quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ze gaan het nou toch niet over sex hebben he, me zoon zit nog beneden
je vergeet het belangrijkste , kriebelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef DeWalrus het volgende:
in de bruidssuite is een hoop gebeurd. Geslapen, gepraat, geslapen.
Sst is sexs voor Mo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ze gaan het nou toch niet over sex hebben he, me zoon zit nog beneden
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is datquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex is gewoon aardig en betrouwbaarHet rustpunt zeg maar.
\_____________________________________________________/quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
heb je
[..]
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is dat
Ben bang dat die niet groot genoeg isquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
\_____________________________________________________/
smakelijk!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
dar werd tijd ! mn pizza is gearriveerd:)
groter heb ik ze ff nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben bang dat die niet groot genoeg is
Lekker pizzaquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
dat werd tijd ! mn pizza is gearriveerd:)
eet zequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
Toch niet zo'n kartonnetje uit de "kast der verleiding" hequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
O iok heb die van mij al 20 min bij jou zijn ze langzaam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
\_____________________________________________________/
Mama van Jo heeft nog wel een teiltje over.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
heb je
[..]
voor mij een enorme teil. Die dwaas kan je toch niet als leuk bestempelen. Wat een irritante kweil is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |