Ha, ha ha ha, was zeker geheim van Lauraquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Dark het volgende:
Geer - een paard en een vleermuis hebben allebei opvallende oren!
Ik zou de orenclue dan eerder aan laura koppelen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Dark het volgende:
Geer - een paard en een vleermuis hebben allebei opvallende oren!
Excuus Truus, alles om tot het laatst te blijvenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Day het volgende:
Oh god, ja hoor. karim gaat z'n verontschuldigingen weer eens aanbieden.
Oe mijn top 5 valt hier denk ik niet heel erg in de smaak maar hier is die danquote:
Nou die orenclue is dan echt wel zwaar mislukt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zou de orenclue dan eerder aan laura koppelen..
Wel leuk dit geneuzel over saaie geheimen met saaie mensen in een nog saaiere setting
Valt wel mee.. buiten Alex ben ik het er wel mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe mijn top 5 valt hier denk ik niet heel erg in de smaak maar hier is die dan:
1. Laura
2.Geer
3. Alex
4. Sharon
5. Flip
Wordt wel steeds moeilijker met zo weinig bewoners...
Nope we hopen op morgen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef feldie het volgende:
Heeft mama breipen al aan breipen zelf verteld dat het vriendje haar heeft gedumpt?
Nog steeds, Jo en Laur mogen er wel uit vlak voor de finale maar dan is het echt tijd voor exclusief team baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |