Iedereen is positief!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zijn topic is leukste van allemaal
die andere was eerder, ik had wel de lapo en binnen 10 sec. een nieuwe open maar goedquote:
zo gaat dat altijdquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gelijk de opscheplepel pakken.![]()
[ afbeelding ]
ze weten niks, net als dennisquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
nee, ze weten echt niet hoe ze spagetti moeten eten!
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
tjonge jonge wat een hooischuurquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mazaruquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
en Laura weer iemand voor dommerd uitmaken alsof zij zo slim is.
gelukkig zijn wij da welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft weer een zwaar hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
Op zo'n leeftijd niet weten hoe je spaghetti moet eten, vind ik echt een afgangquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mazaru![]()
Na DGK dacht ik dat het niet erger kon. Wat een varkens.
Ja ik vraag me dat ook wel eens af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
wat is er toch dat gerard zo goed met alex om kan gaan? ik snap er helemaal niks van
ik ook, zou ze echt niet uitnodigen aan mijn tafel. Ze raggen met lepel en vork zowat de bodem uit het bord, ook niet normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd niet weten hoe je spaghetti moet eten, vind ik echt een afgang
ik ook, en met laura helemaal , wat een walgelijk arrogant mokkel is dat zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef angeljacky het volgende:
Ik heb vanmiddag de streams wel aan gehad, maar niks gezien, zat lekker in t zonnetje.
Ik heb wel veel gehoord, wat is die Alex een verschrikkelijk irritante vent zeg pffff, daar zou ik dus in korte tijd grote ruzie mee hebben.
Nog wel maar na de leugendetector en filmpjes en open nominaties zal dat anders zijn. Hoop dat Alphons woord houdt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
wat is er toch dat gerard zo goed met alex om kan gaan? ik snap er helemaal niks van
Dat zou ik er wel met meer hebben daar. Onder andere met Mo en Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef angeljacky het volgende:
Ik heb vanmiddag de streams wel aan gehad, maar niks gezien, zat lekker in t zonnetje.
Ik heb wel veel gehoord, wat is die Alex een verschrikkelijk irritante vent zeg pffff, daar zou ik dus in korte tijd grote ruzie mee hebben.
met jo zeker ja en met laura ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat zou ik er wel met meer hebben daar. Onder andere met Mo en Jo
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
Geer kan met iedereen omgaan, behalve met extreme vormen zoals Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
Daar hoeft hij zich toch niet voor op te offeren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Denkt Alex dat hij Henk-Jan Smits is ofzo met die zonnebril op zijn hoofd
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich toch niet voor op te offeren?
Arme man...
dat is de Ibiza-look snap dat nu!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Denkt Alex dat hij Henk-Jan Smits is ofzo met die zonnebril op zijn hoofd
Klopt, maar Geer weet ook dat Faalex nooit op hem zal stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Blackprinces het volgende:
Daar hoeft hij zich toch niet voor op te offeren?
Arme man...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Stability het volgende:
wat ik ook raar vond, gisteravond moest sharon die lekker op bed zat te breien, weg van mo en maik omdat ze wilden nuecken....jaja en die blaasontsteking dan? ik had trouwens niet weggegaan, maar ze even gezegd dat ze zelf dan maar lekker weg moesten gaan
Hoop dat Laura en hij daar nog vette bonje over gaan krijgen een keer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar Geer weet ook dat Faalex nooit op hem zal stemmen.
laura zit er lekker geintereseerd bij...straks valt ze in slaapquote:
mag ik je wat vragen? waarom zet je zoveel tekst op een cap? kan er toch ook onder?quote:
Komt omdat ze haar middag dutje niet gehad heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
laura zit er lekker geintereseerd bij...straks valt ze in slaap
eenschquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef MargrietV het volgende:
Alex is in mijn ogen veel betrouwbaarder dan 10 Laura's en dat weet Gerard.
Ik vind het sowieso al verschrikkelijk arrogant als je in een kamer waar er nog meerdere liggen gaat liggen ketsen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Stability het volgende:
wat ik ook raar vond, gisteravond moest sharon die lekker op bed zat te breien, weg van mo en maik omdat ze wilden nuecken....jaja en die blaasontsteking dan? ik had trouwens niet weggegaan, maar ze even gezegd dat ze zelf dan maar lekker weg moesten gaan
ja dat is natuurlijk zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Komt omdat ze haar middag dutje niet gehad heeft.
Ze is heel erg moe.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Komt omdat ze haar middag dutje niet gehad heeft.
Heb ik al niet meer na dgk, ben blij dat ik weer wat opvulling heb nu...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
wat erg zijn we ook. wachten op een feestje.. ik heb geen leven meer geloof ik![]()
dat dus ! en dan de anderen nog weg durven te sturen. ik had ze nodig echt waarquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al verschrikkelijk arrogant als je in een kamer waar er nog meerdere liggen gaat liggen ketsen.
Vind ik fijner omdat meteen te doen, gaat sneller in screenshotstudioquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:38 schreef Stability het volgende:
[..]
mag ik je wat vragen? waarom zet je zoveel tekst op een cap? kan er toch ook onder?
nou die alex laat geer zo vallen als een baksteen, let maar op. hij gaat hem nomineren als er gemengd gestemd mag worden.quote:
hij is zielig, maar niet in de letterlijke zin van het woord. het is gewoon in enorme dweil en een verschrikkelijke loserquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.
oh okquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Vind ik fijner omdat meteen te doen, gaat sneller in screenshotstudio
ik denk het niet maar we zullen zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou die alex laat geer zo vallen als een baksteen, let maar op. hij gaat hem nomineren als er gemengd gestemd mag worden.
Alex is gewoon aardig en betrouwbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
Dat mens is rijp voor het bejaardenhuis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef jesje1982 het volgende:
laura zit er lekker geintereseerd bij...straks valt ze in slaap
Ik denk het niet. Faalex volgt saaie Laura blindelings. Dus heeft hij een probleem met Geer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Blackprinces het volgende:
Hoop dat Laura en hij daar nog vette bonje over gaan krijgen een keer.
Ze zal het toch proberen om hem over te halen denk ik.
maura was hem toch al aan het bewerken hierover ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik denk het niet maar we zullen zien
hij heeft bij mij een heule hoge irritatiefactorquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex is gewoon aardig en betrouwbaarHet rustpunt zeg maar.
Hoe kom je daar nu bij? Alleen Laura staat bij hem boven Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou die alex laat geer zo vallen als een baksteen, let maar op. hij gaat hem nomineren als er gemengd gestemd mag worden.
Alex is slim genoeg om ja en amen te zeggen en te doen wat hij zelf goed acht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maura was hem toch al aan het bewerken hierover ?
uh....alex en slim.....dat kan niet in 1 zinquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Alex is slim genoeg om ja en amen te zeggen en te doen wat hij zelf goed acht.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Alleen Laura staat bij hem boven Gerard
+1 en zichzelf overal uitnodigen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
hij heeft bij mij een heule hoge irritatiefactor
Echt niet, hij speelt het spel beter dan de meeste denken,quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Alleen Laura staat bij hem boven Gerard
datquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Stability het volgende:
[..]
uh....alex en slim.....dat kan niet in 1 zin
Bij mij totaal niet. Zou me er als vriend altijd welkom voelen. Ik zou hem alleen niet als enige vriend willen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij heeft bij mij een heule hoge irritatiefactor
dat wel, en die irritatie factor heeft ie bij mij ook, toch denk ik dat alex geer niet zomaar laat vallenquote:
??quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Bij mij totaal niet. Zou me er als vriend altijd welkom voelen. Ik zou hem alleen niet als enige vriend willen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
falex denkt echt dat ie eindelijk de vrouw van zn leven heeft gevonden na al zn donkere dating programma's alleen, begrijpt ie nog niet dat het allemaal fake is....de sukkel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Alex is zeker niet slim anders had hij nooit met Laura sst verkering genomen. En hij doet echt wel wat zij zegt hij volgt haar blindelings en dat weet ze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij is echt de grootste sukkel ooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
falex denkt echt dat ie eindelijk de vrouw van zn leven heeft gevonden na al zn donkere dating programma's alleen, begrijpt ie nog niet dat het allemaal fake is....de sukkel
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:44 schreef delfse het volgende:
[..]
[..]
Alex is zeker niet slim anders had hij nooit met Laura sst verkering genomen. En hij doet echt wel wat zij zegt hij volgt haar blindelings en dat weet ze.
Het is wel wat MargrietV zegt. Hij gaat niet in alles mee en zegt dat Geer ook wel wanneer zich iets voor doet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Stability het volgende:
[..]
uh....alex en slim.....dat kan niet in 1 zin
Grote plaat voor zijn kop. Wie schud hem wakker...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
Ik gok 41quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welke maat schoen heeft laura denken jullie ?
45 ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
41quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lulkoek. hij had het er net nog overquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
42quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja , leuk ! dat het maar heel hard groeien magquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef MargrietV het volgende:
de irritaties tussen Jo en Flip groeien per minuut.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
vandaar die kerkschoenen, de 'leuke' schoenen zijn niet in haar maat
En dat ie haar helemaal afbekt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , leuk ! dat het maar heel hard groeien mag
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
vandaar die kerkschoenen, de 'leuke' schoenen zijn niet in haar maat
om dat konijnengebit te verbergenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft ze toch altijd die hand voor dr mond?
anders valt haar gebitje er misschien uit? kweetniequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft ze toch altijd die hand voor dr mond?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dat ie haar helemaal afbekt.
Laura kan liplezen dus zit ze nu denkelijk te fluisteren of te mompelen over iets.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef Stability het volgende:
[..]
anders valt haar gebitje er misschien uit? kweetnie
En terecht..quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat kunnen mooie mensen toch ontzettend lelijk worden door hun gedrag he
wat precies weet ik niet maar wel met echtscheidingquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef MargrietV het volgende:
hoor ik nu Alex over een briefje van echtscheiding?
Zeg dat welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
echt he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat is er mooi aan Laura ? Kan niks ontdekken bij flappie .quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
ik vond haar in het begin zeker mooi, maar nadat ik tig keer die slaapbakkes heb gezien vind ik haar nu idd alleen maar een dom wichtquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:51 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Laura ? Kan niks ontdekken bij flappie .
Wie vind jij mooi dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Flow3r het volgende:
nou, we zijn best erg bezig hahaha heerlijk hequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef Flow3r het volgende:
daar zitten ze dan, de mooie vrouwen, uitgekotst en wel
dat komt dus door haar rot karakter...en ik vind haar ook helemaal niet mooi, ze is broodmager, botten steken overal uit, ze is veeeeel te lang, en zit onder de rare donkere moedervlekken.ook haar tanden zijn te lang en dr onderlip lijkt wel aangeplakt...maar goed, er zijn mensen die haar wel mooi vinden, en dat mogen ze....quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:51 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Laura ? Kan niks ontdekken bij flappie .
ik VOND ( verleden tijd!) Laura, Jo en Monique erg mooi, maar daar ben ik nu wel van genezen hoorquote:
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Stability het volgende:
[..]
dat komt dus door haar rot karakter...en ik vind haar ook helemaal niet mooi, ze is broodmager, botten steken overal uit, ze is veeeeel te lang, en zit onder de rare donkere moedervlekken.ook haar tanden zijn te lang en dr onderlip lijkt wel aangeplakt...maar goed, er zijn mensen die haar wel mooi vinden, en dat mogen ze....
54, want je moet lantaarnpalen altijd goed in de grond verankeren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan komen de ware aardjes voorzichtig naar boven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Niki.P het volgende:
De hele dag een positief gevoel in het huis, ben benieuwd wat alcohol met die sfeer doet...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
54, want je moet lantaarnpalen altijd goed in de grond verankeren.
[..]
[..]
hahahahhaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zeker voor Alex is zij de droomvrouw dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Stability het volgende:
[..]
dat komt dus door haar rot karakter...en ik vind haar ook helemaal niet mooi, ze is broodmager, botten steken overal uit, ze is veeeeel te lang, en zit onder de rare donkere moedervlekken.ook haar tanden zijn te lang en dr onderlip lijkt wel aangeplakt...maar goed, er zijn mensen die haar wel mooi vinden, en dat mogen ze....
hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien en doorzag ze vrij snel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Flow3r het volgende:
ik VOND ( verleden tijd!) Laura, Jo en Monique erg mooi, maar daar ben ik nu wel van genezen hoor
tja...die man is nou eenmaal wanhopig en heeft eindelijk "beet" (denkt ie)quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:54 schreef delfse het volgende:
[..]
Zeker voor Alex is zij de droomvrouw dat zegt genoeg.
[..]
mij ook, en nog mooi ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien en doorzag ze vrij snel.![]()
Geef mij je UI maar, eerlijk en oprecht.
ja, hoop dat hij z'n mening nog bijdraaitquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Ransjih het volgende:
gerard vertelde eens dat hij een zwak voor alex had omdat ie op een vriend van hem leek
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........................................neequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord wel weet hoor, maar is er nog wat bijzonders gebeurd in de bruidsuite donderdag op vrijdag? Bijna niets van gezien gisterenavond in de daily.
Jo en Flipse aan het rampetampenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord wel weet hoor, maar is er nog wat bijzonders gebeurd in de bruidsuite donderdag op vrijdag? Bijna niets van gezien gisterenavond in de daily.
Dat dacht ik al...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........................................nee
Nee Flappie wilde niet was bang dat de andere mee konden kijken anders had hij ballonnetjes te weing gehad zie bluffer Alex.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:57 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef delfse het volgende:
Karim moet in de fles een briefje doen met gefopt jij ben dus de grootse looser van sst. Ik zie sommige alex er echt voor aan om in de nacht de fles te pakken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ze gaan het nou toch niet over sex hebben he, me zoon zit nog beneden
je vergeet het belangrijkste , kriebelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef DeWalrus het volgende:
in de bruidssuite is een hoop gebeurd. Geslapen, gepraat, geslapen.
Sst is sexs voor Mo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ze gaan het nou toch niet over sex hebben he, me zoon zit nog beneden
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is datquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex is gewoon aardig en betrouwbaarHet rustpunt zeg maar.
\_____________________________________________________/quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
heb je
[..]
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is dat
Ben bang dat die niet groot genoeg isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
\_____________________________________________________/
smakelijk!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
dar werd tijd ! mn pizza is gearriveerd:)
groter heb ik ze ff nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben bang dat die niet groot genoeg is
Lekker pizzaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
dat werd tijd ! mn pizza is gearriveerd:)
eet zequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
Toch niet zo'n kartonnetje uit de "kast der verleiding" hequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
O iok heb die van mij al 20 min bij jou zijn ze langzaam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
\_____________________________________________________/
Mama van Jo heeft nog wel een teiltje over.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
heb je
[..]
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is dat
Geen enkel geheim raden en dan winnen is ook leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Geer 1 geheim mag raden. Aan de andere kant interessert het hem geen moer.
Oehhh relluh...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Mama van Jo heeft nog wel een teiltje over.![]()
[ link | afbeelding ]
Kun je geen cam uit t raam hangen? Klinkt nu al beter dan die meuk waar ze 4 streams mee proberen te vullen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, nu hier ook een beetje aktie. Net als net in de straat waar een fikse burenruzie was met veel plisie.
Heeft Flip zijn missie al beëindigd of was er geen missie voor hem?
Ik hoorde voor die burenruzie nog net Gerard zeggen dat Flip helemaal geen missie heeft. En toen ging het los hier.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Geen enkel geheim raden en dan winnen is ook leuk!
Ruudemans, mijn reddende engel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ooit in teiltjes gehandeld maar ik weet nog wel een adresje waar ze speciekuipen hebben.
[ afbeelding ]
Opdat men niet automatisch suikerklontjes in de paardenbek duwt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef snetje het volgende:
waarom zit Laura steeds met haar hand voor der mondpukkels beschermen
Mond vol?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef snetje het volgende:
waarom zit Laura steeds met haar hand voor der mondpukkels beschermen
Ze hoopt het gewoon want dan kan ze in bed gaan liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef rico80 het volgende:
Oh Laura DREIGT nu op bed te gaan liggen als er geen muziek komt. Wat is er dan anders dan anders?
autsjjjjjquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Opdat men niet automatisch suikerklontjes in de paardenbek duwt?
Zoooooooooo, nu is Alphons echt bang!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef rico80 het volgende:
Oh Laura DREIGT nu op bed te gaan liggen als er geen muziek komt. Wat is er dan anders dan anders?
Jolly Jumper!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
trouwens...hand heeft ze altijd voor dr mond, behalve als ze 10000 keer per dag gaapt, dan trekt ze dr lippen over dr tanden
ik vind nu Jo zelfs nog beter te kauwen dan Laura ...zegt al genoegquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben Laura spuugzat... Pakt ff snel die speciebak! Hoef niet eens mijn vinger in mijn strot te steken, gewoon spontane reflux
Off-t, ik heb dat US topic bekeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
trouwens...hand heeft ze altijd voor dr mond, behalve als ze 10000 keer per dag gaapt, dan trekt ze dr lippen over dr tanden
The same herequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind nu Jo zelfs nog beter te kauwen dan Laura ...zegt al genoeg
Geer denkt dat Maik aan zijn oren is geholpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Ik val net binnen op die andere stream met maik en geer, weet iemand waar dit op sloeg:
Geer: "Was je niet bang dat Servio het zou zien tijdens het knippen"
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kun je geen cam uit t raam hangen? Klinkt nu al beter dan die meuk waar ze 4 streams mee proberen te vullen..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geloof je deze onzin nou echt?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
Nee sharon toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft nu het meeste geld in dr kluis toch?
Ja en Alex hun delen nu een kluis volgens mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
¤26160 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Zo niet dan is het wel heel ranzig zieltjes winnen onder de stemmers.. Maar inderdaad, daar zie ik Mamajo ook wel voor aan. We zullen zien, de waarheid ontvouwt zichzelf vanzelfquote:
ow sorry, ik las minstequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als dr geheim gister is geraden
Aha. Ja dat verklaart die nepborsten-clue inderdaad wel ja :squote:Op zaterdag 2 april 2011 20:11 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Geer denkt dat Maik aan zijn oren is geholpen
Laura is top!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Laura toch een egoïstisch kreng he?
Ze liegt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Mita het volgende:
En Laura denkt helemaal niet aan het geld. Hoorde ik dat goed?
Geer denkt dat Maik zn oren heeft recht laten zetten ofzow, en dat dat zn geheim isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Ik val net binnen op die andere stream met maik en geer, weet iemand waar dit op sloeg:
Geer: "Was je niet bang dat Servio het zou zien tijdens het knippen"
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Mama van Jo heeft nog wel een teiltje over.![]()
[ link | afbeelding ]
Thx Buuuurbquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ooit in teiltjes gehandeld maar ik weet nog wel een adresje waar ze speciekuipen hebben.
[ afbeelding ]
Ik ben wel erg pro Laura!!! maar niet zo pro Jo...quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef rico80 het volgende:
Zeg PB, jij doet je onderschrift Theoneandonly wel eer aanJe bent volgens mij zo'n beetje de enige die nog fanatiek pro laura en Jo is, respect daarvoor. Verder zit je natuurlijk helemaal verkeerd en zullen ook jouw oogjes nog wel openen :p
Ze denkt er niet aan, ze aast er alleen op.. Geldwolf!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Mita het volgende:
En Laura denkt helemaal niet aan het geld. Hoorde ik dat goed?
Wat is je top5?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben wel erg pro Laura!!! maar niet zo pro Jo...
Hoopt zeker dat we mild zullen zijn tijdens die neukpartijen van haar..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Mita het volgende:
Is het al opgevallen, dat Mo probeert zachtjes te praten, is zich weer in aan het slijmen bij de streamers
Dat heb ik gemist.. Maar dit is dan toch om misselijk van te worden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef delfse het volgende:
Maik had het over Cynthia en het nomineren en dat ging denk ik over dat ze haar zieke opa had gebruikt. Hopen dat ze volgende week Laura in een filmpje volgende week laten zien dat ze een vriendin haar zieke vader misbruikte om 2500 euro te verdienen met een missie.
Nominaties komen eraan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Day het volgende:
Oh god, ja hoor. karim gaat z'n verontschuldigingen weer eens aanbieden.
Ha, ha ha ha, was zeker geheim van Lauraquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Dark het volgende:
Geer - een paard en een vleermuis hebben allebei opvallende oren!
Ik zou de orenclue dan eerder aan laura koppelen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Dark het volgende:
Geer - een paard en een vleermuis hebben allebei opvallende oren!
Excuus Truus, alles om tot het laatst te blijvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Day het volgende:
Oh god, ja hoor. karim gaat z'n verontschuldigingen weer eens aanbieden.
Oe mijn top 5 valt hier denk ik niet heel erg in de smaak maar hier is die danquote:
Nou die orenclue is dan echt wel zwaar mislukt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zou de orenclue dan eerder aan laura koppelen..
Wel leuk dit geneuzel over saaie geheimen met saaie mensen in een nog saaiere setting
Valt wel mee.. buiten Alex ben ik het er wel mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe mijn top 5 valt hier denk ik niet heel erg in de smaak maar hier is die dan:
1. Laura
2.Geer
3. Alex
4. Sharon
5. Flip
Wordt wel steeds moeilijker met zo weinig bewoners...
Nope we hopen op morgen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef feldie het volgende:
Heeft mama breipen al aan breipen zelf verteld dat het vriendje haar heeft gedumpt?
Nog steeds, Jo en Laur mogen er wel uit vlak voor de finale maar dan is het echt tijd voor exclusief team baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |