The same herequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind nu Jo zelfs nog beter te kauwen dan Laura ...zegt al genoeg
Geer denkt dat Maik aan zijn oren is geholpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Ik val net binnen op die andere stream met maik en geer, weet iemand waar dit op sloeg:
Geer: "Was je niet bang dat Servio het zou zien tijdens het knippen"
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kun je geen cam uit t raam hangen? Klinkt nu al beter dan die meuk waar ze 4 streams mee proberen te vullen..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.
Geloof je deze onzin nou echt?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
trouwens...hand heeft ze altijd voor dr mond, behalve als ze 10000 keer per dag gaapt, dan trekt ze dr lippen over dr tanden
Nee sharon toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft nu het meeste geld in dr kluis toch?
Ja en Alex hun delen nu een kluis volgens mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
¤26160 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Zo niet dan is het wel heel ranzig zieltjes winnen onder de stemmers.. Maar inderdaad, daar zie ik Mamajo ook wel voor aan. We zullen zien, de waarheid ontvouwt zichzelf vanzelfquote:
ow sorry, ik las minstequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als dr geheim gister is geraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |