Vroeg ik me ook af, ik hoefde hem niet naar bed te brengen vandaagquote:
hebben jullie beurten ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, ik hoefde hem niet naar bed te brengen vandaag
al smaakt het nergens naar.. het flesje isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kon er trouwens niets aan doen, maar ik MOEST deze kopen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:
Ik ga het ook niet opdrinkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al smaakt het nergens naar.. het flesje is
Ja, degene die Thijs niet naar bed brengt, ruimt de keuken en het speelgoed op, dus zo verdelen we het een beetje voordat we moe op de bank ploffenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nice!
fijn ook omhet af en toe ook niet te hoeven doen denk ik
Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
Clone Stampquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
ahhquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, degene die Thijs niet naar bed brengt, ruimt de keuken en het speelgoed op, dus zo verdelen we het een beetje voordat we moe op de bank ploffen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Daarom had ik dorst! Ik kwam in de keuken en zag dat ik een half uur geleden alles had klaargezet om een kop thee te maken, maar dat vervolgens vergeten was.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhhandig!
wij moeten hier eigenlijk ook eens een verdeling maken.. alleen.... wij ploffen eerst op de bank
c_aquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Helemaal oegh (kapot)..............
Pffffffffffffffffffffffff
Achtertuin op geruimd..... lente/zomer klaar![]()
Net alle tegels schoongespoten, nieuwe indeling gemaakt van de tuin....
Nu nog sparen voor de jacuzzi
Nee, dan moet ik het mooie zegel van de dop verbrekenquote:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eetquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.
Dank, dat werkt inderdaad makkelijkquote:
nou, hou dat vastquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eet![]()
heheh.. das vandaag.. morgen weer een pogingquote:
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. das vandaag.. morgen weer een poging
maar BarMan zal wel laat thuis komen vanavond en dan wil ie morgen alleen maar in bed blijven liggen met z'n luie donder
Netjes manquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
whutquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |