Iedereen is positief!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zijn topic is leukste van allemaal
die andere was eerder, ik had wel de lapo en binnen 10 sec. een nieuwe open maar goedquote:
zo gaat dat altijdquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gelijk de opscheplepel pakken.![]()
[ afbeelding ]
ze weten niks, net als dennisquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:28 schreef MargrietV het volgende:
nee, ze weten echt niet hoe ze spagetti moeten eten!
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
tjonge jonge wat een hooischuurquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mazaruquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
en Laura weer iemand voor dommerd uitmaken alsof zij zo slim is.
gelukkig zijn wij da welquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft weer een zwaar hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
Op zo'n leeftijd niet weten hoe je spaghetti moet eten, vind ik echt een afgangquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mazaru![]()
Na DGK dacht ik dat het niet erger kon. Wat een varkens.
Ja ik vraag me dat ook wel eens af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
wat is er toch dat gerard zo goed met alex om kan gaan? ik snap er helemaal niks van
ik ook, zou ze echt niet uitnodigen aan mijn tafel. Ze raggen met lepel en vork zowat de bodem uit het bord, ook niet normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd niet weten hoe je spaghetti moet eten, vind ik echt een afgang
ik ook, en met laura helemaal , wat een walgelijk arrogant mokkel is dat zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef angeljacky het volgende:
Ik heb vanmiddag de streams wel aan gehad, maar niks gezien, zat lekker in t zonnetje.
Ik heb wel veel gehoord, wat is die Alex een verschrikkelijk irritante vent zeg pffff, daar zou ik dus in korte tijd grote ruzie mee hebben.
Nog wel maar na de leugendetector en filmpjes en open nominaties zal dat anders zijn. Hoop dat Alphons woord houdt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
wat is er toch dat gerard zo goed met alex om kan gaan? ik snap er helemaal niks van
Dat zou ik er wel met meer hebben daar. Onder andere met Mo en Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef angeljacky het volgende:
Ik heb vanmiddag de streams wel aan gehad, maar niks gezien, zat lekker in t zonnetje.
Ik heb wel veel gehoord, wat is die Alex een verschrikkelijk irritante vent zeg pffff, daar zou ik dus in korte tijd grote ruzie mee hebben.
met jo zeker ja en met laura ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat zou ik er wel met meer hebben daar. Onder andere met Mo en Jo
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
Geer kan met iedereen omgaan, behalve met extreme vormen zoals Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:32 schreef Stability het volgende:
Daar hoeft hij zich toch niet voor op te offeren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Geer een beetje goed inschat heeft hij Faalex een beetje onder zijn hoede genomen. Volgens mij vindt Geer Faalex wat zieligjes.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Denkt Alex dat hij Henk-Jan Smits is ofzo met die zonnebril op zijn hoofd
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich toch niet voor op te offeren?
Arme man...
dat is de Ibiza-look snap dat nu!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Denkt Alex dat hij Henk-Jan Smits is ofzo met die zonnebril op zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |