Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kom maar halenquote:
Het staat voor iets waar bij mij de N voor zou staan.. of niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kom maar halen
Maar BOS, als je denkt dat je weet moet je maar ff pm sturen
jah, jij weet het als je nadenktquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het staat voor iets waar bij mij de N voor zou staan.. of niet?
quote:
heeerlijk weerquote:
Op de zolder is het niet vol te houdenquote:
Moderne zooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
O en als we het over jeugdsentiment hebben kan ik maar 1 ding zeggen.
En denk de meeste hier wel mee eens zijn. Het jeugdsentiment van de mensen tussen de 20 en de noem maar op:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Donequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kom maar halen
Maar BOS, als je denkt dat je weet moet je maar ff pm sturen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moderne zooi
ik wou bijna serieus reageren tot ik je spoiler zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit meer zo goed als toen
geen enkele kinder serie van nu kan hier aan toppen vind ik
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
gaat door voor de magnetronquote:
Spongebob is nog wel geniaal eigenlijk, maar voor de rest tjaquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wou bijna serieus reageren tot ik je spoiler zag
De rest is gewoon shitquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spongebob is nog wel geniaal eigenlijk, maar voor de rest tja
* Crazy-M weet nog goed:quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spongebob is nog wel geniaal eigenlijk, maar voor de rest tja
Maar is serieus van ná de tijd dat ik dergelijke programma's mooi vondquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wou bijna serieus reageren tot ik je spoiler zag
okquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar is serieus van ná de tijd dat ik dergelijke programma's mooi vond![]()
Ik ben meer van de tijd van fabeltjeskrant, berenboot, peppie en kokkie, en later robinhood, ivanho en de hulk
Uw onderbroek is vuilquote:
Dat had ik ook getypt, maar weer gebackspacedquote:
Die ken ik nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
fabeltjeskrant heb ik ook nog gekeken
Ach verrek, klopt jahquote:
rockyquote:
sorry kan nietquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry kan niet![]()
ik moet werken
beter dan een paard in de gangquote:
De computer opnieuw opstarten helpt niet tegen de pokken ....quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Damn. pokkemelding, even computer opnieuw opstarten
tot morgen crazyquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De computer opnieuw opstarten helpt niet tegen de pokken ....
* Crazy-M gaat maar is wegvanavond nog feesje
![]()
tot morgen allen![]()
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk de fotoboeken etc gevonden![]()
Wat een verschrikkelijke muziekquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Lekker relaxed in het zonnetje Miles Davis luisteren
Tee oo tee spatie zet ooquote:
Nu ik nog. En dan BBQ.quote:
Ik ookquote:
EENS EENS EENS EENSquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat is ff zomerjas zoeken, en ff iets met lange mouwen, denk vanavond naar huis fiets wel koiud is
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
wok de voorkant jij de achterkant?
![]()
Smaken ze dan anders dan met pasen?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Smaken ze dan anders dan met pasen?
quote:
waarom dat dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik was 19 dagen na mijn geboorte al in het buitenland geweest
Opa en oma waren op vakantie en we gingen bij ze op bezoekquote:
het zou wat logischer zijn als opa en oma naar jullie toe gekomen waren, maarja, koel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opa en oma waren op vakantie en we gingen bij ze op bezoek
Ze hadden me toen wel al gezien hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het zou wat logischer zijn als opa en oma naar jullie toe gekomen waren, maarja, koel!
Wat een baasquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn certificaat voor hulpkrachtentraining, straks eens boven mijn bed hangen
Wahebbiemoetendoendan?quote:
Oh mênquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Training van Jumbo, 7 zekerheden.
Rollenspellen ftw
Moest je een bananenpak aan?quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moest je een bananenpak aan?
[..]
Ja ja, ik zag het welquote:
Pienquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
Lekker gewandeld met Pien vanmiddag, straks eens naar de foto's kijken. Nu eerst eten maken.
Ook voor Pien, of moest die weer naar huis?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
Lekker gewandeld met Pien vanmiddag, straks eens naar de foto's kijken. Nu eerst eten maken.
Die is alweer naar huis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook voor Pien, of moest die weer naar huis?
Alle ramen en deuren openquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
Het wordt broeierig in huis... zo lang het kan dus maar even op balkon zitten.
Dat heb ik allang niet meer op zeg. MIsschien binnenkort toch maar weer een keer kopenquote:
Doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik allang niet meer op zeg. MIsschien binnenkort toch maar weer een keer kopen
Doe maar nietquote:
Bedankt, ik zal m'n best doenquote:
Oehh lekker.. zal ik eens turkse pizza gaan halenquote:
OEEEHHH!!quote:
Geen idee wat ik er van maak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn Zwitserse aardappelschotel al klaar
Pienquote:
Nee, een echt vosjequote:
coolquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, ik heb niet ingezoomd
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij was ie er vandaag nietquote:
Ook, maar daar heb ik KG niet voor nodigquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook, maar daar heb ik KG niet voor nodig
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh, willen jullie de 3-jarige ik zien?
Zien! Ik heb kleuterfoto's van mij in m'n fobo staan trouwensquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Woah ik had wel hippe kleren als kleuter![]()
Ik moet mijn foto's nog even van de camera halen straks.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, doe je dan ook meteen even die foto's van mij in boom sturen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn foto's nog even van de camera halen straks.
quote:Ik vind die pet best coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door RockNijntje op 02-04-2011 19:26:23 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Komt ie (weer in quote omdat makkelijker verwijderen)
Ik op Lanzarote, 1999
[..]
Leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik op Lanzarote, 1999
[..]
Ik vind die pet best cool![]()
![]()
Je hoefde het echt niet letterlijk te nemen hoor, toen ik zei dat je de boom in konquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, doe je dan ook meteen even die foto's van mij in boom sturen?
Leuke foto!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik op Lanzarote, 1999
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoefde het echt niet letterlijk te nemen hoor, toen ik zei dat je de boom in kon.
Ja, maar dat je er nog uit gekomen bentquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kón toch ook de boom in? Ging prima
D'r uit ging ook primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat je er nog uit gekomen bent.
whut?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef wel.o.k het volgende:
zal maar niet beginnen over het dak en een zak uien....
Dabedoelikquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r uit ging ook primaLag alleen best lekker, dus eigenlijk wel jammer
Zo die staat op mijn PCquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik op Lanzarote, 1999
[..]
![]()
ken je dat niet?quote:
Die 3e wintquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, datquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ken je dat niet?
je ken het dak op met bos uie
![]()
tegen vervelende personen
Je had het dak van het pannenkoekenhuis op gekund... dat hadden ze toch niet gemerktquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, datJa... Maar dat kon dan weer niet vanmiddag
Nee, dat is ook zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had het dak van het pannenkoekenhuis op gekund... dat hadden ze toch niet gemerkt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zoHad waarschijnlijk een hele strip-/paaldansact kunnen geven, en niemand die het gemerkt had
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zoHad waarschijnlijk een hele strip-/paaldansact kunnen geven, en niemand die het gemerkt had
uhhh...quote:
Ja tuurlijk wat moet ik met een foto van een 3 jarig meisje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
Bos, ik mag hopen dat het een grapje is?![]()
Hoeft ook niet. Ik heb hem niet opgeslagen hoor..quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En even voor wie er niet bij was: we hebben bijna een half uur op een terras gezeten om wat te drinken, personeel liep tig keer voorbij, maar niemand kwam vragen wat we wlden... toen we ze onderling hoorden zeggen dat ze wel even pauze konden nemen omdat er toch geen nieuwe mensen zaten, zijn we maar gaan wandelen.
Die wonen al in Deurnequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom wonen er geen skatende KSCers in Amstelveen?
Nouquote:
Doe er wat aan en trek je skates aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom wonen er geen skatende KSCers in Amstelveen?
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NouIk wil even een rondje op de skates weg, al een hele tijd, maar ik heb echt zó geen zin om alleen te gaan
En vriendje kan niet mee
Okee, dat is minder danquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NouIk wil even een rondje op de skates weg, al een hele tijd, maar ik heb echt zó geen zin om alleen te gaan
En vriendje kan niet mee
Ik kan niet skatenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isMaar dat gaat over skateboarden, met skaten is dat heel anders ja
Niet alleen proberen iig als je niet zeker weet of je het wel kanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan niet skaten. Tenminste ik heb het als kind wel eens geprobeerd en lukte toen niet. Misschien kan ik het nu wel, maar ik geef mezelf weinig kans
Ja, dat wil ik wel, maar niet alleenquote:
Ja, skateboarden in je eentje is handiger, maar inline is gezelliger met meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isMaar dat gaat over skateboarden, met skaten is dat heel anders ja
Jaquote:
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg mijn skateboard eerder dan mijn skeelers, dus dat heb ik vaker gedaan. Maar we gaan wel al sinds mijn 3e elk jaar een paar keer schaatsen, dus skeeleren kon ik eigenlijk wel meteenSkateboarden duurde even
Gewoon board niet neequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerBoard is niet echt voor lange afstanden, skates wel
Oh dat is wel leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon board niet neeMaar misschien ga ik een longboard kopen
Ben erachter gekomen dat ik toch meer van de afstanden ben dan van de tricks
![]()
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerBoard is niet echt voor lange afstanden, skates wel
Conditie is wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukAfstanden is fijn, en goed voor de conditie
Skateboarden wordt onderschatquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.
Skateboarden is ook heul actief hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.
Je moet idd af en toe andersom gaan staan, anders houdt je been het niet volquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden is ook heul actief hoorMet dat verschil dat ik bij 't boarden echt een voorkeursbeen had, en dus eigenlijk altijd 1 been als standbeen gebruikte... Met skeeleren MOET je allebei je benen 't zelfde gebruiken
Tukkie doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
Hoofdpijn, en ik val steeds weg
Heb slaap nodig
Ga je mee?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tukkie doen
Ja er staat tukkie, geen Toekie
Tukzequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en een tukkie doen.
Welterustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Mijne ligt zo ongeveer tegen de oneindigheid, het gaat zo enorm snel vervelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, mijn record hooghouden verbeterdIs nu 7
![]()
![]()
![]()
slaap zequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijne ligt zo ongeveer tegen de oneindigheid, het gaat zo enorm snel vervelen
maar op m'n knieën is het rond de 100 en hoofd is 15
woeps, beetje late quote, zag dat ik 'm nog niet had ingevoerd
Waar staat dat voor?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
TheFamousGquote:
is er vandaag soberzo niet bij geweestquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Het koelt wel snel af. Buiten zitten is er vandaag niet meer bij.
RN = Rood Negertjequote:
Doe dan maar de foto's van de camera halenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Het koelt wel snel af. Buiten zitten is er vandaag niet meer bij.
Zometeen, eerst even de afwas wegwerken!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe dan maar de foto's van de camera halen
Sociaal Gestoorde Utrechterquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sociaal Gestoorde Utrechter
[zo noem ik een vriend van me altijd]
ehh, kom naar Leusden, kunnen we meetenquote:
Leusdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, kom naar Leusden, kunnen we meeten
Meeten is goed, maar naar Leusden... hmmmz, nu nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, kom naar Leusden, kunnen we meeten
flesquote:
netjesquote:
ik toetertjequote:
quote:
waar de geest van vol zit, loopt de mond van overquote:
Tegenwoordig kan ik heel netjes toetjes eten hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
waar de geest van vol zit, loopt de mond van over
iddquote:
Laters GFquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik ga me scheren en dan werken![]()
laters
Gfquote:
Woah, zo'n eindquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GfNijn
![]()
Ja was leuk661 km, ongeveer 15 nieuwe bordjes, en meer dan 250 Fotoos. Nu nog naar huis, ben bijna in Assen.
Waaom?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Beschrijving: Massieve bol
Materiaal: WC-papier
Diameter: 8 cm
[ afbeelding ]
Je hebt weer eens niets te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Beschrijving: Massieve bol
Materiaal: WC-papier
Diameter: 8 cm
[ afbeelding ]
Omdat ik me verveeldequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik ga me scheren en dan werken![]()
laters