Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zoHad waarschijnlijk een hele strip-/paaldansact kunnen geven, en niemand die het gemerkt had
uhhh...quote:
Ja tuurlijk wat moet ik met een foto van een 3 jarig meisje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
Bos, ik mag hopen dat het een grapje is?![]()
Hoeft ook niet. Ik heb hem niet opgeslagen hoor..quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En even voor wie er niet bij was: we hebben bijna een half uur op een terras gezeten om wat te drinken, personeel liep tig keer voorbij, maar niemand kwam vragen wat we wlden... toen we ze onderling hoorden zeggen dat ze wel even pauze konden nemen omdat er toch geen nieuwe mensen zaten, zijn we maar gaan wandelen.
Die wonen al in Deurnequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom wonen er geen skatende KSCers in Amstelveen?
Nouquote:
Doe er wat aan en trek je skates aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Waarom wonen er geen skatende KSCers in Amstelveen?
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NouIk wil even een rondje op de skates weg, al een hele tijd, maar ik heb echt zó geen zin om alleen te gaan
En vriendje kan niet mee
Okee, dat is minder danquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NouIk wil even een rondje op de skates weg, al een hele tijd, maar ik heb echt zó geen zin om alleen te gaan
En vriendje kan niet mee
Ik kan niet skatenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isMaar dat gaat over skateboarden, met skaten is dat heel anders ja
Niet alleen proberen iig als je niet zeker weet of je het wel kanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan niet skaten. Tenminste ik heb het als kind wel eens geprobeerd en lukte toen niet. Misschien kan ik het nu wel, maar ik geef mezelf weinig kans
Ja, dat wil ik wel, maar niet alleenquote:
Ja, skateboarden in je eentje is handiger, maar inline is gezelliger met meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat alleen toch handiger isMaar dat gaat over skateboarden, met skaten is dat heel anders ja
Jaquote:
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg mijn skateboard eerder dan mijn skeelers, dus dat heb ik vaker gedaan. Maar we gaan wel al sinds mijn 3e elk jaar een paar keer schaatsen, dus skeeleren kon ik eigenlijk wel meteenSkateboarden duurde even
Gewoon board niet neequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerBoard is niet echt voor lange afstanden, skates wel
Oh dat is wel leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon board niet neeMaar misschien ga ik een longboard kopen
Ben erachter gekomen dat ik toch meer van de afstanden ben dan van de tricks
![]()
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden heb ik ook nog gedaan, maar vind skaten leukerBoard is niet echt voor lange afstanden, skates wel
Conditie is wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat is wel leukAfstanden is fijn, en goed voor de conditie
Skateboarden wordt onderschatquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.
Skateboarden is ook heul actief hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en met Skeeleren ben je toch meer en actiever aan het bewegen? Of zit ik er naast en sla het skateboard compleet mis.
Je moet idd af en toe andersom gaan staan, anders houdt je been het niet volquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Skateboarden is ook heul actief hoorMet dat verschil dat ik bij 't boarden echt een voorkeursbeen had, en dus eigenlijk altijd 1 been als standbeen gebruikte... Met skeeleren MOET je allebei je benen 't zelfde gebruiken
Tukkie doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
Hoofdpijn, en ik val steeds weg
Heb slaap nodig
Ga je mee?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tukkie doen
Ja er staat tukkie, geen Toekie
Tukzequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en een tukkie doen.
Welterustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Mijne ligt zo ongeveer tegen de oneindigheid, het gaat zo enorm snel vervelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, mijn record hooghouden verbeterdIs nu 7
![]()
![]()
![]()
slaap zequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |