ohnee!! is ie verpieterd??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, mijn decolleté is verbrand
dat denk ikquote:
ik plan zo af en toe ook bezoek in.. dan MOET ik opruimenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat denk ik![]()
ik moet morgen wel, want bezoek
Jaquote:
whehehe, dat komt pas over 20 jaar ofzoquote:
Rotzon!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Pics!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Een panorama van 360 graden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ik heb ook een redelijk rozig gezichtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
NetjesVoor clonestamp toch een net resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daarom zet ik het in spoilers, ik weet waar op te letten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb ook een redelijk rozig gezicht
vandaag NET iets langer op een terrasje gezeten..
maar tsja .. witte wijn, tapas en Zon.. daar MOET je van genieten!
De vorige keer was het makkelijker, toen was de lucht egaal blauw, en kon ik alle overgangen gewoonweg wegbrushenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor clonestamp toch een net resultaat
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies, dat had ik dus in 'mijn' park met theehuis, met speelwater voor kinderen, lekker onderuit op een loungebank..met gratis consumpties want open dag![]()
![]()
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar warenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
whaaa! lekker hoor! thijs lekker in het water gespeeld??
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die heeft 3 minuten op zijn kont gezeten van de drie en een half uur dat we daar waren![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is die reclame van de Mac met die fluitende idioten toch mateloos irritant!
daar heeft hij een luier voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ook alleen omdat ie naar de wc moest zeker??
Toetje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |