quote:11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
'Autistische trekjes' vind ik een nogal subjectieve term. De ene beschouwt iets als een trekje de ander weer niet. Dus?quote:
Hier http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef DutchSpike het volgende:
wtf, waar staat die test? paas ff linkje, jwt.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn mensen die hoger dan 23 scoren een soort van zielige, slappe friendzone stakkers.
onder de 20 is een zielige stakker. en nu niet terugkomen met "boven de 20 is een zielige stakker". dat kan mijn autistenbrein niet aan.quote:
Haha, ik heb trouwens geen hekel aan autisten hoor, enkel aan autisten die een hekel hebben aan niet-autisten.quote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onder de 20 is een zielige stakker. en nu niet terugkomen met "boven de 20 is een zielige stakker". dat kan mijn autistenbrein niet aan.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga een website maken voor autisten. autistje.nl en dan ga ik lekker elke week de lay out veranderen. zonder het aan te kondigen. muhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |