Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
jawel maar er stond een ander fout inquote:
Meneer GFquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel maar er stond een ander fout in
stuartquote:
Waaromquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de WC-papierbol naar buiten gegooid
Ff rennen![]()
Thanks, zal ik de OP even doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
de wiki is gedaan
en nou echt weg
Ohquote:
Hij ging naar buitenquote:
OKee. kon ik dus niks aan doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel maar er stond een ander fout in
Maf zequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Mensjes, ik ga maffen.
Zie jullie morgen wel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Mensjes, ik ga maffen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
kan jij de OP er nog een keer inzetten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
Nog maar wat te drinken gepakt. Ga straks wel eten halen
Ja, zag al dat er een foutje in de links stond. Ga het even doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan jij de OP er nog een keer inzetten?
zo vroeg alquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
Mensjes, ik ga maffen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt nietquote:
Klinkt inderdaad verstandig om dat niet meer te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oehj, bijna cam kaput, niet meer voetballen in m'n kamer![]()
Chocolaatjes halen bij Leonidasquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Het is hier rustig vandaag.
Morgen naar antwerpen.
En ik ga er gewoon mee doorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad verstandig om dat niet meer te doen
Ook weer mooi, maar die andere was mooierquote:
Heb je de kleuren nou iets feller gemaakt?quote:
Zijn camera is beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je de kleuren nou iets feller gemaakt?
Nee, dit is een hele andere foto. Pien en ik hebben hem allebei gefotografeerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je de kleuren nou iets feller gemaakt?
Ohquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit is een hele andere foto. Pien en ik hebben hem allebei gefotografeerd.
Dat is vrij triest hoorquote:
Alleen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken ga ik een weekje naar Spanje
Coool! Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken ga ik een weekje naar Spanje
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou em wat spannender croppen.Verder wel tof namelijk.
Mijn naam betekent eucalyptus en ik heb vaak een muts op... ik zie een linkquote:Eucalyptus is afgeleid van het Griekse kalyptos (muts)
quote:
Leukquote:
Nee, dat beest vloog ver weg, en ik heb daar nog niet een goede zoomlens voor, maar ik vond hem desalniettemin wel aardig... zeker omdat ik die vogels zelden op de foto krijgquote:
Best aardig gelukt jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat beest vloog ver weg, en ik heb daar nog niet een goede zoomlens voor, maar ik vond hem desalniettemin wel aardig... zeker omdat ik die vogels zelden op de foto krijg.
Ja, dus even wachten tot eind volgende maand, als ik vakantiegeld hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best aardig gelukt jaEn lenzen zijn duur
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus even wachten tot eind volgende maand, als ik vakantiegeld heb.
Zo vind ik hem al fijner om naar te kijken ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Voorleesboeken zijn niet altijd leuk
Hoe krijg je dat voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nette cropquote:
Ook mooi zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo vind ik hem al fijner om naar te kijken ja.
Die takken zijn zo druk anders.
Zou hem zelf zo doen, maar aan de andere kant is juist helemaal erop wel tof, want volgens mij lukt dat normaal niet zo snel bij zo'n vos.![]()
[ afbeelding ]
Je bent wel lekker bezig, bevalt je camera?
Iets met kinderen waarschijnlijkquote:
Whehehehe, daarom vind ik ze dus eng!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met kinderen waarschijnlijk
DigiStuquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, beetje verloren dag eigenlijk vandaag. Had wel iets nuttigers kunnen doen dan mijn laptop en phone updaten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehehe, daarom vind ik ze dus eng!
Zoonlief pakte het boek dat hij vanavond wilde lezen van de plank en dat kwam vervolgens in mijn oog terechtquote:
Ja, die bevalt zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou hem zelf zo doen, maar aan de andere kant is juist helemaal erop wel tof, want volgens mij lukt dat normaal niet zo snel bij zo'n vos.![]()
[ afbeelding ]
Autsjquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoonlief pakte het boek dat hij vanavond wilde lezen van de plank en dat kwam vervolgens in mijn oog terecht
ohh!! waarom doe JIJ dat dan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoonlief pakte het boek dat hij vanavond wilde lezen van de plank en dat kwam vervolgens in mijn oog terecht
Zo kan 'ie gewoon in een sprookje johquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook af, ik hoefde hem niet naar bed te brengen vandaagquote:
hebben jullie beurten ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, ik hoefde hem niet naar bed te brengen vandaag
al smaakt het nergens naar.. het flesje isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kon er trouwens niets aan doen, maar ik MOEST deze kopen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:
Ik ga het ook niet opdrinkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al smaakt het nergens naar.. het flesje is
Ja, degene die Thijs niet naar bed brengt, ruimt de keuken en het speelgoed op, dus zo verdelen we het een beetje voordat we moe op de bank ploffenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nice!
fijn ook omhet af en toe ook niet te hoeven doen denk ik
Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
Clone Stampquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
ahhquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, degene die Thijs niet naar bed brengt, ruimt de keuken en het speelgoed op, dus zo verdelen we het een beetje voordat we moe op de bank ploffen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Daarom had ik dorst! Ik kwam in de keuken en zag dat ik een half uur geleden alles had klaargezet om een kop thee te maken, maar dat vervolgens vergeten was.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhhandig!
wij moeten hier eigenlijk ook eens een verdeling maken.. alleen.... wij ploffen eerst op de bank
c_aquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Helemaal oegh (kapot)..............
Pffffffffffffffffffffffff
Achtertuin op geruimd..... lente/zomer klaar![]()
Net alle tegels schoongespoten, nieuwe indeling gemaakt van de tuin....
Nu nog sparen voor de jacuzzi
Nee, dan moet ik het mooie zegel van de dop verbrekenquote:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eetquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.
Dank, dat werkt inderdaad makkelijkquote:
nou, hou dat vastquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eet![]()
heheh.. das vandaag.. morgen weer een pogingquote:
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. das vandaag.. morgen weer een poging
maar BarMan zal wel laat thuis komen vanavond en dan wil ie morgen alleen maar in bed blijven liggen met z'n luie donder
Netjes manquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
whutquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijken
ahh vandaar dat ik het niet doequote:
Dat doet pijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, mijn decolleté is verbrand
ohnee!! is ie verpieterd??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
dat denk ikquote:
ik plan zo af en toe ook bezoek in.. dan MOET ik opruimenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat denk ik![]()
ik moet morgen wel, want bezoek
Jaquote:
whehehe, dat komt pas over 20 jaar ofzoquote:
Rotzon!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Pics!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ik heb ook een redelijk rozig gezichtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
NetjesVoor clonestamp toch een net resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daarom zet ik het in spoilers, ik weet waar op te letten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb ook een redelijk rozig gezicht
vandaag NET iets langer op een terrasje gezeten..
maar tsja .. witte wijn, tapas en Zon.. daar MOET je van genieten!
De vorige keer was het makkelijker, toen was de lucht egaal blauw, en kon ik alle overgangen gewoonweg wegbrushenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dag![]()
![]()
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar warenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar waren![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is die reclame van de Mac met die fluitende idioten toch mateloos irritant!
daar heeft hij een luier voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??
Toetje!quote:
hahaha..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heeft hij een luier voor![]()
maar hij wilde heeeeel eventjes zitten om op te drogen en appelsap te drinken..voor de rest kwam hij af en toe een slokje drinken en hapje eten om vervolgens weer snel terug te rennen naar het water
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
halloooooo allemaal een leuke dag gehad?
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
halloooooo allemaal een leuke dag gehad?
Een heerlijk zomers dagje Scheveningenquote:
Geluid laat te wensen over inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het geluid van dat filmpje heel slecht of moet ik toch echt een nieuwe headset kopen.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Zou nog langer willen maar anders slaap ik vannacht niet.
Heel zacht jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het geluid van dat filmpje heel slecht of moet ik toch echt een nieuwe headset kopen.
Op het dakquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het toch heerlijk om met dit weer in het donker op het dak te staanRust
Leegte
De vuurkorf van de buren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het toch heerlijk om met dit weer in het donker op het dak te staanRust
Leegte
De vuurkorf van de buren
Ging jij nou nog meeten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga morgen naar Scheveningen
Helaas met minder weer
Strand, Sea Life of Marry Poppins?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Helaas met minder weer
Jaaa manquote:
ga je daar doen??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:21 schreef pgrferrari het volgende:
Helaas met minder weer
Klinkt net zo lekker als mijn dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een heerlijk zomers dagje Scheveningen
Kids spelen in het zand, drankje op een terras, lekker zonnetje
Woohooquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa manPlatdak de la afdak ftw
Tot later Koenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm ik zal maar even gezellig doen beneden...
Tot later
Ga je weer pics posten? Kijk uit, Stu is erbijquote:
Ah, dan wacht ik nog evenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je weer pics posten? Kijk uit, Stu is erbij![]()
Hij kan niet tegen naaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah, dan wacht ik nog even
En wat verandert alles?
Doeidoeiquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten halen en iets anders doen![]()
Zie pagina 1quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Inderdaad, dus wat verandert alles?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten halen en iets anders doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:
quote:
Sapje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien ben ik niet de enige met een energiedipje.
Ook lekkerquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag de dag afgesloten met een vergadering die we hebben verplaatst naar het dichtbijzijnste terrasEcht heel relaxt
Spannende kleurencombinatie. Je lichaam is een stukje kunst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen heb ik een blauw oog en rode tieten..oh joy
Wat voor kinky spelletjes doe jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
KG, Pien is op zoek naar je, en ziet je over een uur graag nog online!
Dat is het zonder die kleuren ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
Spannende kleurencombinatie. Je lichaam is een stukje kunst.
Is meneer taart eindelijk een beetje assertief geworden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is meneer taart eindelijk een beetje assertief geworden?
Slopiequote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?
Ah, mooiquote:
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werkenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werken![]()
Chinees, Pizza, Shoarma?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef Pien85 het volgende:
en nu ga ik écht eten, want dr staat een brommer voor de deur
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah, mooiIk was al bang dat ik concurrentie kreeg
Deel je die wel eens uit dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werken![]()
Pas 1 keer gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha
[..]
Deel je die wel eens uit dan?
Ik weet niet of ik haar nou moet aanbidden of dat ik medelijden met haar moet hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas 1 keer gedaanIk ben nou eenmaal niet snel onder de indruk
Het eerstequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar nou moet aanbidden of dat ik medelijden met haar moet hebben
Door die opmerking over volhouden denk ik toch maar dat medelijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het eersteOver volhouden gesproken
![]()
Die op zuid?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
We zouden morgen bij de beer gaan eten en nu gaan we ineens naar de chinees. Veel minder tof.
Niet echt nodig vind ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door die opmerking over volhouden denk ik toch maar dat medelijden
Hmm, het eten is goed, maar de laatste twee keer w de kwaliteit echt om te jankenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de bedoeling. Ik vind de beer altijd wel tof.
Oh wij gingen normaal altijd naar eentje, volgens mij bella beer, en die was altijd kei leuk. Tof personeel, lekkere sfeer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, het eten is goed, maar de laatste twee keer w de kwaliteit echt om te janken
Onbeleefd personeel, bevroren appeltaart, doekjes die over tafel werden gesmeten...
Dan is het goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niet echt nodig vind ikZe genoot er echt wel van hoor
De mixed grill is echt lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wij gingen normaal altijd naar eentje, volgens mij bella beer, en die was altijd kei leuk. Tof personeel, lekkere sfeer.
Pfoe, echt welquote:
Met liefdequote:
Hier ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heerlijk, weer een fris bed, raam open en lekker onder het raam zitten
Liquequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Solique het volgende:
Zo, koffie op. Nu even buiten zitten om af te koelen.
uckquote:
Het was rustigquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Terugleze begin ik niet aan. Het ik echt wat gemist?> Nee zeker?
Je hebt Pien in een boom gemist.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Terugleze begin ik niet aan. Het ik echt wat gemist?> Nee zeker?
quote:Pakketje maakt omweg van 19.000 kilometer
Uitgegeven: 1 april 2011 11:25
Laatst gewijzigd: 1 april 2011 11:25
ANTWERPEN - Een Nederlands pakketje voor een man in het Belgische Grasheide is veertig dagen onderweg geweest. Het maakte een omweg via Belize.
Mogelijk heeft de post België verward met het Midden-Amerikaanse land, aldus de ontvanger vrijdag in de Vlaamse krant Gazet van Antwerpen. Het pakket legde een reis van 19.000 kilometer af.
De Belg, een oud-elektricien, bestelde een onderdeel voor een verwarming op een Nederlandse website. Het werd in Amersfoort verstuurd.
Omdat het pakketje niet aankwam, stuurde de Nederlandse verkoper een nieuwe zending die vrijwel meteen arriveerde. Kort daarop lag ook het eerste pakketje in de bus.
Š ANP
De foto bedoelt iequote:
Wat nijn zelf zegt, er is een foto van haar als kleuter gepost hierquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of dat aan mij lag. Waar was Pien?
[ afbeelding ]
En dan noemen wij Belgen domquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
In België is dit geen 1 april grap
[..]
Het was een grapje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De foto bedoelt ie
En bedankt dat je me kleuter noemt
Die foto zou eigenlijk boven iedere KSC-ers bed moeten komen te hangenquote:
Ik zit al een half uur met een boekje te wachtenquote:
Deze?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur met een boekje te wachten
Nee, IK ben niet zo gemeenquote:
tja, belangrijke afspraakquote:
sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur met een boekje te wachten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, belangrijke afspraak
[..]
sorry![]()
heb je al wat uitgezocht?
quote:
Mijn reputatie snelt me vooruitquote:
Die ziet er lief uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel ja![]()
toch maar dit boekje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |