Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
Clone Stampquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
Nu nog even kijken hoe Photoshop gemakkelijk de scheidingslijnen van de verschillende foto's van een panorama kan wegwerken.
ahhquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, degene die Thijs niet naar bed brengt, ruimt de keuken en het speelgoed op, dus zo verdelen we het een beetje voordat we moe op de bank ploffen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Daarom had ik dorst! Ik kwam in de keuken en zag dat ik een half uur geleden alles had klaargezet om een kop thee te maken, maar dat vervolgens vergeten was.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhhandig!
wij moeten hier eigenlijk ook eens een verdeling maken.. alleen.... wij ploffen eerst op de bank
c_aquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Helemaal oegh (kapot)..............
Pffffffffffffffffffffffff
Achtertuin op geruimd..... lente/zomer klaar![]()
Net alle tegels schoongespoten, nieuwe indeling gemaakt van de tuin....
Nu nog sparen voor de jacuzzi
Nee, dan moet ik het mooie zegel van de dop verbrekenquote:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eetquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Clone stamp werkt denk het makkelijkst op sommige stukken.
Dank, dat werkt inderdaad makkelijkquote:
nou, hou dat vastquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. en vandaag sta ik pannenkoeken te bakken en doe was in de droger, nieuwe was in de was ruim de wasmachine in en na het bakken doe ik nog even de ramen lappen voordat ik de pannenkoeken op eet![]()
heheh.. das vandaag.. morgen weer een pogingquote:
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. das vandaag.. morgen weer een poging
maar BarMan zal wel laat thuis komen vanavond en dan wil ie morgen alleen maar in bed blijven liggen met z'n luie donder
Netjes manquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
whutquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
loopt 'ie ook niet in de weg van het stofzuigen, dweilen en strijken
ahh vandaar dat ik het niet doequote:
Dat doet pijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, mijn decolleté is verbrand
ohnee!! is ie verpieterd??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
dat denk ikquote:
ik plan zo af en toe ook bezoek in.. dan MOET ik opruimenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat denk ik![]()
ik moet morgen wel, want bezoek
Jaquote:
whehehe, dat komt pas over 20 jaar ofzoquote:
Rotzon!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Pics!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ik heb ook een redelijk rozig gezichtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
NetjesVoor clonestamp toch een net resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daarom zet ik het in spoilers, ik weet waar op te letten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb ook een redelijk rozig gezicht
vandaag NET iets langer op een terrasje gezeten..
maar tsja .. witte wijn, tapas en Zon.. daar MOET je van genieten!
De vorige keer was het makkelijker, toen was de lucht egaal blauw, en kon ik alle overgangen gewoonweg wegbrushenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dag![]()
![]()
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar warenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar waren![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is die reclame van de Mac met die fluitende idioten toch mateloos irritant!
daar heeft hij een luier voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??
Toetje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |