De mixed grill is echt lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wij gingen normaal altijd naar eentje, volgens mij bella beer, en die was altijd kei leuk. Tof personeel, lekkere sfeer.
Pfoe, echt welquote:
Met liefdequote:
Hier ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heerlijk, weer een fris bed, raam open en lekker onder het raam zitten
Liquequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Solique het volgende:
Zo, koffie op. Nu even buiten zitten om af te koelen.
uckquote:
Het was rustigquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Terugleze begin ik niet aan. Het ik echt wat gemist?> Nee zeker?
Je hebt Pien in een boom gemist.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Terugleze begin ik niet aan. Het ik echt wat gemist?> Nee zeker?
quote:Pakketje maakt omweg van 19.000 kilometer
Uitgegeven: 1 april 2011 11:25
Laatst gewijzigd: 1 april 2011 11:25
ANTWERPEN - Een Nederlands pakketje voor een man in het Belgische Grasheide is veertig dagen onderweg geweest. Het maakte een omweg via Belize.
Mogelijk heeft de post België verward met het Midden-Amerikaanse land, aldus de ontvanger vrijdag in de Vlaamse krant Gazet van Antwerpen. Het pakket legde een reis van 19.000 kilometer af.
De Belg, een oud-elektricien, bestelde een onderdeel voor een verwarming op een Nederlandse website. Het werd in Amersfoort verstuurd.
Omdat het pakketje niet aankwam, stuurde de Nederlandse verkoper een nieuwe zending die vrijwel meteen arriveerde. Kort daarop lag ook het eerste pakketje in de bus.
© ANP
De foto bedoelt iequote:
Wat nijn zelf zegt, er is een foto van haar als kleuter gepost hierquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of dat aan mij lag. Waar was Pien?
[ afbeelding ]
En dan noemen wij Belgen domquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
In België is dit geen 1 april grap
[..]
Het was een grapje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De foto bedoelt ie
En bedankt dat je me kleuter noemt
Die foto zou eigenlijk boven iedere KSC-ers bed moeten komen te hangenquote:
Ik zit al een half uur met een boekje te wachtenquote:
Deze?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur met een boekje te wachten
Nee, IK ben niet zo gemeenquote:
tja, belangrijke afspraakquote:
sorryquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur met een boekje te wachten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, belangrijke afspraak
[..]
sorry![]()
heb je al wat uitgezocht?
quote:
Mijn reputatie snelt me vooruitquote:
Die ziet er lief uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel ja![]()
toch maar dit boekje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |