Sapje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien ben ik niet de enige met een energiedipje.
Ook lekkerquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vandaag de dag afgesloten met een vergadering die we hebben verplaatst naar het dichtbijzijnste terrasEcht heel relaxt
Spannende kleurencombinatie. Je lichaam is een stukje kunst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen heb ik een blauw oog en rode tieten..oh joy
Wat voor kinky spelletjes doe jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
KG, Pien is op zoek naar je, en ziet je over een uur graag nog online!
Dat is het zonder die kleuren ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
Spannende kleurencombinatie. Je lichaam is een stukje kunst.
Is meneer taart eindelijk een beetje assertief geworden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is meneer taart eindelijk een beetje assertief geworden?
Slopiequote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O wacht, dan noem ik Pien een godin he?
Ah, mooiquote:
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werkenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werken![]()
Chinees, Pizza, Shoarma?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef Pien85 het volgende:
en nu ga ik écht eten, want dr staat een brommer voor de deur
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah, mooiIk was al bang dat ik concurrentie kreeg
Deel je die wel eens uit dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, dat neem ik terug. Die titel moet je voor werken![]()
Pas 1 keer gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha
[..]
Deel je die wel eens uit dan?
Ik weet niet of ik haar nou moet aanbidden of dat ik medelijden met haar moet hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas 1 keer gedaanIk ben nou eenmaal niet snel onder de indruk
Het eerstequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar nou moet aanbidden of dat ik medelijden met haar moet hebben
Door die opmerking over volhouden denk ik toch maar dat medelijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het eersteOver volhouden gesproken
![]()
Die op zuid?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
We zouden morgen bij de beer gaan eten en nu gaan we ineens naar de chinees. Veel minder tof.
Niet echt nodig vind ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door die opmerking over volhouden denk ik toch maar dat medelijden
Hmm, het eten is goed, maar de laatste twee keer w de kwaliteit echt om te jankenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de bedoeling. Ik vind de beer altijd wel tof.
Oh wij gingen normaal altijd naar eentje, volgens mij bella beer, en die was altijd kei leuk. Tof personeel, lekkere sfeer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, het eten is goed, maar de laatste twee keer w de kwaliteit echt om te janken
Onbeleefd personeel, bevroren appeltaart, doekjes die over tafel werden gesmeten...
Dan is het goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niet echt nodig vind ikZe genoot er echt wel van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |