dat betekent dat je homo bentquote:Op zondag 3 april 2011 03:11 schreef Zoheetik het volgende:
Maar ik begrijp niet wat er nou staat, er staat 1x dikgedrukt dat ik een "mannelijk brein" heb en 2x dikgedrukt dat ik een "vrouwelijk brein" heb.
Ik ben ook homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons net andersomquote:Op zondag 3 april 2011 11:45 schreef knuffelkonijntje het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 9.
59055 deelnemers hebben deze test ingevuld.
0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Mijn man laat ik hem ook doen, die moet minstens 32 hebben nav de vragen.
Als mijn score nog 10 punten hoger is ben ik nog niet autistischquote:Op zondag 3 april 2011 10:52 schreef Faxie het volgende:
Ik heb deze test ergens anders eens gemaakt, en ik scoor 35. Maarja, 't kan net zo goed 10 punten lager of 10 punten hoger zijn, aangezien de vraagstelling nogal kut is.
Ik heb wat trekjes, en 't boeit me geen hol meer. Kan er prima mee omgaan ondertussen.
Als je geen autist wil zijn is het met een beetje intelligentie makkelijk om de test te manipulerenquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef sciter het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of je score ook afhangt van de mate van je intelligentie.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als je geen autist wil zijn is het met een beetje intelligentie makkelijk om de test te manipuleren
Herkenbaarquote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bij ons net andersom
Mijn vrouw had 8![]()
"anders hield ik het ook niet met jou uit" zei ze
ADHD? (Wat ik ook heb)quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Duurde me te lang. Ben ik nu autist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |