Dat hoeft niet per se autistisch te zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Fireblast het volgende:
Dan heeft dus 35% van de hier reagerende FOK!kers minimaal licht autistische trekjes - als de test klopt.
Precies. Er moet gewoon 1 vraag zijn:quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Beetje rare test. Heel FOK! is toch autistisch?
Het is meer de vraag of je om 12 uur 's nachts nou uit wil gaan naar dat ene feestje of dat je gaat grommen in de hoek van de leeszaal van de bibliotheek.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Dat met die bieb en feestje is eerder iets met sociale levensstijl denk ik.
Bieb = antisociaal
Feestje = sociaal
Alhoewel de bieb me geschoten kan worden omdat ze de boeken die ik wil lezen altijd hebben uitgeleend.
Maar dan nog, Je kan ze toch beide op dezelfde dag bezoeken?Alsof de bieb op hetzelfde tijdstip open is.
Mwa, die vraag er wel tussen doen zodat je gelijk boven de 100 punten zitquote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Precies. Er moet gewoon 1 vraag zijn:
"1. Ben je lid op het FOK! forum?
a. Ja
b. Nee"
Ja dat snap ik welquote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je om 12 uur 's nachts nou uit wil gaan naar dat ene feestje of dat je gaat grommen in de hoek van de leeszaal van de bibliotheek.
Als je het laatste kiest vinden ze je autistisch.
Als je 8 bent dan beginnen feestjes om half vier na school. Misschien is dit wel niet een volwassen test.quote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Mwa, die vraag er wel tussen doen zodat je gelijk boven de 100 punten zit
[..]
Ja dat snap ik welmaar redelijkerwijs denk ik dat de bieb dan dicht is.
Zelf zou ik dat boek lezen op dat feestje uiteraard.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Hihi die ''Hoe oud wordt u" test!
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 11 jaar oud te worden.
[ afbeelding ]
24 punten. Viel me mee, want sommige autistische trekken die ik heb zijn erg sterk (getallenobsessie, graag en makkelijk alleen, geen mensenmens, niet van fel licht houden en eigenlijk ook niet van zon, veel fantasie, obsessief lezen, alles op volgorde willen leggen en plannen...), maar aan de andere kant zijn bepaalde dingen juist weer nķet autistisch. Ik kan veel tegelijk (volgen), maak makkelijk 'vrienden', kan goed een gesprek voeren, heb meer overmatig dan weinig oogcontact, kan goed gezichten lezen... Eigenlijk klopt de uitslag dus wel.quote:23-31 is boven het gemiddelde.
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Hihi die ''Hoe oud wordt u" test!
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 11 jaar oud te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Compleet waardeloze, ongeloofwaardige, simpel te manipuleren test
Score: 0 (ik zou nauwelijk autistische trekjes hebben), terwijl ik officieel ben gediagnostiseerd met Asperger. Gewoon op de meeste vragen met "een beetje wel/niet" geantwoord, en als je geen extremen invult ben je blijkbaar geen autist.
Geef nog eens zo'n tijdverspillende test zeg...
Met bijna overal "een beetje" heb ik toch een score van 36 weten te behalen dus dat is niet helemaal waar. Absoluut simpel te manipuleren met kennis van zaken natuurlijk maar nu stel je het toch iets te simpel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
Compleet waardeloze, ongeloofwaardige, simpel te manipuleren test
Score: 0 (ik zou nauwelijk autistische trekjes hebben), terwijl ik officieel ben gediagnostiseerd met Asperger. Gewoon op de meeste vragen met "een beetje wel/niet" geantwoord, en als je geen extremen invult ben je blijkbaar geen autist.
Geef nog eens zo'n tijdverspillende test zeg...
Ik denk dat het eerder isquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
Dat met die bieb en feestje is eerder iets met sociale levensstijl denk ik.
Bieb = antisociaal
Feestje = sociaal
Alhoewel de bieb me geschoten kan worden omdat ze de boeken die ik wil lezen altijd hebben uitgeleend.
Maar dan nog, Je kan ze toch beide op dezelfde dag bezoeken?Alsof de bieb op hetzelfde tijdstip open is.
Bieb = veel prikkels vanwege de hoeveelheid boeken e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is
feestje = harde muziek, veel mensen ->veel prikkels
bieb = weinig geluid, weinig mensen -> minder prikkels
Mensen met autisme kunnen prikkels moeilijk filteren, waardoor ze bij te veel prikkels gek worden. Vandaar dat ze liever naar de bieb gaan.
en vanwege de leuke biebmeisjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bieb = veel prikkels vanwege de hoeveelheid boeken e.d.
Hmm, vandaag test opnieuw gedaan, omdat ik het gevoel had dat het om een momentopname gaat. Nog lager gescoord dan vorige keer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Uw score op deze test is 21.
11-22 is een gemiddelde score U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17
| 1 2 3 4 5 | Uw score op deze test is 18. 60667 deelnemers hebben deze test ingevuld. 11-22 is een gemiddelde score U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17. |
Autist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hmm, vandaag test opnieuw gedaan, omdat ik het gevoel had dat het om een momentopname gaat. Nog lager gescoord dan vorige keer.
Zitten wel echt van die vreemde vragen tussen, zoals ga je liever naar een museum of theater? Nou, liever naar geen van de twee. Al helemaal niet naar theater omdat ik dat ronduit gay vind, en gewoon niet interessant vind. Dat is niet een kwestie van autistisch zijn of niet, maar smaak en interesses.
[ code verwijderd ]
Verder ook wel een paar reacties in dit topic gezien die wel overeenkomen met m'n gedachten. Ik vind het wel leuk om met gezelschap te zijn, maar het hoeft van mij niet de heletijd. Ik kan mijzelf ook goed zelf vermaken. Uiteraard vind ik helemaal geen sociaal contact ook helemaal niks, maar ik hoef niet bijv. elke dag af te spreken met vrienden, zoals sommige andere mensen wel doen. Daar heb ik gewoon geen behoefte naar en geen zin in.
Teringlijerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Geeft niks hoorga maar fijn spelen met je postzegelverzameling.
Ik probeerde dan ook te redeneren op dezelfde wijze als die testquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is
feestje = harde muziek, veel mensen ->veel prikkels
bieb = weinig geluid, weinig mensen -> minder prikkels
Mensen met autisme kunnen prikkels moeilijk filteren, waardoor ze bij te veel prikkels gek worden. Vandaar dat ze liever naar de bieb gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik probeerde dan ook te redeneren op dezelfde wijze als die test
Mijn vader heeft AspergerWortel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef again1928 het volgende:
Had laatst een artikel gezien "mensen met autisme hebben geleerd hun beperkingen te camoufleren". Mijn hemel.. zijn de psychologen en coaches zo wanhopig naar werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |