen doen zodat je gelijk boven de 100 punten zitquote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Precies. Er moet gewoon 1 vraag zijn:
"1. Ben je lid op het FOK! forum?
a. Ja
b. Nee"
Ja dat snap ik welquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je om 12 uur 's nachts nou uit wil gaan naar dat ene feestje of dat je gaat grommen in de hoek van de leeszaal van de bibliotheek.
Als je het laatste kiest vinden ze je autistisch.
Als je 8 bent dan beginnen feestjes om half vier na school. Misschien is dit wel niet een volwassen test.quote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Mwa, die vraag er wel tussen doen zodat je gelijk boven de 100 punten zit
[..]
Ja dat snap ik welmaar redelijkerwijs denk ik dat de bieb dan dicht is.
Zelf zou ik dat boek lezen op dat feestje uiteraard.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Hihi die ''Hoe oud wordt u" test!
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 11 jaar oud te worden.
[ afbeelding ]
24 punten. Viel me mee, want sommige autistische trekken die ik heb zijn erg sterk (getallenobsessie, graag en makkelijk alleen, geen mensenmens, niet van fel licht houden en eigenlijk ook niet van zon, veel fantasie, obsessief lezen, alles op volgorde willen leggen en plannen...), maar aan de andere kant zijn bepaalde dingen juist weer níet autistisch. Ik kan veel tegelijk (volgen), maak makkelijk 'vrienden', kan goed een gesprek voeren, heb meer overmatig dan weinig oogcontact, kan goed gezichten lezen... Eigenlijk klopt de uitslag dus wel.quote:23-31 is boven het gemiddelde.
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Hihi die ''Hoe oud wordt u" test!
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 11 jaar oud te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Compleet waardeloze, ongeloofwaardige, simpel te manipuleren test
Score: 0 (ik zou nauwelijk autistische trekjes hebben), terwijl ik officieel ben gediagnostiseerd met Asperger. Gewoon op de meeste vragen met "een beetje wel/niet" geantwoord, en als je geen extremen invult ben je blijkbaar geen autist.
Geef nog eens zo'n tijdverspillende test zeg...
Met bijna overal "een beetje" heb ik toch een score van 36 weten te behalen dus dat is niet helemaal waar. Absoluut simpel te manipuleren met kennis van zaken natuurlijk maar nu stel je het toch iets te simpel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Compleet waardeloze, ongeloofwaardige, simpel te manipuleren test
Score: 0 (ik zou nauwelijk autistische trekjes hebben), terwijl ik officieel ben gediagnostiseerd met Asperger. Gewoon op de meeste vragen met "een beetje wel/niet" geantwoord, en als je geen extremen invult ben je blijkbaar geen autist.
Geef nog eens zo'n tijdverspillende test zeg...
Ik denk dat het eerder isquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Dat met die bieb en feestje is eerder iets met sociale levensstijl denk ik.
Bieb = antisociaal
Feestje = sociaal
Alhoewel de bieb me geschoten kan worden omdat ze de boeken die ik wil lezen altijd hebben uitgeleend.
Maar dan nog, Je kan ze toch beide op dezelfde dag bezoeken?Alsof de bieb op hetzelfde tijdstip open is.
Bieb = veel prikkels vanwege de hoeveelheid boeken e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is
feestje = harde muziek, veel mensen ->veel prikkels
bieb = weinig geluid, weinig mensen -> minder prikkels
Mensen met autisme kunnen prikkels moeilijk filteren, waardoor ze bij te veel prikkels gek worden. Vandaar dat ze liever naar de bieb gaan.
en vanwege de leuke biebmeisjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bieb = veel prikkels vanwege de hoeveelheid boeken e.d.
Hmm, vandaag test opnieuw gedaan, omdat ik het gevoel had dat het om een momentopname gaat. Nog lager gescoord dan vorige keer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Uw score op deze test is 21.
11-22 is een gemiddelde score U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17
1 2 3 4 5 | Uw score op deze test is 18. 60667 deelnemers hebben deze test ingevuld. 11-22 is een gemiddelde score U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17. |
Autist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hmm, vandaag test opnieuw gedaan, omdat ik het gevoel had dat het om een momentopname gaat. Nog lager gescoord dan vorige keer.
Zitten wel echt van die vreemde vragen tussen, zoals ga je liever naar een museum of theater? Nou, liever naar geen van de twee. Al helemaal niet naar theater omdat ik dat ronduit gay vind, en gewoon niet interessant vind. Dat is niet een kwestie van autistisch zijn of niet, maar smaak en interesses.
[ code verwijderd ]
Verder ook wel een paar reacties in dit topic gezien die wel overeenkomen met m'n gedachten. Ik vind het wel leuk om met gezelschap te zijn, maar het hoeft van mij niet de heletijd. Ik kan mijzelf ook goed zelf vermaken. Uiteraard vind ik helemaal geen sociaal contact ook helemaal niks, maar ik hoef niet bijv. elke dag af te spreken met vrienden, zoals sommige andere mensen wel doen. Daar heb ik gewoon geen behoefte naar en geen zin in.
Teringlijerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Geeft niks hoorga maar fijn spelen met je postzegelverzameling.
Ik probeerde dan ook te redeneren op dezelfde wijze als die testquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is
feestje = harde muziek, veel mensen ->veel prikkels
bieb = weinig geluid, weinig mensen -> minder prikkels
Mensen met autisme kunnen prikkels moeilijk filteren, waardoor ze bij te veel prikkels gek worden. Vandaar dat ze liever naar de bieb gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik probeerde dan ook te redeneren op dezelfde wijze als die test
Mijn vader heeft AspergerWortel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef again1928 het volgende:
Had laatst een artikel gezien "mensen met autisme hebben geleerd hun beperkingen te camoufleren". Mijn hemel.. zijn de psychologen en coaches zo wanhopig naar werk!
Mensen met asperger kunnen ook best slim zijn. Geniaal zelfs.... En als je het camoufleert dat je niet zoveel van bepaald sociaal gedoe houdt, dan maakt je dat nog niet sociaal. Je zorgt er alleen voor dat je niet teveel buiten de boot valt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef again1928 het volgende:
[..]
Ach dan ben je toch gewoon slim en sociaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |