Zou niet weten hoe, ben te eerlijk,.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef sciter het volgende:
[..]
En dan toch 230. Volgens mij lieg jij.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef vergezocht het volgende:
[..]
OKE, autist.![]()
Oeps verkeerd topic om daarmee te schelden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt mijn gevoelens pijn gedaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KKK OESSSS ***** @!!!!!! O NEEE NEE
quote:Op zondag 3 april 2011 00:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je hebt mijn gevoelens pijn gedaan !![]()
KKK OESSSS ***** @!!!!!! O NEEE NEE
Naja, je mag "telefoonnummers" ook vervangen door "e-mail adressen".quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Rapaille het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 12.
58792 deelnemers hebben deze test ingevuld.11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Tering, zolang bezig voor iets wat je al kan inschatten. 50 vragen, wie verzint zoiets. Bepaalde vragen heb ik maar gegokt (telefoonnummers onthouden? wie doet dat nog?)
Nu zit je zeker met je hoofd tegen de muur te bonken hè.quote:Op zondag 3 april 2011 00:21 schreef Megakroelbeestje het volgende:
uw score op deze test is 24.
FUUUUUUUUUUUUUU
Te grommen in een hoek.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu zit je zeker met je hoofd tegen de muur te bonken hè.
Ah, ik dacht dat het ging om getallen. Beetje zoals in de film rainmaker? E-mailadressen kan ik wel goed onthouden.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, je mag "telefoonnummers" ook vervangen door "e-mail adressen".
Edit: het letterlijk nemen van vragen (en geen eigen invulling er aan geven) is typisch iets voor autisten.
Rain Man, jij kunt niet eens filmtitels onthouden, nepautist.quote:Op zondag 3 april 2011 00:42 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het ging om getallen. Beetje zoals in de film rainmaker? E-mailadressen kan ik wel goed onthouden.
Ok, ik had 28 en wist het zelf ook alwel.quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik hoef die test niet te doen, ik heb een officiële diagnose
quote:Gefeliciteerd. U bent erg goed in het herkennen van emoties. Misschien hebt u wat langer dan een fractie naar de foto's gekeken, want dan hebben de meeste mensen er maximaal 10 goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |